Millenials Preferiscenu * Questu * à Bevi (È Ùn pudemu micca esse più psichichi)
Cuntenutu
Millenials - u gruppu di età u più buzzed - circa, senza dubbitu, da a generazione di i so genitori, i Baby Boomers - stanu fendu torna ondate in a nutizia. (Se site natu trà 1980 è 1995, parlemu di voi.) Ma sta volta, ùn hè micca per via di e so passioni pulitiche (o di a mancanza di questu) o di u so sensu sensu di u dirittu, cum'è parechji rapporti precedenti anu citatu. Invece, un studiu di u RU hà trovu chì menu di menu mità di quelli di u gruppu di età 16 à 24 anu dichjaratu avè bevutu l'ultima settimana. (Tenite à mente chì l'età legale per beie in u Regnu Unitu hè 18; in i Stati Uniti, hè 21, benintesa.) A ragione a più cumuna perchè, i Millenials citati, era a so salute chì piazzava un precendente per manghjà bè è esercitassi regolarmente. Abbastanza bellu, nò? (Sapete chì Millenials anu un tempu più duru per perdere pesu chè e generazioni precedenti?)
In più, quandu hè dumandatu quale tipu di bevanda alcoolica particulare preferita stu gruppu, a risposta più cumuna hè ancu a bevanda più sana - u vinu. (Rosé per ghjorni, nò ?! L'estiu hè in vista ...) Un rapportu di ferraghju 2015 da u gruppu senza prufittu Wine Market Council hà truvatu chì più di a mità di u cunsumu di vinu di u paese puderia esse attribuitu à quelli in u gruppu d'età Millenial. Anu ancu trovu chì u 57 per centu di u vinu hè cunsumatu da noi donne. Chì, vogliu dì, hè abbastanza bè, cunziddi chì u core sanu sanu chì hè. (Scienza Cunfirmata: 2 Bicchieri di Vinu Prima di Lettu Aiuta à Perde U Pianu.)
E mentre sì, queste duie riviste anu guardatu dui gruppi separati di Millenails (separati da un oceanu gigante), hè sicuru di dì chì puderia esse una correlazione trà i dui. U nostru cunsigliu seria solu di limità a quantità di vinu chì beie à unu o dui bichjeri à a settimana - ma pare chì Millenials sianu digià ghjustu sopra à què.