Autore: Ellen Moore
Data Di Creazione: 20 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Incuntrà a prima donna chì compie sei Ironmans in sei cuntinenti in un annu - Vita Di Vita
Incuntrà a prima donna chì compie sei Ironmans in sei cuntinenti in un annu - Vita Di Vita

Cuntenutu

Jackie Faye hà statu longu una missione per dimustrà chì e donne ponu fà qualcosa cum'è un omu (duh). Ma cum'è ghjurnalista militare, Faye hà avutu a so bona parte di i tempi difficiuli di travaglià in un ambiente dominatu da l'omi.

"U travagliu stessu ùn hè mai statu u prublema", dice Faye Forma. "Amu u mo travagliu, ma sò una di e donne chì anu sceltu sta prufessione perchè hè stereotipata riservata à i masci."

Questa realizazione hà purtatu Faye à fà qualchì ricerca propria. "Aghju trovu chì tanti campi stereotipamenti dominati da l'omi, cumprese a tecnulugia, l'affari, a banca, è l'armata ùn facenu micca a so parte in u reclutamentu di e donne", dice. "In parte, hè perchè e donne ùn sò micca viste cum'è adatte per questi impieghi, ma hè ancu perchè ùn ci hè micca abbastanza donne chì credenu di esse capace di riesce in queste industrie per via di a mancanza di rappresentanza femminile". In altre parolle, hè un cicculu viziosu-è chì hà purtatu Faye à lancià una impresa impurtante.


Truvà u so scopu

Per ispirà più donne à travaglià in campi duminati da i masci, Faye hà decisu di creà u Sucietà Can Can Tri senza scopo di lucro in cullaburazione cù a Rete d'Azione di e Donne di u Serviziu (SWAN). Sviluppendu seminarii per e ragazze di u liceu è cù e donne chì anu perseguitu una carriera in campi dominati da l'omi, l'urganizazione spera di pruvà chì e donne ponu daveru successu in questi roli storicamente dominati da l'omi.

Dopu avè creatu u scopu senza prufittu, Faye si hè sentitu più motivatu chè mai. "Sapiu chì avia da fà qualcosa chì hà dimustratu chì anch'io puderia mette fora, spinghje e fruntiere è rializà qualcosa impensable", dice. Chì hè vinutu dopu?

Una decisione di compie sei razze Ironman in sei continenti diversi in un annu calendariu, hè ciò chì. (In cunnessione: Cumu sò andatu da a Mamma Nova in Sovrappesu à Ironwoman)

Faye sapia chì avia fissatu un scopu forse inaccessibile. Dopu tuttu, questu era qualcosa chì nisuna donna avia mai realizatu prima. Ma era determinata, cusì hà stabilitu un scopu di furmà un minimu di 14 ore à settimana mentre era in Afganistan - in più di saltà da l'elicotteri in giacche antibala ponderate cum'è parte di u so travagliu di rapportu. (Assuciatu: Aghju Signatu per un Ironman Prima di Finisce un Triathlon Unicu)


Training in Afganistan

Ogni parte di a furmazione di Faye hè stata cun i so scontri. A causa di u duru clima afganu è di a mancanza di spaziu è di strade sicure, era impussibile per Faye di andà in bicicletta à l'apertu- "dunque, per a parte di cicculata, a bicicletta ferma era a mo migliore amica", dice. "Hà ancu aiutatu chì aghju dighjà impartitu corsi di spina à e truppe militari è à u persunale di l'ambasciata in basa", dice ella.

Faye era ancu digià parte di un gruppu di corsa nantu à a basa è hà cuminciatu à aduprà quelli corse cum'è un modu per furmà per i prossimi Ironmans. Hà trovu ancu alcune donne afgane per curriri cun. "Hè statu veramente speciale di furmà à fiancu à ste donne giovani, duie di e quali si entrenanu per una corsa di 250 chilometri in Mongolia", dice ella. (Interessatu ancu à iscrivevi per una corsa? Conquista un Ironman cù questi suggerimenti da atleti di punta.)

"Ciò chì hè scemu hè chì l'anu fattu malgradu u fattu chì hè periculosu di corre fora. Allora fighjulalli vene in basa è allenassi, dendu tuttu, m'hà fattu capì chì ùn avia veramente micca una scusa quandu si trattava di compie U mo scopu. Paragunatu à elli, aghju avutu tuttu chì travaglia in u mo favore ". (In cunnessione: Incuntrà e Donne Corridori Rompendu Barriere In India)


Se Faye si trovava vicinu à rinunzià, hà utilizatu a resistenza di e donne afgane cum'è motivazione. "A prima donna chì hà mai compiu una maratona in Afganistan hè stata in u 2015, chì era trè anni fà. È a fece furmendu si in u so giardinu, temendu ch'ella fussi uccisa s'ella currissi fora", dice. "Sò storie cum'è queste chì anu servutu cum'è un ricordu chì e donne devenu continuà à spinghje e restrizioni societali se volenu esse viste cum'è uguali - è mi hà guidatu à fà a mo parte cumplettendu a sfida Ironman".

A parte più difficiule di a furmazione ella dice, però, era a natazione. "U nuatu hè solu qualcosa chì ùn aghju mai statu bellu", dice ella. "Ùn aghju micca veramente cuminciatu à nuà finu à u 2015 è aghju avutu à piglià lezioni quandu aghju cuminciatu à fà triathlons. Hè statu assai travagliu per custruisce a mo resistenza finu à rializà quellu nuotatu di 2,4 miglia chì un Ironman richiede, ma l'aghju fattu, clips di nasu è tuttu ".

Rumpendu u Rècordu Mundiale

L'obiettivu di 12 mesi di Faye hà iniziatu in Australia l'11 di ghjugnu di u 2017. Dopu à quessa, hè andata in Europa, Asia, Sud America, Sudafrica, è hà cunclusu u so viaghju di ritornu in i Stati Uniti.

"Ogni razza era super nervosa", dice. "Sapiu chì, se avessi fallitu nantu à a corsa nùmeru cinque, averia da ricumincià di novu. Cusì cù ogni corsa, a scumessa era un pocu più alta". (A prossima volta chì vulete rinuncià, ricordate di sta donna di 75 anni chì hà fattu un Ironman.)

Ma u 10 di ghjugnu di u 2018, Faye si truvò à a linea di partenza in Boulder, Colorado, solu un Ironman in più da u battellu di u record mundiale. "Sapiu chì vulia fà qualcosa di speciale per l'ultima corsa, cusì aghju decisu di correre l'ultimi 1,68 miglia di a corsa di 26,2 miglia in un gilet antiproiettile ponderatu per onurà e 168 donne di serviziu di i Stati Uniti chì anu persu a so vita servendu i nostri. paese in Iraq è Afghanistan ".

Avà, dopu avè ufficialmente (!) battutu u record mundiale, Faye dice ch'ella spera chì i so rializazioni ispiranu i ghjovani donne à piantà di sente chì anu da ghjucà à e "règuli". "Pensu chì ci sia molta pressione nantu à e donne giovani per esse assai cose", ma decide ciò chì vulete fà è andate solu per ella, dice.

"Solu perchè nisuna altra donna ùn hè micca fattu, ùn significa micca chì ùn pudete micca. Se ci hè qualcosa à piglià da u mo viaghju persunale, spergu chì hè questu ".

Rivista per

Publicità

Cunsigliatu Da Noi

Artrosi in mani è dite: sintomi, cause è trattamentu

Artrosi in mani è dite: sintomi, cause è trattamentu

L'artro i in e mani è e dite, chjamata ancu o teoartrite o o teoartrite, i verifica per via di l'u ura di a cartilagine di e articulazioni, aumentendu a frizione trà l'o e di e m...
Cume trattà l'endometriu sottile per incinta

Cume trattà l'endometriu sottile per incinta

Per ingro à l'endometriu, hè nece ariu ottume u trattamentu cù medicinali ormonali, cum'è e tradiol è proge terone, per timulà a cre cita di l'endometriu. tu ...