10 Primi Sintomi di Cancer in Omi
Cuntenutu
- 1. Cambiamenti intestinali
- 2. Sanguinamentu rettale
- 3. Cambiamenti urinarii
- 4. Sangue in l'urina
- 5. Dolore di schiena persistente
- 6. Tosse insolita
- 7. Lumps testiculari
- 8. Stanchezza eccessiva
- 9. Perdita di pesu senza spiegazione
- 10. Chjappi in u pettu
- Pigliate carica
I primi sintomi di u cancheru
U cancheru hè unu di i morti in maschi adulti in i Stati Uniti Mentre una dieta sana pò abbassà u risicu di sviluppà certi cancri, altri fattori cum'è i geni ponu ghjucà un rolu maiò. Una volta chì u cancer si diffonde, pò esse difficiule da curà.
A cunniscenza di i primi sintomi pò aiutà à circà trattamentu prima per migliurà e vostre possibilità di remissione. I primi sintomi di u cancheru in l'omi includenu:
- cambiamenti intestinali
- sanguinamentu rectale
- cambiamenti urinarii
- sangue in urina
- dulore di schiena persistente
- tosse insolita
- grumi testiculi
- fatigue eccessiva
- perdita di pesu senza spiegazione
- grumuli in pettu
Cuntinuà à leghje nantu à sti sintomi per scopre à chì circà è ciò chì duvete discute cun u vostru duttore subitu.
1. Cambiamenti intestinali
U prublema occasionale di l'intestinu hè normale, ma i cambiamenti in u vostru intestinu ponu indicà un cancru di colon o rettale. Quessi sò cullettivamente chjamati cancri culurale. U cancheru di u colonu si pò sviluppà in ogni parte di u vostru colon, mentre chì u cancheru di u rectu affetta u vostru rettu, chì cullega u colon à l'annu.
A diarrea frequente è a stinzia ponu esse sintomi di u cancheru, soprattuttu se sti cambiamenti intestinali accadenu di colpu. Sti prublemi ponu ancu accade cù u gasu frequente è u dolore addominale.
Un cambiamentu di u calibru o di a dimensione di u vostru muvimentu intestinale pò ancu esse un sintomu di cancheru.
2. Sanguinamentu rettale
L'emorragia rettale pò esse un primu segnu di cancheru rettale. Questu hè sopratuttu cuncernante se u sanguinamentu persiste o sì avete trovu l'anemia da carenza di ferru per via di a perdita di sangue. Puderete ancu rimarcà u sangue in e vostre feci.
Ancu s'ellu ci sò altre cause più cumuni di sanguinamentu rettale cum'è emorroidi, ùn duvete micca pruvà à diagnosticà sè stessu sì avete questi sintomi. Parlate cù u vostru duttore nantu à e vostre preoccupazioni. Duvete uttene screening regolari di u cancheru di u colonu da 50 anni.
3. Cambiamenti urinarii
L'incontinenza è altri cambiamenti urinarii ponu sviluppà cù l'età. Tuttavia, certi sintomi ponu indicà un cancheru di prostata. U cancheru di prostata hè u più cumunu in l'omi di 60 anni è più.
I sintomi urinarii cumuni includenu:
- perdite urinarie
- incuntinenza
- una incapacità di urinare malgradu i desideri di andà
- urinazione ritardata
- straining durante a miczione
4. Sangue in l'urina
Sì avete sangue in a vostra urina, ùn duvete micca ignurallu. Questu hè un sintimu cumuni di u cancheru di a vejiga. Stu tipu di cancheru hè in i fumatori attuali è anziani chè in e persone chì ùn anu mai fumatu. Prostatite, cancheru di a prutata, è infezioni di l'urinariu pò ancu causà sangue in l'urina.
U primu cancheru di prostata pò ancu causà sangue in u vostru sperma.
5. Dolore di schiena persistente
U dolore di schiena hè una causa cumuna di disabilità, ma pochi omi si rendenu contu chì pò esse un sintomu di cancheru. I sintomi di u cancheru ùn ponu micca vede finu à chì si sparghje in altre parti di u vostru corpu, cum'è l'osse di a vostra spina. Per esempiu, u cancheru di a prutata hè particularmente propensu à sparghje in l'osse è pò causà questi sintomi in i vostri ossi di l'anca è a bassa.
A differenza di u dolore musculare occasionale, u cancheru di l'ossu provoca tenerezza è disagiu in e vostre ossa.
6. Tosse insolita
A tosse ùn hè micca esclusiva per i fumatori o per e persone cun un fretu o allergii. Una tosse persistente hè un segnu iniziale di cancheru di u pulmone. Se ùn avete micca altri sintomi cunnessi, cum'è un nasu stufatu o febbre, a tosse ùn hè probabilmente micca dovuta à un virus o infezzione.
A tosse accumpagnata da mucus sanguinosi hè ancu assuciata à u cancheru di u pulmone in l'omi.
7. Lumps testiculari
I tumuli testiculari in l'omi sò menu cumuni cà i cancri di a prutata, di i pulmoni è di u colon. Eppuru, ùn duverebbe micca ignurà i primi sintomi. Lumps in i testiculi sò sintomi di u cancheru testiculare.
I medichi cercanu questi grumi durante i cuntrolli di benessere. Per a prima rilevazione, duvete verificà per i grumi una volta à u mese.
8. Stanchezza eccessiva
A fatigue pò esse ligata à una serie di malatie croniche è disordini medici.A stanchezza eccessiva hè a manera di u vostru corpu di dì vi chì qualcosa ùn hè micca ghjustu. Quandu e cellule di u cancheru crescenu è si riproducenu, u vostru corpu pò cumincià à sente u corpu.
A fatigue hè un sintimu cumunu di vari tumori. Vede u vostru duttore se avete stanchezza eccessiva chì ùn si ne và dopu à una bona notte di sonnu.
9. Perdita di pesu senza spiegazione
Diventa più difficiule di mantene u vostru pesu à l'età, allora puderete cunsiderà a perdita di pesu cum'è una cosa pusitiva. Ma a perdita di pesu improvvisa è senza spiegazione pò indicà un seriu prublema di salute, cumprendu guasi ogni tipu di cancheru.
Se perde rapidamente pesu senza cambià a vostra dieta o quantu esercitassi, discute questu cù u vostru duttore.
10. Chjappi in u pettu
U cancheru di u senu ùn hè micca esclusivu di e donne. L'omi anu ancu bisognu à esse in guardia è verificà s'ellu ci sò grumi sospetti in a zona di u senu. Questu hè u primu sintomu rilevabile di u cancheru di u senu maschile. Chjamate u vostru duttore immediatamente per esaminà se avete un pezzu.
I geni ponu ghjucà un rolu in u cancheru di u senu maschile, ma pò ancu accade per esposizione à radiazioni o alti livelli di estrogeni. I groppi di u senu si trovanu più cumunemente in l'omi di 60 anni.
Pigliate carica
Parechji tumuli sò difficiuli da rilevà in i primi stadii, ma alcuni ponu causà differenze notevuli. Cunnosce i sintomi più cumuni di u cancheru hè vitale per uttene una diagnosi rapida. Eppuru, i segni esatti è i sintomi di u cancheru ponu variare. Di regula, duvete sempre vede u vostru duttore se sospettate chì qualcosa ùn hè micca bè.