Scuprite chì trattamenti prumettenu di curà u diabete
Cuntenutu
- 1. Cellule staminali
- 2. Nanovaccini
- 3. Trasplante pancreaticu di l'isulotti
- 4. Pancreas artificiale
- 5. Trasplante pancreaticu
- 6. Trasplante microbioticu
A chirurgia bariatrica, u cuntrollu di u pesu è una nutrizione adatta ponu curà u diabete di tippu 2, perchè hè acquistatu per tutta a vita. Tuttavia, e persone diagnosticate cun diabete di tip 1, chì hè genetica, attualmente ùn ponu cuntrullà a malattia manghjendu è aduprendu regolarmente insulina.
Per risolve stu prublema è cercà una cura per u diabete di tip 1, parechji studii sò fatti nantu à alcune possibilità chì ponu avè a risposta desiderata. Vede ciò chì sò sti avanzamenti.
1. Cellule staminali
E cellule staminali embrionali sò cellule speciali prelevate da u cordone ombelicale di un neonatu chì ponu esse travagliati in laboratorio per diventà qualsiasi altra cellula in a cultura. Cusì, trasfurmendu queste cellule in cellule di u pancreas, hè pussibule di mette li in u corpu di a persona cun diabete, permettendu di avè un pancreas funzionale di novu, rappresentendu a cura di a malattia.
Chì sò e cellule staminali2. Nanovaccini
E Nanovacine sò piccule sfere produtte in laburatoriu è assai più chjuche di e cellule di u corpu, chì impediscenu à u sistema immunitariu di distrughje e cellule chì producenu insulina. Cusì, quandu u diabete hè causatu da sta mancanza di cuntrollu di e cellule di difesa, e nanovacine ponu riprisentà a cura per sta malattia.
3. Trasplante pancreaticu di l'isulotti
L'isulotti pancreatichi sò un gruppu di cellule rispunsevuli di a produzzione d'insulina in u corpu, chì sò dannighjati in i diabetichi di tippu 1. U trasplante di queste cellule da un donatore pò purtà una guarigione per a malattia, chì u diabeticu hà cellule sane chì producenu dinò insulina .
Stu trasplante hè fattu senza bisognu di chirurgia, cume e cellule sò iniettate in una vena in u fegatu di u paziente cun diabete per mezu di una iniezione. Tuttavia, 2 o 3 donatori sò necessarii per avè un numeru sufficiente di isolotti pancreatici per u trasplante, è u paziente chì riceve a donazione hà bisognu di piglià medicazione per u restu di a so vita, affinchì l'organisimu ùn rifiuti e nuove cellule.
4. Pancreas artificiale
U pancreas artificiale hè un apparechju magru, di e dimensioni di un CD, chì hè impiantatu in l'addome di u diabeticu è face pruduce l'insulina. Stu dispusitivu calcula continuamente a quantità di zuccheru in u sangue è libera a quantità esatta di insulina chì deve esse liberata in u sangue.
Hè fattu cù cellule staminali è serà testatu annantu à l'animali è l'omu in u 2016, essendu un trattamentu prumettente chì pò esse adupratu per cuntrullà a percentuale di zuccheru in sangue di parechji diabetichi.
Pancreas artificiale5. Trasplante pancreaticu
U pancreas hè l'urganu incaricatu di a produzzione di insulina in u corpu, è u trapianto di pancreas face chì u paziente abbia un novu organu sanu, guarendu u diabete. Tuttavia, a chirurgia per stu trapianto hè cumplessa è hè fatta solu quandu ci hè a necessità di trapiantà un altru organu, cum'è u fegatu o u rene.
Inoltre, in u trasplante di pancreas, u paziente hà ancu bisognu di piglià droghe immunosupressive per a vita, affinchì l'organu trapiantatu ùn sia micca rifiutatu da u corpu.
6. Trasplante microbioticu
U trasplante di feci cunsiste à caccià e fece da una persona sana è tramandalla à un diabeticu, chì face chì u paziente abbia una nova flora intestinale, chì aumenta l'efficienza di l'insulina. Per sta prucedura, e feci devenu esse travagliate in laburatoriu, esse lavate è diluite in soluzione salina prima ch'elli sianu iniettati in l'intestinu di a persona chì hà u diabete per via di una colonoscopia. Cusì, sta tecnica hè una bona opzione per e persone cun diabete di tipu 2 o cun pre-diabete, ma ùn hè micca efficace per i pazienti cun diabete di tip 1.
Sicondu studii, sti trattamenti ponu esse capaci di guarì u tippu 1 è u tippu 2, eliminendu a necessità di iniezioni di insulina per regulà u zuccherinu in sangue. Tuttavia, micca tutte ste tecniche sò appruvate per l'omu, è u numeru di trapianti d'isulottu è di pancreas hè sempre picculu. Cusì, u cuntrollu di a malatia deve esse fattu per mezu di una dieta povera in zuccheru è carboidrati, cù a pratica di l'attività fisica è cù l'usu di medicazione cum'è Metformina o Insulina.
Cunnosce u patch d'insulina chì pò rimpiazzà l'iniezioni d'insulina ogni ghjornu.