Autore: Carl Weaver
Data Di Creazione: 22 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
Un adulescente musulmanu hè statu squalificatu da u so partitu di volleyball per via di u so Hijab - Vita Di Vita
Un adulescente musulmanu hè statu squalificatu da u so partitu di volleyball per via di u so Hijab - Vita Di Vita

Cuntenutu

Najah Aqeel, un annu di 14 anni in Valor Collegiate Academy in Tennessee, si scaldava per una partita di pallavolu quandu u so coach hà dettu ch'ella era stata squalificata. U mutivu? Aqeel portava un hijab. A decisione hè stata presa da un arbitru chì hà citatu una regula chì i ghjucatori anu bisognu di l'autorizazione previa da l'Associazione Atletica di u Tennessee Secondary School (TSSAA) per purtà a testa religiosa chì copre durante un match.

"Eru arrabiatu. Ùn avia micca sensu", hà dettu Aqeel in una intervista cù Oghje. "Ùn aghju micca capitu perchè avia bisognu di permessu per portà qualcosa per ragioni religiose".

In cunsiderazione di Aqeel è di altri atleti studienti musulmani in Valor ùn avianu mai scontru in questa questione dapoi u prugramma di atletica di u liceu lanciatu in 2018, u coach hà chjamatu immediatamente u direttore atleticu di a scola, Cameron Hill, per esse chjarificatu, secondu una dichjarazione di Valor Collegiate Athletics. Hill hà chjamatu TSSAA per dumandà l'appruvazioni per Aqeel per participà à a partita. In ogni casu, quandu u TSSAA hà datu u lume verde à Hill, a partita era digià finita, secondu a dichjarazione. (Relativu: Nike diventa u primu gigante di l'abbigliamento sportivu à fà un Hijab di performance)


"Cum'è un dipartimentu atleticu, simu estremamente delusi chì ùn eramu micca cuscenti di sta regula o infurmati prima di sta regula in i nostri trè anni cum'è scola membru TSSAA", hà dettu Hill in un'altra dichjarazione. "Simu ancu frustrati chì sta regula sia stata applicata selettivamente cum'è a prova u fattu chì l'atleti studienti anu cumpetutu prima purtendu hijab".

In a so dichjarazione, Valor Collegiate Athletics hà nutatu chì a scola ùn tollerà micca a discriminazione contru i so studienti chì avanzanu. In fatti, dopu à a squalifica di Aqeel, a scola hà messu in ballu una nova pulitica chì dice chì e squadre sportive di Valor ùn procederanu micca cù un ghjocu "se un ghjucatore individuale hè interditu di ghjucà per qualsiasi ragione discriminatoria", secondu a dichjarazione. A scola hè dinò attualmente à travaglià cù u TSSAA per cambià sta "regula inconsciente" è "emette una accettazione generale chì portà una testa chì copre per ragioni religiose hè inequivocabilmente adatta senza a necessità di approvazione". (Relazionatu: Stu liceu in Maine hè diventatu u primu à offre Hijabs sportivi à l'atleti musulmani)


Si scopre, a regula chì impone à i studienti atleti di dumandà permessu prima di portà un hijab (o qualsiasi capu religiosu chì copre) per un ghjocu hè scritta in un manuale emessu da a Federazione Naziunale di i Licei (NFHS), una urganizazione chì scrive e regule di a cumpetizione per a maiò parte di l'sport è l'attività di u liceu in i Stati Uniti (U TSSAA, chì hà fattu a chjama à disqualificà Aqeel, hè parti di u NFHS).

Specificamente, a regula di u NFHS nantu à e coperture di a testa in pallavolu stabilisce chì solu "i dispositivi per capelli fatti di materiale moltu è micca più di trè pollici di larghezza ponu esse purtati in i capelli o in a testa", secondu Oghje. A regula impone ancu à i ghjucatori di riceve "l'autorizazione da l'associazione statale per portà u hijab o altri tippi di oggetti per ragioni religiose, chì altrimenti hè illegale". Oghje raporti.

A squalifica di a Parolla di Aqeel hè ghjunta finalmente à u Cunsigliu Consultivu Musulmanu Americanu (AMAC), una organisazione senza scopo di lucro chì custruisce a cumunità è prumove un impegnu civicu trà i musulmani in Tennessee.


"Perchè e ragazze musulmane, chì volenu seguità u so drittu custituziunale prutettu, avianu una barriera in più per participà à pienu à u sport in u Tennessee?" Sabina Mohyuddin, direttore esecutivu di AMAC, hà dettu in una dichjarazione. "Questa regula hè stata aduprata per umilia un studiente di 14 anni davanti à i so pari. Sta regula hè simile à dì à e ragazze musulmane chì anu bisognu di permessu per esse musulmane".

AMAC hà ancu creatu una petizione dumandendu à l'NFHS di "mette fine à a regula discriminatoria contr'à l'atleti hijabi musulmani". (In cunnessione: Nike lancia un Performance Burkini)

Questa ùn hè micca a prima volta chì un atleta musulmanu hè statu squalificatu da una cumpetizione solu per avè un capu di capu religiosu. In 2017, USA Boxing hà datu un ultimatum à Amaiya Zafar, 16 anni, chì li dumandava di toglie u so hijab o di perdicà u so match. U musulmanu devotu hà sceltu di fà questu ultimu, cunducendu u so avversariu à vince.

Più recentemente, in uttrovi 2019, Noor Alexandria Abukaram, di 16 anni, hè statu squalificatu da un avvenimentu cross-country in Ohio per avè purtatu un hijab. Assai cum'è Aqeel, Abukaram era tenutu à uttene permessu da l'Associazione Atletica di u Liceu di l'Ohio prima di a corsa per cumpete mentre purtava un hijab, NBC News rapportatu à u mumentu. (Relativu: Ibtihaj Muhammad nantu à u futuru di e donne musulmane in u sport)

In quantu à l'esperienza di Aqeel, u tempu dirà se a petizione di l'AMAC per finisce a regula discriminatoria di u NFHS avarà successu. Per avà, Karissa Niehoff, direttore esecutivu di NFHS, hà dettu in una entrevista cù Oghje chì l'arbitru in a partita di pallavolu d'Aqeel hà adupratu "scarsu ghjudiziu" quandu citava a regula. "E nostre regule sò state sviluppate per impedisce à i zitelli di portà cose chì puderebbenu esse afferrate o in qualche modu pone un risicu per a sicurezza", hà dettu Niehoff. "A salute è a sicurità [sò] di a maiò impurtanza. Ma ùn vulemu mai vede un ghjovanu sperimentà qualcosa di questu. [U NFHS] sustene fermamente u dirittu di qualcunu per esercite a libertà di religione ".

Rivista per

Publicità

Pubblicazioni Interessanti

Mancanza di fiatu: chì pò esse è chì fà

Mancanza di fiatu: chì pò esse è chì fà

A mancanza di fiatu hè carattarizata da a difficultà di l'aria chì ghjunghje à i pulmoni, chì pò accade per ecce iva attività fi ica, an ietà, nervo ità...
À chì serve Nimesulide è cumu si pò piglià

À chì serve Nimesulide è cumu si pò piglià

Nime ulide hè un antinfiammatoriu è analgé icu indicatu per alleviare vari tippi di dolore, infiammazione è frebba, cume u mal di gola, u mal di te ta o u dolore men truale, per e ...