I millenniali sò in forte crescita a dumanda di caffè
Cuntenutu
Prima, avemu scupertu chì i millennials beie tuttu u vinu. Avà, avemu scupertu chì stanu sorbendu ancu tuttu u caffè.
A dumanda di caffè in i Stati Uniti (u più grande cunsumadore di caffè in u mondu) hà raghjuntu ufficialmente un massimu storicu. È avà sapemu perchè: Millennials (chiunque abbia da 19 à 35 anni) beie tuttu. Malgradu chì rapprisentanu solu u 24 per centu di a pupulazione di u paese, i millennials custituiscenu circa 44 per centu di a dumanda di caffè di u paese, secondu a cumpagnia di ricerca Datassential, basata in Chicago, cum'è riportatu da Bloomberg.
Per esse ghjusti, millenarii sò a più grande generazione viva di i Stati Uniti (anu sempre più numerosi cà altre generazioni da un puntu di vista percentuale), ma què ùn significa micca chì a so ossessione per u caffè sia menu putente. In l'ultimi ottu anni, u cunsumu di caffè ogni ghjornu trà i ghjovani da 18 à 24 anni hè aumentatu da 34 per centu à 48 per centu, è hè cullatu da 51 per centu à 60 per centu trà 25 à 39 anni, secondu u Caffè Naziunale Associazione, ancu riportata da Bloomberg. Intantu, u numeru di adulti di più di 40 anni chì beie caffè ogni ghjornu hè diminuitu.
Perchè i millennials sò cusì pazzi di caffè? Probabilmente perchè anu cuminciatu à chjappà e cose prima in a vita chè mai; i millennials più ghjovani (nati dopu à u 1995) anu cuminciatu à beie caffè à circa 14,7 anni, mentre chì i millennials più vechji (nati più vicinu à u 1982), cumincianu à l'età di 17,1 anni, riporta Bloomberg. (Ahem, forse quellu hè per quessa chì un terzu di l'Americani ùn dormenu micca abbastanza).
Cù millennials chì sguassate tantu di sta roba, ùn pudemu micca aiutà à dumandassi: Chì significa esattamente questu per a vostra salute? Avemu digià avutu u discendenza per sapè se u caffè hè male per voi-ma hè 14 troppu prestu per cumincià à beve latte?
"L'effetti à longu andà di u cunsumu di caffè in l'adolescenza sò ancu largamente scunnisciuti, ma ci sò di sicuru pussibule ripercussioni acute per a salute chì puderebbenu derivà da l'iniziu di una abitudine di caffè à una ghjovana età", dice Marci Clow, MS, RDN, nutrizionista di Rainbow Luce.
Prima di tuttu, a caffeina in caffè pò influenzà u sonnu, ciò chì hè in più impurtante per u sviluppu è a crescita cerebrale di l'adolescenza, è a mancanza di zzz abbastanza pò causà una funzione compromessa u ghjornu dopu. (Ciao, SAT o testi di cunduttore.) L'ingesta di cafeina pò ancu rinfurzà u vostru umore o, in certi persone, aggravate i sentimenti di stress è ansietà, chì hè digià cumuni durante l'adolescenza, dice Clow. Traduzzione: Quelli cambiamenti d'umore adolescenti ponu diventà ancu più intensi.
Ovviamente, l'effetti di beie tunnellate di caffè vale a pena di cunsiderà per ogni età; A cafeina hè ancu dimustrata per aumentà a pressione di sangue è a freccia di u core è per avè un effettu diureticu ligeru, dice Clow. Perchè u caffè hè un stimulante, chì pò deprime u vostru appetitu, beie troppu java pò fà chì vulete saltà u pranzu, arrubenduvi qualchì alimentu riccu in nutrienti. Oppure, s'è vo urdinate frappuccinos, pudete esse solu caricate calori vioti.
È chì ne di a dipendenza ? Sicuramente, se principiate prima, avete più probabilità di ingannà, nò? "A maggior parte di e ricerche nantu à a dipendenza da a caffeina sò state fatte in adulti, ma sì avete principiatu un abitudine più ghjovanu in a vita puderete sicuramente sviluppà una dipendenza prima", dice Clow. (Eccu quantu tempu ci vole à u vostru corpu per cumincià à ignurà a cafeina).
"Pensu chì a ghjente diventa fisicamente dipendente da a caffeina", dice ella. (Nisun ghjudiziu-capimu tutalmente e lotte troppu vere di avè una dipendenza da u caffè.) Lascià a vostra tazza di java ogni ghjornu pò traduce in nebbia cerebrale, irritabilità o mal di testa, chì ponu durà parechji ghjorni, ma i sintomi di ritruvamentu ponu esse menu severi o ancu peghju in certe persone. "Ciò chì accade chimicamente quandu a caffeina hè tagliata hè chì u cervellu hè inundatu cù l'adenosina è i livelli di dopamina cagiunendu, causendu un sbilanciu in a chimica cerebrale è purtendu à alcuni di i sintomi possibili di astinenza."
E ancu se sta nutizia di caffè ùn hè micca troppu spaventosu per a vostra salute, ci hè qualcosa in realtà fastidiosu in questu amore schiacciante millenariu per u caffè; a dumanda aumentata più u cambiamentu climaticu incontrollatu significa chì simu di fronte à una carenza di caffè imminente. A metà di l'area adatta à cultivà u caffè in u mondu pò esse persa da u 2050 se u cambiamentu climaticu ferma u cursu, secondu The Climate Institute in Australia, è da u 2080, forse ùn ci ne fermerà più. Yikes. Andate à piglià u vostru caffè in un ghjacciu prima chì ùn possiate più.