Per chì ghjè Methadone è effetti collaterali
Cuntenutu
U metadone hè una sustanza attiva prisente in u medicamentu Mytedon, chì hè indicatu per u sollievu di u dolore acutu è crònicu di intensità moderata à forte è ancu in u trattamentu di a disintossicazione di l'eroina è di droghe simili à a morfina, cù un monitoraghju medicu adattatu è per a terapia di mantenimentu. narcotichi timpurali.
Questa medicina pò esse acquistata in farmacie per un prezzu di circa 15 à 29 reai, secondu a dose, dopu presentazione di una prescrizione.
Cumu aduprà
A dosa deve esse adattata, secondu a gravità di u dulore è a risposta di a persona à u trattamentu.
Per u trattamentu di u dolore in adulti, a dosa raccomandata hè 2,5 à 10 mg, ogni 3 o 4 ore, se necessariu. Per usu crònicu, a dosa è l'intervalu di amministrazione devenu esse adattati secondu a risposta di u paziente.
Per a dipendenza da i narcotici, a dose raccomandata per adulti di più di 18 anni, per a disintossicazione hè di 15 à 40 mg una volta à ghjornu, chì deve esse ridutta gradualmente da u duttore, finu chì a droga ùn sia più necessaria. A dosa di mantenimentu dipende da i bisogni di ogni paziente, chì ùn deve micca supera a dose massima di 120 mg.
In i zitelli, a dosa deve esse individualizata da u duttore, secondu l'età è u pesu di u zitellu.
Quale ùn deve micca aduprà
U metadone hè una droga contraindicata per e persone chì sò allergiche à qualsiasi cumpunenti prisenti in a formula, in e persone cun fallimentu respiratoriu severu è asma bronchiale acuta è ipercarbia, chì cunsiste in un aumentu di a pressione di CO2 in u sangue.
Inoltre, questu rimediu ùn deve ancu esse adupratu in donne incinte o donne chì allattanu è deve esse adupratu cun prudenza in i diabetichi, chì cuntene zuccheru in a cumpusizione.
Possibili effetti collaterali
Alcuni di l'effetti secondari più cumuni chì ponu accade durante u trattamentu cù metadone sò deliriu, vertigini, sedazione, nausea, vomitu è sudazione eccessiva.
Ancu se rari, e reazioni avverse più gravi chì ponu accade sò depressione respiratoria è depressione circulatoria, arrestu respiratoriu, shock è in casi più severi, arrestu cardiacu pò accade.