Vuliu Pruvà A Maternità Ùn Mi Cambiava

Cuntenutu
Una festa di cena lanciata mentre eru incinta era destinata à cunvince i mo amichi chì eru "ancu eiu" - ma aghju amparatu qualcosa di più.
Nanzu di maritassi, aviu campatu in New York, induve e mo amiche culinarie è eiu aviamu amatu manghjà inseme è avè conversazioni prufonde tardi a sera. Naturalmente, quandu mi sò stallatu in periferia, aghju socializatu menu cù i mo amichi di a cità, ma ùn si sò micca lagnati finu à ch'e aghju annunziatu chì avessi avutu un criaturu.
Invece di lavà mi cun felicitazioni, u mo gruppu core m'hà prevenutu di ùn diventà micca un stereotipu suburbanu pienu. Unu hà dettu: "Per piacè, ùn diventiate micca una di quelle mamme chì parlanu di i so figlioli è di nunda più". Aiò.
Dunque quandu a maternità paria chjudesi in furia, aghju decisu di dimustrà à i mo amichi scettichi (è d'accordu, eiu stessu) chì eru u listessu vechju me. Cumu? Lancendu una cena elaborata per i mo trè amichi più vicinu è i so altri significativi. Nisun zitellu in strada ùn mi pudia impedisce di cucinà sei piatti da zero, accoglie cena per ottu è mostra à tutti quantu eru sempre divertente!
A festa di cena - è ciò chì mi mancava
Eiu eru incinta di 7 mesi, tutta a panza, accovacciata per verificà u salmone in a griglia è ghjunghjendu in punta per serve piatti sopra u frigorifero. I mo amichi dumandavanu sempre di aiutà, ma aghju continuatu à caccialli. U risultatu finale hè statu un ripastu deliziosu chì ùn aghju più riplicatu dipoi, parechji anni è dui zitelli dopu - ma eru troppu impegnatu per divertirmi.
Pensu spessu à quella notte quandu aghju passatu un tempu di qualità cù i mo figlioli ma a mo mente hè in altrò. Mi volenu ghjucà à u vestitu o leghje torna un libru preferitu. Pensu à inizià a cena o à scrive un articulu chì duverà dumane. Ma invece di precipità mi è rovinà u divertimentu, mi ricordu di rallentà è di gustà u mumentu.
A notte di a mo cena hè stata l'ultima volta chì tutti l'ottu amichi si sò riuniti per un annu sanu. Eru privu di sonnu, adattendu mi à a vita cù un nascitu. Altri eranu preoccupati per a novità di esse impegnati, pianificendu matrimoni.
Aghju spessu rigrettu di ùn piglià u tempu di gode di a so cumpagnia a notte di a cena, invece di focalizà a mo energia nant'à u pastu. Fortunatamente, quella sperienza hà cambiatu a mo perspettiva per passà un tempu di qualità cun persone impurtanti. È nimu hè più impurtante chè i mo figlioli.
Aghju realizatu chì ùn ci hè micca una linea d'arrivu per a maternità cum'è per una cena, è se sò sempre in corra per fà e cose in modu efficiente quandu i mo figlioli sò sottu i pedi, mi mancheraghju i momenti capricciosi chì facenu a maternità vale a pena.

Durante a mo cena, aghju intesu ridicule chì ghjunghjenu da u salottu mentre ghjugliava à i piatti in cucina, ma aghju sceltu di saltà u divertimentu. Aghju fattu un sforzu cusciente per ùn fà micca què cù i mo figlioli. Aghju nantu à u pianu cun elli. Ridichju è ticchjulaghju. Facciu voci scemi quandu li leghju storie. Ballu, ghjocu à tag, è imagine chì sò una fata cun piacè. A cena pò aspettà. I mo figlioli seranu pochi per un cortu tempu.
À u mumentu, facu u mo megliu per focalizà a mo attenzione nantu à u mo figliolu è a mo figliola. Ma a maternità ùn m'hà micca trasfurmatu in un drone cun una sola mente chì vole parlà solu di e tappe di i criaturi, di i prublemi di furmazione di u puttachju, è di e tecniche parentali, cum'è u mo amicu micca troppu tactu prediceva anni fà. Esse mamma ùn hà micca cambiatu u mo desideriu di scuntrà i mo anziani, i più cari amichi per cena è cunversazione significativa. Piuttostu, m'hà inspiratu per cunnette i mo figlioli à u mo passatu.
E cunnessioni chì vogliu tene
Ancu se qualchì volta hè difficiule di trascinà dui ghjovani in cità - soprattuttu quandu ci eranu sacchetti di pannolini è coperture infirmiere da luttà - aghju fattu un puntu per vede i mo vechji amichi abbastanza spessu per i mo figlioli chì li tenenu caru quant'è alcuni di i so parenti. Tuttu u mondu vince: ùn mi mancanu micca amicizie stabilite, i mo figlioli piglianu l'attenzione di adulti particulari, è i mo amichi li cunnoscenu cum'è individui invece di solu qualchì idea astratta di "zitelli".
Da quì à qualchì annu, i mo figlioli voleranu sapè cumu eru prima di diventà mamma, è i mo vechji amichi sò esattamente quelli chì vogliu risponde à quelle dumande indiscreti. Sì avessi pienu succorsu à a vita suburbana è persu u cuntattu cù i mo amici, nunda di què ùn seria pussibule.
Ma mi rendu, senza scusa, à certi aspetti di a visione scettica di a maternità di u mo amicu. Mi sò ritrovu à gravità naturalmente versu l'interessi cambianti di i mo figlioli, ciò chì significa chì mi sò lampatu nantu à a pittura di i diti, e principesse Disney, e canzone di Taylor Swift, è ancu di più.
Ma a mo rilazione cù u mo figliolu è a mo figliola ùn duverebbe micca tuttu riguardu à i so interessi, allora avemu lettu libri d'immagine classichi chì eranu i mo preferiti in l'anni 70 Avemu ghjucatu ghjochi chì sò cascati fora di favore, avà chì Candy Crush hà superatu Red Rover. È avemu cucinatu inseme dapoi chì i mo figlioli eranu criaturi, perchè hè una di e mo passioni ... è perchè vogliu ch'elli sianu in gradu di preparà cene elaborate per i so amichi un ghjornu, se l'umore tocca.
Quandu aghju avutu una ghjurnata particularmente pruvata - cù lacrime è time-out è ghjoculi spargugliati dapertuttu - è mi portu infine à tutti in lettu, mi sentu sguttatu ma cuntentu, sapendu chì dò à i mo figlioli tuttu ciò chì aghju senza compromettendu a mo propria identità, è stanu prosperendu. Hè un pocu reminiscente di a manera chì mi sentia à a fine di a mo festa di cena.
Dopu chì i mo amichi si ne sò andati è sò statu ripienu da u ripastu è avia una cucina piena di piatti sporchi, aghju messu un bellu pezzu, lascialu affundà in chì eru assai incinta è assai stanca. Ma ùn aghju pussutu piantà di ridinà, perchè avia capitu chì durante a serata, era riesciutu à cunvince u scetticu u più impurtante di tuttu ciò chì a maternità ùn puderia micca cambià quale eru per l'internu: Me .
Lisa Fields hè un scrittore freelance à tempu pienu chì hè specializatu in temi di salute, nutrizione, fitness, psiculugia è genitori. U so travagliu hè statu publicatu in Reader's Digest, WebMD, Good Housekeeping, Today's Parent, Gravidanza, è parechje altre publicazioni. Pudete leghje più di u so travagliu quì.