Questa Ostetrica Ha Dedicatu A so Carriera à Aiutà e Donne In Deserti di Cura Materna
Cuntenutu
- Cume aghju cuminciatu à serve e cumunità sottumessi
- Rializazione di l'ambitu di u prublema
- Cumu Unità Mobile di Assistenza Sanitaria Aiutanu e Donne In DC
- Perchè esistenu Disparità di Cura di a Salute Materna, è Cosa Fà di elli
- Rivista per
L'ostetrica corre in u mo sangue. Sia a mo bisnanna sia a bisavanna eranu ostetriche quandu i Neri ùn eranu micca accolti in ospedali bianchi. Micca solu questu, ma u costu di dà nascita era più di ciò chì a maiò parte di e famiglie puderia permette, chì hè per quessa chì e persone avianu bisognu di i so servizii.
Parechji decennii sò passati, eppuru e disparità razziali in l'assistenza sanitaria materna continuanu - è sò onoratu di seguità i passi di i mo antenati è di fà a mo parte per colmà ancu quellu gap.
Cume aghju cuminciatu à serve e cumunità sottumessi
Aghju cuminciatu a mo carriera in a salute di e donne cum'è infermiera di cura materna cuncintrata in u travagliu è a consegna. Aghju fattu questu per anni prima di diventà assistente medico in ostetricia è ginecologia. Ùn hè statu finu à u 2002, però, chì aghju decisu di diventà ostetrica. U mo scopu era sempre di serve e donne in bisognu, è a levatrice hè stata a via più putente versu quessa. (ICYDK, una ostetrica hè un fornitore di assistenza sanitaria licenziata è furmata cun sapè fà è abilità per aiutà e donne à avè gravidanze sane, nascite ottimali, è ricuperi postpartum riesciti in ospedali, strutture sanitarie, è in case persunali.)
Dopu avè ricevutu a mo certificazione, aghju cuminciatu à circà impieghi. In 2001, aghju ricevutu l'occasione di travaglià cum'è ostetrica in Mason General Hospital in Shelton, una cità assai rurale in u Mason County in u statu di Washington. A populazione lucale à l'epica era di circa 8.500 persone. Se aghju pigliatu u travagliu, aghju da serve tuttu u cuntea, cù solu un altru ginecologu.
Quandu aghju stabilitu in u novu travagliu, Aghju capitu subitu quante donne avianu in disperata necessità di cura - sì chì stava amparendu à gestisce e condizioni preesistenti, l'educazione di base di parto è allattamentu, è u supportu per a salute mentale. À ogni appuntamentu, aghju fattu un puntu per furnisce e mamme in attesa cù u più risorse pussibule. Ùn puderebbe mai esse sicuru se i pazienti andavanu à seguità cù i so cuntrolli prenatali solu per via di l'accessu à l'uspidale. Aviu avutu à creà kits di nascita, chì cuntenenu forniture per una consegna sicura è sanitaria (i.e.cuscinetti di garza, maglie intere, morsa per u cordone ombelicale, ecc.) solu per casu chì e mamme aspettavanu esse furzate à consegnà in casa per via di, dicemu, a lunga distanza da l'ospedale o a mancanza di assicuranza. M'arricordu una volta, ci hè stata una valanga chì hà fattu chì parechje mamme fussinu innevate quandu era ora di consegnà - è quelli kit di nascita sò stati utili. (Correlatu: Risorse di Salute Mentale Accessibile è Supportive per Black Womxn)
Spessu, a sala operatoria hà avutu ritardi enormi. Dunque, se i pazienti avianu bisognu d'aiutu d'urgenza, sò stati spessu costretti à aspettà per lunghi periodi di tempu, ciò chì mette in periculu a so vita - è se u scopu di l'emergenza era al di là di e capacità di cura di i pazienti di l'ospedale, duvemu dumandà un elicotteru da i più grandi ospedali ancu più luntanu. Vista a nostra situazione, duvemu spessu aspettà più di mezu ora per uttene aiutu, chì qualchì volta finì per esse troppu tardi.
Mentre a volte straziante, u mo travagliu mi hà permessu di cunnosce veramente i mo pazienti è l'ostaculi chì inibiscenu a so capacità di accede à l'assistenza sanitaria chì necessitanu è meritanu. Sapia chì questu era esattamente induve duverebbe esse. Duranti i mo sei anni in Shelton, aghju sviluppatu un focu per diventà u megliu chì puderia esse in questu travagliu cù a speranza d'aiutà quante donne puderaghju.
Rializazione di l'ambitu di u prublema
Dopu u mo tempu in Shelton, aghju saltatu intornu à u paese dendu servizii di ostetricia à più cumunità sfruttate. In 2015, sò tornatu à a zona metropolitana di DC, induve sò uriginale. Aghju cuminciatu un altru travagliu di ostetrica, è menu di dui anni in u postu, DC hà cuminciatu à affruntà cambiamenti significativi in l'accessu à l'assistenza sanitaria materna, in particulare in i Ward 7 è 8, chì anu una populazione cumminata di 161.186, secondu DC Health Matters.
Un pocu di sfondate: DC hè spessu cunnisciuta cum'è unu di i posti più periculosi per e donne nere per dà nascita in i Stati Uniti In fattu, hè ancu statu "classatu u peghju, o vicinu à u peghju, per i morti materni cumparatu cù altri stati. "Secunnu un rapportu di ghjennaghju 2018 da u Cumitatu per a Ghjustizia è a Sicurezza Publica. È l'annu dopu, i dati di a United Health Foundation anu dimustratu ancu di più sta realità: In 2019, u tassu di mortalità materna in DC era di 36,5 morti per 100.000 nati vivi (vs. u tassu naziunale di 29,6). E sti tassi eranu significativamente più alti per e donne nere cù 71 morti per 100.000 nascite vive in a capitale (vs. 63.8 naziunale). (Assuciatu: A Figlia di Carol hà solu lanciatu una Iniziativa Potente per Supportà a Salute Materna Nera)
Questi numeri sò difficiuli à digerisce, ma vedeli ghjucà, in realtà, era ancu più sfida. U statu di a cura di a salute materna in a capitale di a nostra nazione hà fattu u peghju in u 2017 quandu u United Medical Center, unu di i principali ospedali di a zona, hà chjusu a so sala di ostetricia. Dapoi decennii, st'ospedale furnia servizii di salute materna per e cumunità predominantemente povere è pocu servite di e Sezioni 7 è 8. Dopu à questu, l'Ospedale Providence, un altru ospedale maiò di a zona, hà ancu chjusu a so sala di maternità per risparmià soldi, fendu questa zona di DC un desertu di cura materna. Migliaia di mamme chì aspettanu in i scorni i più poveri di a cità sò stati lasciati senza accessu immediatu à l'assistenza sanitaria.
Durante a notte, queste mamme in futura sò state costrette à viaghjà distanze più lunghe (mezz'ora o più) - chì pò esse vita o morte in caso d'urgenza - per riceve cure basali prenatali, di parto è post-partum. Siccomu e persone in questa cumunità sò spessu ligate finanziariamente, u viaghju pone una barriera enorme per queste donne. Parechji ùn si ponu permettenu d'avè a cura di i zitelli dispunibule prontu per tutti i zitelli ch'elli puderianu dighjà avè, impedendu ancu di più a so capacità di visità u duttore. Queste donne tendenu ancu à avè scheduli rigidi (per via di, per esempiu, travagliendu parechji travaglii) chì facenu scolpite un paru d'ore per un appuntamentu ancu più sfida. Dunque si tratta di saltà o micca tutti questi ostaculi per una verificazione prenatale di basa hè veramente vale a pena - è più spessu, u cunsensu ùn hè micca. Queste donne avianu bisognu di l'aiutu, ma per avè questu, avemu bisognu di esse creativi.
Durante questu tempu, aghju cuminciatu à travaglià cum'è direttore di Servizi di Ostetricia à l'Università di Maryland. Quì, ci sò stati avvicinati da Better Starts for All, un prugramma di salute materna mobile in terra cù servizii destinati à portà supportu, educazione è cura à e mamme è à e future mamme. Implicà si cun elli era un scemu.
Cumu Unità Mobile di Assistenza Sanitaria Aiutanu e Donne In DC
Quandu si tratta di e donne in e cumunità pocu servite cum'è i Ward 7 è 8, ci hè sta nuzione chì "Se ùn sò micca rottu, ùn aghju micca bisognu di esse riparatu", o "Se sò sopravvissutu, allora ùn ne aghju micca" Ùn bisognu d'andà per avè aiutu. " Questi prucessi di penseru cancellanu l'idea di dà priorità à l'assistenza sanitaria preventiva, chì pò purtà à una mansa di prublemi di salute à longu andà. Questu hè particularmente veru in gravidanza. A maiò parte di queste donne ùn vedenu micca a gravidanza cum'è una situazione di salute. Pensanu "perchè avissi bisognu di vede un duttore, salvu chì qualcosa ùn hè apertamente sbagliatu?" Per quessa, a cura di a salute prenatale curretta hè messa nantu à u back burner. (Relativu: Cume hè esse incinta in una pandemia)
Iè, alcune di queste donne puderanu andà per un cuntrollu prenatal preliminare una volta per cunfirmà a gravidanza è vede u battitu di u core. Ma s'elli anu dighjà avutu un figliolu, è e cose andavanu tranquillamente, forse ùn vedenu micca a necessità di visità u so duttore a seconda volta. Allora, queste donne tornanu in e so cumunità è dicenu à l'altri donne chì a so gravidenza hè stata bella senza avè cuntrolli di rutina, chì impedisce ancu più e donne di riceve a cura chì anu bisognu. (Relazionatu: 11 modi chì e donne nere ponu prutegge a so salute mentale durante a gravidanza è u postpartum)
Questu hè induve l'unità di assistenza sanitaria mobile ponu fà una grande differenza. U nostru autobus, per esempiu, entra direttamente in queste cumunità è porta una cura materna di qualità disperatamente necessaria direttamente à i pazienti. Ci hè dotatu di duie ostetriche, cumpresu me stessu, stanze d'esame induve offremu esami prenatali è educazione, test di gravidanza, educazione per a cura di a gravidanza, vaccini antinfluenzali, consultazione di cuntrollu di nascita, esami di senu, cura di i zitelli, educazione per a salute materna è infantile, è servizii di supportu suciale . Parchemu spessu ghjustu fora di e chjese è di i centri cumunitarii per tutta a settimana è aiutemu à chiunque a dumanda.
Mentre accettemu l'assicuranza, u nostru prugramma hè ancu finanziatu da borsa, chì significa chì e donne ponu qualificà per servizii gratuiti o scontati è cura. Se ci sò servizii chì ùn pudemu micca furnisce, offre dinò una coordinazione di cura. Per esempiu, pudemu riferisce i nostri pazienti à i fornitori chì ponu amministrà un IUD o un impianto di controllo di nascita per un costu bassu. U stessu passa per l'esami di u pettu in prufundità (pensate: mammografie). Se truvemu qualcosa di irregulare in i nostri esami fisici, aiutemu i pazienti à pianificà una mammografia per un costu bassu o micca basatu annantu à e so qualificazioni è a so assicuranza, o a mancanza di queste. Aiutemu ancu e donne cun malatie esistenti cum'è ipertensione è diabete à cunnessi cù i fornitori di assistenza sanitaria chì ponu aiutà à ottene u cuntrollu di a so salute. (Relazionatu: Eccu cumu per uttene u cuntrollu di a nascita direttamente à a vostra porta)
U fattore più impurtante, però, hè chì l'autobus furnisce un ambiente intimu induve pudemu veramente cunnette cù i nostri pazienti. Ùn si tratta solu di dà li u so cuntrollu è di mandalli in viaghju. Puderemu dumandalli se anu bisognu d'aiutu per dumandà l'assicuranza, se anu accessu à l'alimentu, o se si sentenu sicuri in casa. Diventamu una parte di a cumunità è simu capaci di stabilisce una relazione basata nantu à a fiducia. Questa fiducia hà un rolu impurtante in a creazione di rapportu cù i pazienti è li furnisce una cura sostenibile è di qualità. (Assuciatu: Perchè i Stati Uniti necessitanu disperatamente di più Medici Femminili Neri)
Per mezu di a nostra unità di assistenza sanitaria mobile, avemu statu capace di caccià assai ostaculi per queste donne, u più grande hè l'accessu.
Cù COVID è e linee guida di distanza sociale, i pazienti sò avà richiesti di prenotà appuntamenti in anticipu, sia per telefunu sia per email. Ma se alcuni pazienti ùn ponu micca ghjunghje fisicamente à l'unità, simu in grado di furnisce una piattaforma virtuale chì ci permetta di purtalli cura direttamente in casa. Avà offre una seria di sessioni di gruppu in diretta in linea cù altre donne incinte in a zona per furnisce l'infurmazioni è a guida chì queste donne anu bisognu. I temi di discussione includenu cura prenatale, alimentazione sana è abitudini di vita, l'effetti di u stress durante a gravidanza, a preparazione per u partitu, l'assistenza postpartum, è l'assistenza generale per u to babbu.
Perchè esistenu Disparità di Cura di a Salute Materna, è Cosa Fà di elli
Un saccu di e disparità razziali è socioeconomiche in l'assistenza sanitaria materna anu radiche storiche. In e cumunità BIPOC, ci hè una profonda sfiducia quandu si tratta di u sistema sanitariu per via di un traumu di seculi chì avemu affrontatu assai prima ancu di u tempu di a mo bisanna. (Pensate: Henrietta Lacks è l'esperimentu di a sifilis di Tuskegee.) Videmu u risultatu di quellu traumu in tempu reale cù esitazione intornu à a vacuna COVID-19.
Queste cumunità stanu avè un mumentu duru fiducia in a sicurezza di u vaccinu per via di a storia di u sistema di salute chì ùn hè micca trasparente è impegnata cun elli. Questa esitazione hè u risultatu direttu di u razzisimu sistemicu, di l'abusi è di a negligenza chì anu affruntatu da e mani di u sistema chì prumette avà di fà bè da per elli.
Cum'è una cumunità, avemu bisognu di cumincià à parlà perchè l'assistenza prenatale hè cusì impurtante. Secunnu u Dipartimentu di a Salute Umana è i Servizii di i Stati Uniti, i zitelli di e mamme chì ùn piglianu micca cura prenatale sò trè volte (!) Più propensi à avè un pesu di nascita bassu è cinque volte più prubabile di more chè quelli nati da e mamme chì ne ricevenu. . E mamme stesse sò private di cure preziose cumprese u monitoru di prublemi di salute potenziali per mezu di esami fisici, cuntrolli di pesu, test di sangue è urina, è ultrasoni. Anu mancanu ancu una opportunità cruciale per discutiri altri prublemi potenziali cum'è l'abusu fisicu è verbale, a prova di HIV, è l'effetti chì l'alcohol, u tabacco è l'usu di droghe illecite ponu avè nantu à a so salute. Allora questu ùn hè micca qualcosa chì deve esse pigliatu à a ligera.
In a listessa linea, deve esse ancu una cunniscenza cumuna chì avete da preparà u vostru corpu prima di cuncepisce. Ùn si tratta micca solu di inizià e vostre vitamini prenatali è di piglià l'acidu folicu. Duvete esse sanu prima di piglià u pesu di purtà un zitellu. Avete un bonu BMI? I vostri livelli di emoglobina A1C sò bè? Cumu hè a vostra pressione di sangue? Site cuscenti di qualchì cundizione preesistente? Queste sò tutte e dumande chì ogni mamma deve esse dumandata prima di decide di cuncepisce. Queste cunversazioni oneste sò cusì impurtanti quandu si tratta di donne chì anu gravidanze sane è parturì. (Assuciatu: Tuttu u vostru bisognu à fà in l'annu prima di incinta)
Aghju pruvatu à preparà è educà e donne nantu à questu sopra tutta a mo vita adulta è continueraghju à fà cusì per quantu possu. Ma questu ùn hè micca qualcosa chì una persona o una urganizazione pò risolve. U sistema deve cambià è u travagliu chì deve entrà pò spessu si sente insuperabile. Ancu in i ghjorni più difficiuli di i ghjorni, però, cercu solu di ricurdà chì ciò chì pò sembrà un picculu passu - vale à dì avè una cunsultazione prenatale cù una donna - pò esse in realtà un salto versu una migliore salute è benessere per tutte e donne.