Cumu si trasmette a meningite virale è cumu prevene
Cuntenutu
A meningite virale hè una malattia infettiva chì si pò trasmette da persona à persona per via di u cuntattu direttu cù una persona chì hà a malatia o per mezu di u spartimentu d'ogetti cum'è bichjeri è coltelleria, è u cuntagiu pò accade ancu se a persona ùn mostra micca sintomi d'infezzione da u virus rispunsevule per a meningite.
Cusì, à causa di u fattu chì a meningite virale hè facilmente trasmessa, si consiglia di evità u cuntattu cù i malati, è di evità di sparte oggetti, in più di aumentà a frequenza di u lavatu di e mani.
Trasmissione di meningite virale
A meningite virale pò esse causata da diversi tipi di virus è, dunque, pò esse trasmessa in modi diversi secondu u virus responsabile di a malattia. Tuttavia, in tutti i casi u virus pò infettà facilmente una persona è pò purtà à u sviluppu di malatie. In generale, e forme principali di trasmissione di a meningite virale sò:
- Spartera di bichjeri, piatti è cultelli;
- Tosse, starnutitu o saliva;
- Pigliate e mani nantu à l'ochji, u nasu o a bocca dopu avè cuntattatu superfici chì cuntenenu u virus;
- Stretti contatti cù a persona infetta, cume basgi, strette di manu;
- U cunsumu di alimenti è acqua contaminati;
- Picculi di zanzara in casu di meningite causata da arbovirus.
Di solitu a persona cù méningite virale ùn hà micca bisognu d'esse ricoverata in modu isulatu, ma se u duttore pensa chì hè megliu per a persona di ùn avè micca un cuntattu strettu cù l'altri, per chì a so propria recuperazione sia più rapida, questu indicazione pò esse data.
Cumu identificà a meningite virale
A meningite virale hè generalmente identificata solu quandu a persona hà alcuni sintomi, cume febbre alta, mal di testa è collu rigidu, chì sò di solitu indicativi chì a malattia hè dighjà più avanzata.
Dunque, in presenza di sintomi, hè impurtante cunsultà u duttore per sapè s'ellu hè veramente meningite è poi inizià u trattamentu u più adattu. Eccu cumu per sapè se hè una meningite virale.
Cumu prevene l'infezzione
Cum'è a meningite virale si trasmette facilmente, hè impurtante aduttà misure per prevene u cuntagiu. Cusì, hè cunsigliatu per evità u cuntattu direttu è strettu cù e persone cun stu tipu di meningite è a spartera di l'ogetti. Inoltre, hè cunsigliatu di lavà tutti i frutti è ligumi bè cù l'acqua è ammuglia in cloru è disinfettà tutte e superfici di a casa.
Un'altra azzione impurtante per prevene a diffusione di a meningite virale è altre malatie infettive hè u lavatu di e mani, chì deve esse fattu cù sapone neutru è acqua per eliminà i microorganismi patogeni è impedisce chì u virus, per esempiu, sia "purtatu" à l'altri. Superfici. Vede u video in seguitu nantu à cumu lavà e mani currettamente per evità a malattia.