13 Benefici per a salute di moringa

Cuntenutu
- Possibili benefici di moringa
- 1. Aumenta a capacità respiratoria
- 2. Prevenite u diabete
- 3. Prutegge u core
- 4. Regula a pressione di sangue
- 5. Aiutu cù a perdita di pisu
- 6. Prevenite è cumbatte l'anemia
- 7. Aumenta e difese di u corpu
- 8. Avè effettu analgésicu è antiinflamatoriu
- 9. Prutegge è idrata a pelle
- 10. Migliurà u sistema gastrointestinale
- 11. Impedisce l'apparizione di u cancheru
- 12. Migliurà a salute di a visione
- 13. Diminuisce i sintomi di a menopausa
- Proprietà Moringa
- Tè Moringa
- Altre forme di cunsumu
- Effetti secondari è contraindicazioni
- Cumpusizione nutrizionale
A Moringa, chjamata ancu arburu di a vita o acacia bianca, hè una pianta medicinale chì hà una grande quantità di vitamine è minerali, cum'è u ferru, i carotenoidi, a quercetina, a vitamina C, frà altri, chì furniscenu più effetti antioxidanti è antiinflamatori.
Per questa ragione, sta pianta hè stata aduprata per trattà alcune malatie respiratorie, riduce l'ansietà, perdere peso è ancu cuntrullà a concentrazione di glucosiu in u sangue in e persone diabetiche. Tuttavia, ci sò ancu pochi studii chì dimustranu tutti i so benefici è chì descrivenu e dosi minime, è dinò a so sicurezza per l'usu umanu.
U nome scientificu di a moringa hè Moringa oleifera è, generalmente, a so parte a più aduprata hè a foglia. In 2019, Anvisa hà pruibitu a vendita di qualsiasi pruduttu chì cuntene sta pianta, precisamente perchè crede chì ci sò pochi studii chì dimustranu e dosi efficaci è a sicurezza di a pianta per a salute.
Possibili benefici di moringa
Sicondu alcuni studii scientifichi, a moringa pò esse efficace per:
1. Aumenta a capacità respiratoria
Alcuni studii indicanu chì sta pianta pare esse capace di alleviare i sintomi di malatie respiratorie croniche, cume l'asma, perchè aiuta à elevà e concentrazioni di emoglobina è, di conseguenza, di ossigenu chì circula in u sangue.
2. Prevenite u diabete
A moringa hà pruprietà antioxidanti chì ponu aiutà à regulà u stress ossidativu in u corpu, chì riduce i livelli di zuccheru in sangue, è prutegge e cellule di u corpu.
3. Prutegge u core
Perchè hè ricca in fibre, sta pianta pò aiutà à riduce l'assorbimentu di u colesterolu in l'intestinu è a furmazione di placche grasse in l'arterie, diminuendu cusì u risicu di malatie cardiovascolari.
Inoltre, à causa di u so effettu antioxidante, a moringa pò ancu prevene o diminuisce l'infiammazione in u corpu, chì contribuisce à a salute di u core.
4. Regula a pressione di sangue
A causa di a presenza di tocoferoli, polifenoli è flavonoidi in a so cumpusizione, a moringa puderia aiutà à regulà a pressione sanguigna, chì ste sostanze anu un effettu vasodilatatore, chì aiuta à rilassà i vasi sanguini è à migliurà a circulazione sanguigna.
5. Aiutu cù a perdita di pisu
A moringa hè una pianta ricca in fibre è proteine, chì aiuta à aumentà a sensazione di sazietà è, di conseguenza, à diminuisce a quantità di alimentu è calorie ingerite, facilitendu a perdita di pesu.
Inoltre, alcuni studii animali indicanu ancu chì a moringa pò aiutà à diminuisce a quantità di grassu accumulatu in u corpu.
6. Prevenite è cumbatte l'anemia
E foglie di Moringa anu una grande quantità di ferru (105 mg per 100 g di foglia), chì puderia favurisce a furmazione di globuli rossi è aumentà a quantità di emoglobina in u sangue, aiutendu à trattà l'anemia, in particulare l'anemia causata da a mancanza di ferru.
7. Aumenta e difese di u corpu
A Moringa cuntene vitamina C, polifenoli è beta-carotene in a so cumpusizione, chì sò sustanze chì anu u putenziale di aiutà à rinfurzà u sistema immunitariu, aumentendu e difese naturali di u corpu.
8. Avè effettu analgésicu è antiinflamatoriu
A causa di a presenza di isotiocianati, quercetina è acidu clorogenicu, chì sò sostanze chì aiutanu à diminuì u prucessu infiammatoriu, a moringa puderia esse aduprata per alleviare i sintomi di prublemi infiammatori, cume i reumatismi è ancu l'infiammazione di a prostata, per esempiu.
9. Prutegge è idrata a pelle
A causa di a grande quantità di vitamine B, C, E è A chì hà, a moringa pò favurisce a furmazione di collagene, in più di facilità a guarigione di a pelle è a so idratazione.
10. Migliurà u sistema gastrointestinale
U cunsumu di moringa pò prevene è aiutà in u trattamentu di l'ulcere di stomacu, in più di aiutà à cumbatte a stinzia, per via di a so grande quantità di fibre.
Inoltre, cumu hà un effettu vasodilatatore, a moringa puderia ancu esse usata in u trattamentu di emorroidi, stimulendu a circulazione sanguigna.
11. Impedisce l'apparizione di u cancheru
Alcuni studii parenu indicà chì a moringa hà un effettu anti-canceru, postu chì sembra stimulà a distruzzione di e cellule cancerose, principalmente in u senu è in l'intestinu.
12. Migliurà a salute di a visione
A moringa hè ricca in beta-carotene, chì hè un precursore di a vitamina A, chì, frà altre funzioni, hè incaricata di pruduce pigmenti visivi chì aiutanu à mantene una vista sana.
13. Diminuisce i sintomi di a menopausa
Siccomu aiuta à cuntrullà l'infiammazione è i livelli di stress ossidativu durante stu periodu, a moringa puderia aiutà à mantene a concentrazione di ormoni durante a menopausa, diminuendu l'intensità di i sintomi. Sapete cumu identificà i sintomi di a menopausa.
Proprietà Moringa
E pruprietà pussibili di moringa includenu prupietà antioxidanti, antiinflamatorie, analgésiche, antidiabetiche, vasodilatatrici, anticolinergiche, anti-reumatiche, antiipertensive, antimicrobiche, epatoprotettive è curative.
Tuttavia, hè impurtante ricurdà chì e pruprietà di a pianta sò sempre in studiu è parechji risultati parenu micca cunclusivi.
Tè Moringa
U tè Moringa ùn include micca a lista di e piante appruvate da Anvisa per u cunsumu è, dunque, deve esse evitata finu à chì ulteriori studii dimostranu l'efficacità è a sicurezza di a pianta.
Tuttavia, l'esperti indicanu chì e persone chì anu l'abitudine di aduprà sta pianta, è chì ùn volenu interrompere u so usu, devenu cunsumà solu 2 tazze, o 500 mL, di stu tè à ghjornu, chì sò quantità chì ùn sembranu prisentà un risicu per a salute.
Altre forme di cunsumu
Oltre à u tè, a moringa si pò truvà ancu in forma di capsule, semi o polvere. Tuttavia, queste forme sò ancu pruibite per a vendita in u territoriu brasilianu, è ùn devenu micca esse aduprate.
Effetti secondari è contraindicazioni
U cunsumu di moringa pò causà alcuni effetti secondari, cum'è nausea, vomitu è diarrea. Hè cunsigliatu di evità di cunsumà a radica è i so estratti, senza guida prufessiunale, postu chì cuntenenu sostanze tossiche chì, aduprate in concentrazioni eccessive, ponu causà paralisi è ponu ancu portà à a morte.
L'assunzione di Moringa ùn hè micca raccomandata per e donne incinte è i zitelli, postu chì sta pianta medicinale pò interferisce sia in gravidanza sia in a produzzione di latte maternu. Scuprite chì tè a donna incinta pò è ùn pò piglià. E persone cun prublemi di tiroide anu da evità ancu di cunsumà sta pianta, postu chì sembra influenzà a produzzione di ormoni tiroidiali.
Cumpusizione nutrizionale
U tavulu seguente indica a cumpusizione nutrizionale per ogni 100 g di moringa in polvere:
Cumpunenti | 100 g di moringa |
Energia | 500 kcal |
Proteina | 33,33 g |
Glucidati | 66,67 g |
Fibre | 33,3 g |
Sodiu | 233 mg |
calciu | 2667 mg |
Ferru | 6 mg |
Vitamina C | 40 mg |
Vitamina A | 2 mg |