Gravidanza anembrionica: cosa hè, cumu identificallu è chì fà
Cuntenutu
- Chì pò causà stu tipu di gravidanza
- Cumu identificà stu tipu di gravidanza
- Cosa da fà è quandu esse incinta
E gravidanze anembrioniche accadenu quandu l'ovu fecundatu hè impiantatu in l'utru di a donna, ma ùn sviluppa micca un embrione, generendu un sac gestazionale vacante. Hè cunsideratu cum'è una di e cause principali di l'abortu spontaniu durante u primu trimestre, ma ùn hè micca cumunu accade.
In questu tippu di gravidanza, u corpu continua à agisce cum'è se a donna era incinta è, dunque, se un test di gravidanza hè fattu durante e prime settimane, hè pussibule uttene un risultatu pusitivu, postu chì a placenta si sviluppa è produce l'ormoni necessariu per a gravidanza, è hè ancu pussibule d'avè qualchì sintimu cum'è nausea, stanchezza è dulore à i seni.
Tuttavia, à a fine di i primi 3 mesi di gravidanza, u corpu identificherà chì ùn esiste micca un embrione chì cresce in u saccu gestazionale è finirà a gravidanza, causendu un abortu. A volte, stu prucessu hè assai veloce, accadendu in pochi ghjorni è, dunque, hè pussibule chì a donna ùn capisca mancu chì era incinta.
Vede ciò chì sò i sintomi di l'abortu.
Chì pò causà stu tipu di gravidanza
In a maiò parte di i casi, a gravidanza anembrionica accade per via di un cambiamentu in i cromusomi chì portanu i geni in l'ovu o in u sperma è, dunque, ùn hè micca pussibule di prevene u sviluppu di stu tipu di gravidanza.
Cusì, ancu se pò vene cum'è un colpu per a donna incinta, ùn deve micca sentesi culpevule per l'abortu, postu chì ùn hè micca un prublema chì pò esse evitatu.
Cumu identificà stu tipu di gravidanza
Hè assai difficiule per a donna di pudè identificà ch'ella face una gravidanza anembrionica perchè tutti i segni di una gravidanza nurmale sò prisenti, cum'è a mancanza di menstruazione, u test di gravidanza pusitivu è ancu i primi sintomi di gravidanza.
Cusì, u megliu modu per diagnosticà a gravidanza anembrionica hè durante l'ultrasound fattu in i primi 3 mesi di gravidanza. In questu esame, u duttore osserverà a borsa amniotica, ma ùn puderà micca identificà un embrione, nè puderà sente i battiti cardiaci di u fetu.
Cosa da fà è quandu esse incinta
E gravidanze anembrioniche accadenu di solitu una volta in a vita di una donna, tuttavia, si raccomanda di aspettà chì a prima menstruazione appaia dopu à l'abortu, chì accade circa 6 settimane dopu, prima di pruvà à rimanere incinta.
Questu tempu deve esse rispettatu per permettà à u corpu di pudè eliminà tutti i residui in l'utru è di ricuperà currettamente per una nova gravidanza.
Inoltre, a donna si deve sente emozionalmente recuperata da l'abortu, prima di pruvà una nova gravidanza, perchè, ancu s'ellu ùn hè micca colpa soia, pò causà sentimenti di culpabilità è di perdita chì devenu esse superati.