Catarru in l'arechja: cause principali, sintomi è cumu hè u trattamentu
Cuntenutu
- Sintomi di flegma in l'arechja
- Cause principali
- Cumu hè u trattamentu
- Cumu prevene a flegma in l'arechja
A presenza di flegma in l'arechja hè cunnisciuta cum'è otite media secretoria è si face più spessu in i zitelli di menu di 2 anni per via di u sviluppu di l'arechja è di u sistema immunitariu sottosviluppatu, chì pò causà raffreddori recurrenti è influenza è rinite allergica, per esempiu, chì provoca l'accumulazione di fluidi in l'arechja, essendu abbastanza scomudu.
Oltre à esse scomoda, a presenza di flegma in l'arechja pò causà dolore è prublemi uditivi, chì ponu ancu interferisce cù u sviluppu di a parolla in i zitelli, per esempiu. Per quessa, hè impurtante di purtà u zitellu à u pediatricu appena ch'ellu / ella hà difficultà à sente, postu chì hè pussibule di trattà cù antiinfiammatori è eliminà u fluidu accumulatu.
Sintomi di flegma in l'arechja
U sintomu principale ligatu à a presenza di flegma in l'arechja hè a sensazione di un arechja bluccata, u disagiu, a difficultà à sente è, in certi casi, si pò sente un sibilante frequente. Inoltre, ci pò esse un dolore severu à l'arechja, perdita di l'appetitu, vomitu, frebba è liberazione di secrezione gialla o biancastra è puzzolente, per esempiu. Amparate nantu à altre cause di uscita di l'arechja.
Cause principali
A presenza di flegma in l'arechja hè più cumuna chì accade in i zitelli è i zitelli ponu accade principalmente per via di:
- Infezzione da virus o batteri, chì porta à l'infiammazione di l'arechja è a produzzione è l'accumulazione di secrezioni;
- Influenza è friddi frequenti;
- Rinite allergique;
- Sinusitis;
- Allargamentu di u tonsil;
- Allergii;
- Lesione à l'arechja per via di un rapidu cambiamentu di pressione, cunnisciutu ancu cum'è barotrauma.
In più, cum’è cumunu in a zitellina, u zitellu pò ùn esse capace di sviluppà bè a parolla, postu chì ellu ùn pò sente cusì chjaramente. Dunque, in casu di suspettatu di flegma in l'arechja, hè impurtante andà à u pediatra, in casu di zitelli, o à l'otorinolaringoiatra per valutà i sintomi, fà u diagnosticu è inizià u trattamentu adattatu.
U diagnosticu hè generalmente fattu cù a valutazione di i sintomi presentati, in più di verificà a presenza di flema in l'arechja è a vibrazione di u timpanu à stimuli uditivi, chì in questu casu hè ridutta.
Cumu hè u trattamentu
U trattamentu hè fattu cù l'obiettivu di eliminà a secrezione accumulata è di alleviare i sintomi, permettendu à a persona di sente di novu nurmalmente. A maiò parte di u tempu, l'otorinolaringoiatra raccomanda l'usu di droghe corticosteroidi per riduce l'infiammazione è alleviare i sintomi. In casu chì l'accumulazione di secrezione sia dovuta à infezioni batteriche, per esempiu, u duttore pò ancu raccomandà l'usu di antibiotici.
Se dopu à l'iniziu di u trattamentu i sintomi restanu o aggravanu, pò esse raccomandatu di fà una procedura chirurgica chì consiste in l'introduzione di un drenu attraversu u canale arechja chì hè rispunsevule per u drenaghju di a secrezione è impedisce l'accumulazione da a ripresa. .
Cumu prevene a flegma in l'arechja
Alcuni modi per prevene l'otite media secretoria in i zitelli sò attraversu l'allattamentu, postu chì l'anticorpi responsabili di a lotta à l'infezioni sò trasmessi à u zitellu.
Inoltre, hè cunsigliatu per evità l'usu di un ciuciu, fumu di sigaretta vicinu à u zitellu, prumove un lavatu currettu di e mani è applicà vaccini secondu u calendariu di vaccinazione, in particulare in i zitelli di menu di 2 anni.