Naturale vs Epidurale: Cosa Aspittà
Cuntenutu
- Scelte per u partu
- Quandu si usa una epidurale?
- Benefici
- Rischi
- Chì custituisce una «nascita naturale»?
- Benefici
- Rischi
- Preparazione
- U fondu
Scelte per u partu
Dà a nascita pò è deve esse una bella sperienza. Ma a prospettiva di consegna pò dà à alcune donne ansietà per via di u dolore è di u cunfortu previsti.
Mentre chì assai donne optanu per riceve epidurali (medicazione per u sollievu di u dolore) per avè un travagliu più comodu, assai più scelenu nascite "naturali" o micca medicate. Ci hè una paura crescente annantu à l'effetti secundarii di e nascite medicate è epidurali.
Discutite l'opzioni cù u vostru duttore o ostetrica per determinà chì metudu hè u megliu per voi è u vostru zitellu. Intantu, eccu alcuni di i punti più impurtanti da cunsiderà.
Quandu si usa una epidurale?
Una epidurale diminuisce u dolore in una zona specifica - in questu casu, a parte inferiore di u corpu. E donne spessu scelenu d'avè unu. Hè ancu qualchì volta una necessità medica se ci sò cumplicazioni, cum'è quelle chì resultanu in una consegna cesariana (C-sezione).
Un epidurale dura circa 10 minuti per piazzà è 10 à 15 minuti in più per travaglià. Hè mandatu per un tubu attraversu a spina.
Benefici
U benefiziu più grande di una epidurale hè u putenziale per una consegna indolore. Mentre pudete ancu sente cuntrazioni, u dulore hè diminuitu significativamente. Durante un parto vaginale, site sempre cuscenti di a nascita è pudete spustassi.
Una epidurale hè ancu necessaria in una consegna cesarea per alleviare u dolore da a rimozione chirurgica di un zitellu da l'utru. L'anestesia generale hè aduprata ancu in certi casi, induve a mamma ùn hè micca sveglia durante a procedura.
L'Instituti Naziunali di Salute (NIH) riportanu un incrementu di 72 per centu in u numeru di consegne cesarie da u 1997 à u 2008, ciò chì puderia ancu spiegà a durabilità di a popularità di l'epidurali.
Mentre alcune consegne cesarie sò elettivi, a maiò parte sò richieste se a consegna vaginale ùn pò micca esse realizata. A nascita vaginale dopu a cesariana hè pussibile, ma micca per tutte e donne.
Rischi
Alcuni fattori di risicu di una epidurale includenu:
- mal di schiena è dulore
- mal di testa
- sanguinamentu persistente (da u situ di puntura)
- frebba
- difficultà respiratorii
- calata di a pressione sanguigna, chì pò rallentà a frequenza cardiaca di u zitellu
Hè impurtante nutà chì, mentre esistenu tali rischi, sò cunsiderati rari.
U fattu chì e mamme ùn possinu sente tutti l'elementi di a consegna cun una epidurale pò ancu cunduce à una mansa di altri prublemi, cume un risicu aumentatu di strappe durante a consegna vaginale.
I risichi cù e consegne cesarie ùn sò micca necessariamente ligati à l'epidurale. A differenza di e nascite vaginali, si tratta di chirurgie, allora i tempi di recuperu sò più lunghi è ci hè un risicu d'infezzione.
I parto cesariani sò stati ancu di malatie croniche zitelline (cumprese u diabete di tip 1, l'asma è l'obesità).Più ricerca hè necessaria.
Chì custituisce una «nascita naturale»?
U terminu "nascita naturale" hè generalmente adupratu per discrive una consegna vaginale effettuata senza medicazione. Hè ancu adupratu qualchì volta per distingue trà una consegna vaginale è una consegna cesarea.
Benefici
E nascite senza medicazione anu aumentatu di pupularità per via di e preoccupazioni chì l'epidurali ponu interferisce cù e risposte naturali di u corpu à u travagliu è a consegna. Ashley Shea, doula di nascita, prufessore di yoga, ostetrica studiente è fundatore di Organic Birth, hà ancu vistu sta tendenza.
"E donne volenu esse capace di spustassi ind'u legame à e macchine, volenu stà in casa u più pussibule prima di andà in ospedale, ùn volenu micca esse disturbate o eccessivamente monitorate, o avè troppu cuntrolli cervicali (se ), è volenu avè un cuntattu immediata è ininterrotta pelle à pelle cù u so natu è aspettanu chì u cordu smetti di pulsà per chjappà è taglia u cordone ", hà dettu Shea.
Cum'è ella hà indicatu, "Se avete scupertu chì puderia avè un criaturu in una piscina calda è profonda d'acqua paragunatu à u pianu nantu à e spalle cù e persone chì ti gridanu per spinghje, chì sceglite?"
È in casu chì ùn a sapiate digià, e mamme anu u dirittu di sceglie e nascite senza medicamentu in l'uspidali.
Rischi
Ci sò uni pochi di risichi gravi associati à e nascite senza medicazione. I risichi spessu si presentanu se ci hè un prublema medicu cù a mamma o se un prublema impedisce à u zitellu di spustà naturalmente attraversu u canale di nascita.
Altre preoccupazioni intornu à una nascita vaginale includenu:
- lacrime in u perineu (zona daretu à u muru vaginale)
- dulore aumentatu
- emorroidi
- prublemi intestinali
- incontinenza urinaria
- traumu psicologicu
Preparazione
A preparazione per i rischi di una nascita senza medicazione hè impurtante. E mamme puderebbenu cunsiderà chì una levatrice venga à a so casa o forse compie u prucessu di consegna à l'uspidale.
E classi d'educazione à u partitu vi aiutanu à preparalli per ciò chì aspetta. Questu furnisce una rete di sicurezza in casu di complicazioni.
I metudi senza medicazione aduprati per facilità u travagliu è a consegna ponu include:
- massaggi
- acupressure
- piglià un bagnu caldu o aduprendu un pacchettu caldu
- tecniche di respirazione
- cambiamenti frequenti di pusizione per cumpensà i cambiamenti in u bacinu
U fondu
A causa di a cumplessità di u travagliu, ùn ci hè micca un metudu per tutti quandu si tratta di nascita. Sicondu l'Uffiziu per a Salute di a Donna, questi sò solu alcuni di i fattori chì i medici è e ostetriche consideranu quandu facenu una raccomandazione:
- salute generale è benessere emotivu di a mamma
- a dimensione di u pelvis di a mamma
- u livellu di tolleranza di u dulore di a mamma
- u livellu di intensità di cuntrazioni
- dimensione o pusizione di u zitellu
Hè megliu capisce tutte e vostre opzioni è sapè quandu puderete bisognu di medicazione per assicurassi chì u vostru zitellu possi entre in u mondu senza cumplicazioni.