Quandu Ùn pudia micca Truvà u Supportu di Diabete di Tipu 2 chì avia bisognu, Mila Clarke Buckley hà cuminciatu à aiutà l'altri à affrontà
Cuntenutu
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Mila Clarke Buckley, avucatu di u diabete di tippu 2, hà assuciatu cù noi per parlà di u so viaghju persunale è di a nova app di Healthline per quelli chì campanu cù u diabete di tippu 2.
Una chjama per aiutà l'altri
Per fà fronte à a so cundizione, si hè girata versu Internet per appughjà. Mentre i social media offrenu qualchì aiutu, ella dice in parechji modi chì era un impasse.
"Hè difficiule di truvà persone chì eranu apertamente disposti à parlà di cumu stavanu campendu cun diabete, in particulare cù u tippu 2", dice. "A maiò parte di e persone cun diagnosi di tippu 2 [eranu più vechje di mè], dunque era veramente difficiule di truvà persone di a mo età per cunnesse cù quelli chì eranu aperti à parlà ne."
Dopu avè navigatu per a so situazione per un annu, Buckley hà fattu a so missione di aiutà l'altri chì cercanu supportu.
In 2017, hà iniziatu un blog chjamatu Hangry Woman, chì hà per scopu di cunnesse i millennials chì campanu cun diabete di tip 2. Ella sparte ricette, cunsiglii è risorse di diabete cù migliaia di seguaci.
U so primu libru, "Diabetes Food Journal: Un ghjurnale cutidianu per a traccia di u zuccherinu in sangue, Nutrizione è Attività", incuragisce quelli chì campanu cun diabete di tip 2 à piglià passi attivi per gestisce a so situazione.
Cunnessione cù l'applicazione T2D Healthline
A difesa di Buckley cuntinua cù u so ultimu sforzu cum'è guida di a cumunità per l'app gratuita T2D Healthline.
L'applicazione cunnessa quelli diagnosticati cun diabete di tipu 2 basatu annantu à i so interessi di vita. L'utilizatori ponu navigà in i profili di i membri è dumandà di cunnessione cù qualsiasi membru in a comunità.
Ogni ghjornu, l'app accumpagna i membri di a cumunità, permettenduli di cunnessu istantaneamente. Sta funzione hè a preferita di Buckley.
"Hè interessante per esse accumpagnatu cù qualchissia chì sparte e vostre stesse passioni è i stessi modi di gestisce a diabete. Un saccu di ghjente cù u tippu 2 sentenu chì sò l'unicu chì passa per ellu, è ùn anu nimu in a so vita per parlà di e so frustrazioni ", dice Buckley.
"A funzione di cunnessione vi cunnessa cù e persone chì sò cum'è voi è facilita una conversazione in un spaziu unu-à-unu, cusì custruite un bonu sistema di supportu, o ancu amicizie, chì vi pò attraversà e parti solitarie di a gestione di u tippu 2, »Dice ella.
L'utilizatori ponu ancu unisce à un chat in diretta tenutu ogni ghjornu, guidatu da Buckley o da un altru difensore di u diabete di tippu 2.
I temi di discussione includenu dieta è nutrizione, esercitazione è fitness, assistenza sanitaria, trattamentu, complicazioni, relazioni, viaghji, salute mentale, salute sessuale, è ancu di più.
"Invece di sparte solu u vostru A1C o numeri di zuccheru in sangue o ciò chì avete manghjatu oghje, ci sò tutti questi argumenti chì danu una stampa olistica di gestisce a diabete", dice Buckley.
Hè fiera d'aiutà à facilità una cumunità ch'ella vulia esiste quand'ella fù diagnosticata per a prima volta.
"In più di aiutà e persone à cunnettassi trà di elli, u mo rolu hè di incuraghjà a ghjente à parlà di a diabetes è di e cose ch'elli passanu. Se qualchissia hà una gattiva ghjurnata, possu esse quella voce incuraghjente à l'altra parte per aiutallu à cuntinuà andendu dicenduli, 'Ti sentu. Ti sentu. Aghju radicatu per voi per andà avanti ", dice Buckley.
Per quelli chì amanu leghje infurmazioni relative à u diabete di tip 2, l'applicazione fornisce stili di vita è articuli nutiziali riveduti da prufessiunali medichi di Healthline chì includenu argumenti cum'è diagnosi, trattamentu, ricerca è nutrizione. Pudete ancu truvà articuli liati à l'autocura è a salute mentale, è storie persunali di quelli chì campanu cun diabete.
Buckley dice chì l'applicazione hà qualcosa per tutti, è l'utenti ponu participà quant'è o quantu volenu.
Puderete sentitevi u più comodu appena firmendu in l'app è scorrendu per l'alimentu, o pudete vulete presentàvi è impegnassi in quante più cunversazioni chì pudete.
"Semu quì per voi in qualunque capacità si sente bè", dice Buckley.
Cathy Cassata hè un scrittore freelance specializatu in storie nantu à a salute, a salute mentale è u comportamentu umanu. Hà un sapè fà per scrive cun emozione è cunnessione cù i lettori in un modu perspicace è impegnativu. Leghjite più di u so travagliu quì.