Autore: John Pratt
Data Di Creazione: 17 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 15 Nuvembre 2024
Anonim
Il processo di realizzazione di scarpe fatte a mano. Odessa/ Coppia perfetta
Video: Il processo di realizzazione di scarpe fatte a mano. Odessa/ Coppia perfetta

Cuntenutu

U bagnu per i zitelli hè raccomandatu per i zitelli da 6 mesi di età, perchè à 6 mesi u zitellu hà avutu a maiò parte di i vaccini, hè più sviluppatu è prontu per l'attività fisica è ancu perchè prima di questa età l'infiammazione di l'arechja hè più frequente.

Tuttavia, i genitori devenu andà à u pediatricu per ellu per valutà se u zitellu pò andà à lezioni di nuoto, perchè pò avè prublemi di respirazione o di a pelle chì ponu peghju cù a natazione.

Inoltre, hè impurtante per i genitori di sceglie una piscina chì offre boni cundizioni per cambià è preparà u zitellu per e classi è verificà chì u cloru sia à pH 7, neutru, è chì l'acqua sia à a temperatura ideale, chì hè trà 27 è 29ºC.

I 7 boni motivi per mette u zitellu in piscina sò:

  1. Migliora a coordinazione motrice di u zitellu;
  2. Stimula l'appetite;
  3. Aumenta u ligame emotivu trà i genitori è u zitellu;
  4. Impedisce alcune malatie respiratorie;
  5. Aiuta u zitellu à strisgià, à pusà o à marchjà più faciule;
  6. Aiuta u zitellu à dorme megliu;
  7. Aiuta a resistenza respiratoria è musculare di u zitellu.

Inoltre, a piscina rilassa u zitellu, cum'è a piscina ricorda quandu u zitellu era in u ventre di a mamma.


E lezioni di nuoto devenu esse guidate da un prufessore specializatu è da i genitori è a prima lezione duverà durà circa 10-15 minuti, poi aumentà à 30 minuti. E classi ùn devenu micca durà più di 30 minuti perchè u sistema di regulazione di a temperatura di u zitellu ùn hè ancu bellu sviluppatu è a so durata d'attenzione hè sempre minima.

Amparate nantu à altri benefici per a salute di u nuoto.

Cunsiglii per lezioni di nuoto di i zitelli

Quandu si bagna per i zitelli, hè cunsigliatu chì u zitellu porti pannolini speciali, chì ùn si gonfianu o ùn fugenu in l'acqua, facilitendu i muvimenti, tuttavia, ùn sò micca obbligatori. Inoltre, u zitellu ùn deve esse nutritu finu à 1 ora prima di natà è ùn deve micca andà à lezioni di nuoto quandu hè malatu o hà un fretu.

U zitellu pò fà immersione in piscina cù a presenza di l'insegnante, ma solu dopu à 1 mese di lezioni di nuoto è occhiali di nuoto sò cunsigliati solu dopu à 3 anni.

L'usu di tappi per l'arechja pò causà ribombu è spaventà u zitellu, aduprà cun cura.


Hè nurmale chì u zitellu sia spaventatu in a prima classa. Per aiutavvi, i genitori ponu ghjucà cù u zitellu durante u bagnu per abituassi à l'acqua.

Populari

7 secreti di cucina chì riduce u tempu, i soldi è i calori

7 secreti di cucina chì riduce u tempu, i soldi è i calori

L'idea chì manghjà anu hà da cu tà più hè tutale un mitu. Pianificate di con eguenza, è ùn duverete micca rompe a banca cumprendu frutti è verdure tagi...
I Miglii Esercizi di Respirazione per Principianti per i Corridori

I Miglii Esercizi di Respirazione per Principianti per i Corridori

A cor a hè un port relativamente faciule per inizià. Ba ta à laca i nantu à un paghju di carpi è à colpi nantu à u pavimentu, nò? Ma cum'è qual ia i co...