Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 1 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Parenti: Hè u tempu di l'autocura, di i schermi, è di taglià qualchì slack - Salute
Parenti: Hè u tempu di l'autocura, di i schermi, è di taglià qualchì slack - Salute

Cuntenutu

Simu di fronte à una pandemia in modu di sopravvivenza, dunque hè OK di calà i vostri standard è di lascià sculiscia l'aspettative. Benvenutu in a mo vita Mamma Perfettamente Imperfetta.

A vita hè perfettamente imperfetta, ancu in i ghjorni migliori. A dicu assai. In fatti, scrivu annantu à questu tuttu u tempu in a mo colonna di umore sindicatu è i mo libri parentali. È mi ne ricordu à e mo duie figliole guasgi ogni ghjornu, perchè hè vera.

Ùn importa micca quantu duru circhemu di assicurà chì a vita viaghji bè, soprattuttu cum'è genitori, l'universu hè sempre quì per lampacci in l'arechja per ramintà chì alcune cose sò fora di u nostru cuntrollu è à volte ci vole solu à fà ciò chì si sente bè è cunsulatore è messa à terra.

Kinda cum'è avà. Perchè se campà per qualcosa cum'è f'd up è epica cum'è una pandemia cù i nostri zitelli ùn hè micca u più grande flick di l'arechja di tutti, allora ùn sò micca ciò chì hè.


Cusì tagliatelu un pocu.

In una questione di un ghjornu, simu tutti passati da esse genitori regulari è cumuni chì mandavanu i nostri zitelli à a scola o à a guardia di ghjornu o à passeghjalli in u parcu, à seguità un ordine glubale di sughjornu in casa per un tempu apertu. , distanciatu sucialmente da a famiglia è l'amichi, raziunendu rotuli di carta igienica, è abbraccendu TikTok cum'è u nostru novu megliu amicu.

Avà i nostri zitelli sò in casa, simu in casa, gran parte di ciò chì aviamu abbandunatu da a casa hè accadutu in casa, è ognunu hà pigliatu u rolu di genitore, maestru, cumpagnu di ghjocu, tutore, allenatore, terapeuta è crociera direttore tuttu avvoltu in un umanu. È hè assai pressione. Oh yeah, è solu per chiarisce, nimu di noi ùn hà un pianu per quessa.

Allora tagliate à tutti un pocu di slack.

E cose sò cambiate

Oghje ghjornu, campemu à colpu à mezu à u New Normal, in quarantena cù e nostre famiglie è pruvendu à navigà in un mondu à porte chjose, senza pause, è senza accessu à e persone è e cose è e rutine chì simu sempre stati capaci di cuntà.


Da a notte à a notte, tutti i nostri orarii è attività strettamente coreografate è e liste di cose da fà anu implosu. Cose cum'è a scola è u travagliu è a vita nurmale di u ghjornu sò stati riorganizati, è simu solu à calculà modi per gestisce u nostru stress è dolore tutte e cose chì avemu persu. È a femu mentre aiutemu simultaneamente i nostri zitelli à fà listessu.

Senza cuntà chì i genitori dappertuttu sentenu sta culpabilità è a pressione schiacciante per tene i nostri zitelli occupati è amparendu è muvendusi è prosperendu è intrattenuti ogni minutu di a ghjurnata.

In più, quelli di noi chì travaglianu da casa anu u stratu aghjuntu di equilibrà tuttu ciò cù u travagliu è chjamate Zoom è FaceTime è riunioni virtuali. Senza parlà di quelli chì partenu da a casa per u travagliu sentenu senza dubbitu u stress di mantene tutti in securità mentre curanu e so famiglie è facenu u so travagliu. È hè assai.

Allora tagliatevi qualchì slack.

Parenting deve cambià ancu

Eccu a cosa, però - è questu hè chjave - Mentre so chì l'urgenza hè irresistibile per i genitori cum'è sempre - cù struttura è rutina è tonnellate d'attività per mantene i nostri zitelli attivi è stimulati, avà, ci vole à piantà. Ghjustu. Piantà. È respira. Dopu ci vole à abbraccià i nostri zitelli, espirà, è lascialu andà.


Avà ùn hè micca u mumentu di esse a mamma di l'elicotteru o u babbu tosaerba, cuntrullendu ogni secondu di a ghjurnata di i nostri zitelli. Avà hè u mumentu di lascià i nostri zitelli esse zitelli.

Dunque lascialli fà i forti è ghjucà i ghjochi è infornà i cookies è fà u disordine è aduprà i dispositivi. Perchè u fattu semplice hè, simu tutti in modu di sopravvivenza, è e regule nurmali per campà a vita ùn esistenu micca avà. Ùn ponu micca.

Ciò significa, a sola cosa chì resta da fà hè di ciò chì si sente bè, è chì hà da vede un pocu sfarente per tutti noi.

Per noi genitori, puderia significà scorri per i nostri alimenti Insta un pocu più spessu per sente in cuntattu cù u mondu. Per i nostri zitelli maiò, puderia sembrà tempu extra FaceTiming à i so amichi per sentesi menu isolati è più cunnessi. È per i nostri più ghjovani, pò esse più ore davanti à i so video preferiti cum'è un modu per calmà e so anime. Perchè u mondu di tutti hà cambiatu è u ritmu di tutti hè spente.

Dunque, se ci era sempre un tempu per l'autocura, hè avà. Eccu e cose chì ci vole appughjà finu à chì questu sia finitu. E cose chì empienu u nostru core è a nostra mente cù u rimproveru o a risa o u colpu di calma chì ci sustene.

Avemu bisognu à dà à i nostri zitelli a larghezza di banda in più per navigà u distanzamentu suciale aduprendu a tecnulugia ch'elli anu pussutu, perchè avemu a furtuna chì l'anu.

Avà cuncessu, ùn suggeru micca di lascialli FaceTime è di guardà Netflix 19 ore à ghjornu, ma ci vole à dà li una pista più longa per prufittà di sti modi di cunnessione per aiutà à equilibrà un pocu e scale d'isulamentu.

Cusì tagliate i vostri figlioli un pocu slack.

Cum'è l'esperti dicenu, campemu a storia. Dunque ci vole à ricunnosce chì questu hè difficiule. Reeeeally dura. È subitu avà, ciò chì conta di più hè di priservà u benessere emotivu, mentale è fisicu di tutti, chì hè una sfida piuttostu maiò cunsidendu chì i coniugi è i partenarii passanu più tempu inseme chè mai. Senza un buffer. È per via di questu, e tensioni stanu currendu à u massimu di tutti i tempi.

Cusì tagliate u vostru maritu o cumpagnu qualchì slack.

U fondu hè, ognunu hà bisognu di permessu per esse un pocu senza scopu avà. Avemu tutti bisognu à esse capaci di scappà da a listessa identità di ogni ghjornu in qualunque modu sia sensu per noi. È sì questu significa chì i nostri zitelli passanu unepochi di più tempu in un libru o davanti à un schermu avà, allora sia cusì. Perchè hè u nostru pianu di sopravvivenza.

Allora tagliate a vostra famiglia qualchì slack.

Cum'è l'aghju dettu, sò tempi strani, strani, allora date ti permessu di dà a priorità à e cose chì suscitanu gioia per voi è a vostra famiglia avà, è lasciate andà u restu. Basta à lascialla andà. Perchè quandu daremu u tonu, i nostri zitelli seguiteranu.

Avemu questu, amichi. In avanti.

Lisa Sugarman hè un autore parentale, columnista è presentatore di radio chì stà appena à nordu di Boston cù u so maritu è ​​e duie figliole cresciute. Ella scrive a colonna d'opinione sindicata naziunale "Hè ciò chì hè" è hè l'autore di "Cumu crià i zitelli perfettamente imperfetti è esse bè cun ellu", "Untying Parent Ansietà", è "VITA: Hè ciò chì hè" Lisa hè ancu a co-ospitante di LIFE UNfiltered in Northshore 104.9FM è un cuntributore regulare in GrownAndFlown, Thrive Global, Care.com, LittleThings, More Content Now, and Today.com. Visitalla à lisasugarman.com.

Articuli Populari

A Peghju Idea di Regali per Sta Staghjoni di Shopping in Vacanze

A Peghju Idea di Regali per Sta Staghjoni di Shopping in Vacanze

Tutti li piace à dà rigali chì ùn ò micca u ati, nò? (Not.) Ebbè, 'è vo avete pen atu à cumprà carte di rigalu per i vo tri amichi è a famigl...
Bella Hadid è Serena Williams Dominanu a Nova Campagna di Nike

Bella Hadid è Serena Williams Dominanu a Nova Campagna di Nike

Nike hà fruttatu ia grandi celebrità è atleti famo i in u mondu per i o publicità annantu à l'anni, cu ì ùn hè micca urpri a chì a o ultima campagna, #...