Mamma Scrive a Risposta Perfetta à u Modellu Playboy Dani Mathers' Body-Shaming Snapchat
Cuntenutu
L'Internet hè stata buzzing with responses to Dani Mathers's body-shaming Snapchat all week. E reazzioni di e donne arrabbiate da a mancanza di rispettu cumpleta di u mudellu Playboy per l'anonimu ginnasta chì hà fotografatu illegale è poi sparte à i so seguitori Snapchat cù a didascalia oh-so-gustu "Se ùn possu micca vede questu, allora pudete" Ùn hè micca "versatu, ma nimu ùn hà causatu un bellu scumbugliu cum'è a rimozione oramai virale di una mamma.
Christine Blackmon hà publicatu a so propria risposta di foto à l'incidentu di vergogna di u corpu à a so pagina Facebook accumpagnata da una lettera aperta à Mathers. In questu, a mamma di Florida piatta qualchì seriu discorsu drittu à u 2015 Playboy Playmate di l'annu.
"Eccu l'affare", scrive. "Puderete esse statu un mudellu Playboy ma micca tutti noi travagliammu per esse" caldi ", alcuni di noi travagliammu solu per onurà i corpi chì ci anu datu. Hè tuttu ciò chì a donna circava di fà è l'avete violata. Vergogna à tu".
https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fhotmesssuccess%2Fposts%2F1029060217190387%3A0&width=500
Ùn pudemu micca accettà di più cù u messagiu di Blackmon chì i corpi di tutte e forme è dimensioni sò belli, è migliaia di donne anu spartutu e so proprie storie ispiratrici è foto in i cumenti di u post. Una donna scrive à fiancu à una foto di ella stessa stendu in a piscina, "5ft.,4in ... 160 lbs. 2 figlioli è un trasplante di rino anu lasciatu a so parte di cicatrici è stretch marks. Mi ricusanu di lascià un numeru nantu à a scala definisce. mè".
Un'altra chjachjarata cù un selfie in costume da bagno: "Ci hè vulsutu parechji anni ma seraghju sempre a mamma per entre in piscina è fà ritratti perchè hè ciò chì u mo figliolu si ricorderà".
L'ispirazione continua è continua. Una mamma, vestita in un feroce bikini neru, hà spartutu un elegante ricordu in i cumenti: "In questu mondu sempre più negativu", scrive, "e donne anu da sustene l'una l'altra".
È questu hè qualcosa chì pudemu tuttu d'accordu.