U mudellu Tess Holliday hà solu scumpientu l'industria hotelera per a ristorazione à i più picculi ospiti
Cuntenutu
Tess Holliday hà passatu a maiò parte di l'annu à prumove per e donne di dimensioni micca dritte chjamendu troll fat-shaming in i social media. Prima hà parlatu quandu Facebook hà pruibitu una foto di ella in un swimsuit dicendu chì "rappresenta u corpu in una manera indesiderata".
Da tandu, u mudellu plus-size hà participatu à parechje iniziative pusitivi di u corpu cum'è BuzzfeedA versione di u Victoria's Secret Fashion Show chì presentava donne di tutte e forme è dimensioni.
Ricertamenti, a ghjovana mamma face i tituli per lampà luce nantu à un prublema assai reale è problematicu cunfruntatu da e donne di più dimensioni chì frequentanu alberghi è centri termali: accappatoi chì sò suppostamente "taglia unica per tutti".
"Sò tantu cuntentu ch'elli avianu un vestitu di a mo talla", hà scherzatu a 31-annata à fiancu à una foto d'ella stessa in un vestitu malatu chì si adatta à pocu à traversu a so midsection. Dopu l'hà intitulatu "AMIRITE ?!" cù l'hashtag "#onesizehardlyfitsanyone".
U so messagiu hà veramente risunatu cù i so 1,4 milioni di seguaci chì anu mostratu u so supportu spartendu i so sentimenti sconvolgenti.
"Cunnoscu u sintimu! Ogni volta!" Una misura per tutti "hè è serà sempre una burla", hà scrittu un cummentariu.
Alcune donne anu parlatu ancu di i tovaglioli chì l'alberghi furniscenu, lagnannusi chì sò spessu troppu chjuchi è difficili per avvolgere intornu à u corpu. "Ancu i picculi asciugamani ch'elli lascianu per copre si. Ùn mai [fà] tuttu u circondu!" calchissia hà rimarcatu.
Dà à a ghjente l'opzione di un vestitu chì si adatta hè qualcosa chì ogni hotel, spa è palestra duveranu sforzà. À a fine di u ghjornu, ogni persona meriteghja di rilassate è esse migliuratu, indipendentemente da a so forma o grandezza.