Miringite: Sintomi, Cause è Trattamentu
Cuntenutu
A miringite infettiva hè una infiammazione di a membrana di u timpanu in l'arechja interna per via di una infezzione, chì pò esse virale o batterica.
I sintomi cumincianu di colpu cù una sensazione di dolore in l'arechja chì dura da 24 à 48 ore. A persona hà generalmente una frebba è pò esse una diminuzione di l'audizione quandu l'infezzione hè batterica.
L'infezzione hè spessu trattata cù antibiotici, ma per alleviare u dolore, i analgesici ponu esse ancu indicati. Quandu ci hè una miringite bullosa, induve ci sò piccule vesciche piene di liquidu nantu à a membrana di u timpanu, u duttore pò rompe sta membrana, chì porta un grande sollievu di u dulore.
Tipi di miringite
A miringite pò esse classificata cum'è:
- Miringite bullosa: hè quandu una bolla si forma sopra u timpanu causendu un dolore intensu, di solitu hè causata da Micoplasma.
- Miringite infettiva: hè a presenza di virus o batteri nantu à a membrana di u timpanu
- Miringite acuta: hè esattamente u listessu termine cum'è otitis media, o mal di l'arechja.
E cause di a miringite sò di solitu in relazione cù un raffreddore o una influenza perchè virus o batteri in e vie aeree ponu ghjunghje à l'orechja interna, induve proliferanu causendu sta infezzione. I zitelli è i zitelli sò i più colpiti.
Cumu hè u trattamentu
U trattamentu deve esse indicatu da u duttore è si face cù antibiotici è analgésichi chì devenu esse aduprati ogni 4, 6 o 8 ore. L'antibioticu deve esse adupratu da 8 à 10 ghjorni, secondu a raccomandazione di u duttore, è durante u trattamentu hè impurtante tene sempre u nasu pulitu, eliminendu ogni secrezione.
Duvete vultà ind'è u duttore quandu, ancu dopu avè cuminciatu à aduprà l'antibioticu, i sintomi perseveranu in e prossime 24 ore, soprattuttu a febbre, perchè questu indica chì l'antibioticu ùn hà micca l'effettu previstu, è avete bisognu di cambiallu per un altru unu.
In i zitelli chì anu più di 4 episodi d'infezioni à l'arechja à l'annu, u pediatre pò raccomandà chì a chirurgia sia fatta per piazzà un picculu tubu in l'arechja, sott'à anestesia generale, per permette una migliore ventilazione, è per prevene ulteriori episodi di sta malattia. Un'altra pussibilità più simplice, ma chì pò esse efficiente, hè di fà u zitellu à riempie un mongolfiera, solu cù l'aria chì esce da e so narici.