A crema solare naturale resiste à a crema solare regulare?
Cuntenutu
- Chì ci hè in una formula minerale?
- U Problema cù i Blockers Chimici
- Allora sò tutte e creme à base di minerali megliu?
- Cosa da circà
- Rivista per
Durante l'estate, l'unica dumanda più impurtante di "Chì modu per a spiaggia?" hè "Qualchissia hà purtatu filtru solare?" U cancru di a pelle ùn hè micca una scherza: i tassi di melanoma anu aumentatu per l'ultimi 30 anni, è a Clinica Mayo hà dettu recentemente chì dui tipi di cancru di a pelle anu aumentatu un 145 per centu è 263 per centu da u 2000 à u 2010.
Mentre sapemu chì u filtru solare aiuta à prutege contra u cancheru di a pelle, puderete prutege a vostra pelle di manera menu di ciò chì pensate scegliendu senza sapella a formula sbagliata. U Gruppu di travagliu per l'ambiente (EWG) hà publicatu di recente a so guida annuale di prutezzione solare 2017, valutendu circa 1,500 prudutti annunziati cum'è prutezzione solare per sicurezza è efficacia. Anu trovu chì u 73 per centu di i prudutti ùn anu micca travagliatu bè, o cuntenenu ingredienti riguardanti, cumprese chimichi ligati à a disrupzione di l'hormone è l'irritazione di a pelle.
I so ricercatori sottolineanu chì ancu se a maggior parte di e persone si focalizanu nantu à un SPF elevatu, ciò chì duverebbenu davveru guardà hè l'ingredienti in a buttiglia. I marchi menu prubabili di avè cumposti potenzialmente dannosi o irritanti sò generalmente in una categuria chjamata crema solare à basa minerale, o "naturale".
Apparentemente, assai di voi site digià curiosu di a categuria: Un sondaghju di u Consumer Reports 2016 hà truvatu chì quasi a mità di e 1000 persone interpellate dicenu chì cercanu un pruduttu "naturale" quandu anu shopping per u sunscreen. Ma i filtri solari naturali ponu veramente currisponde à a prutezzione furnita da e formule chimiche?
Sorprendentemente, dui dermatologi cunfirmanu chì in fatti ponu. Eccu ciò chì avete bisognu di sapè.
Chì ci hè in una formula minerale?
A diffarenza trà i sunscreens tradiziunali, basati in chimichi è a varietà minerale vene à u tipu di ingredienti attivi. E creme à basa minerale adupranu imblocatori fisici - ossidu di zincu è / o diossidu di titaniu - chì formanu una vera barriera nantu à a vostra pelle è riflettenu i raggi UV. L'altri usanu bloccanti chimichi-tipicamente una cumbinazione di oxybenzone, avobenzone, octisalate, octocrylene, homosalate è / o octinoxate-chì assorbe a radiazione UV per dissipallu. (A sapemu, hè un bucchinu!)
Ci hè ancu dui tippi di radiazioni UV: UVB, chì hè rispunsevule di e sunburni attuali, è i raghji UVA, chì penetranu più in fondu. I bloccanti fisici basati nantu à i minerali prutegenu contra i dui. Ma postu chì i blockers chimichi assorbanu i raghji invece, questu permette à l'UVA di ghjunghje à quelli strati più profondi di a vostra pelle è facenu danni, spiega Jeanette Jacknin, MD, dermatologa olistica basata in San Diego è autore di Medicina Smart per a Vostra Pelle.
U Problema cù i Blockers Chimici
L'altra preoccupazione più grande di i bloccanti chimichi hè l'idea chì disturbanu a produzzione ormonale. Hè qualcosa chì i studii di l'animali è di e cellule anu cunfermatu, ma avemu bisognu di più ricerche nantu à l'umani per dicci cumu funziona specificu à u filtru solare (quantu di u chimicu hè assorbitu, quantu rapidamente hè eliminatu, ecc.), Dice Apple Bodemer, MD, prufessore di dermatulugia à l'Università di Wisconsin.
Ma i studii nantu à sti chimichi, in generale, sò allarmanti per un pruduttu chì duvemu esse diffusi ogni ghjornu. Una chimica in particulare, oxybenzone, hè stata ligata cun un risicu più elevatu di endometriosi in donne, qualità di sperma più povera in l'omi, allergie di a pelle, interruzzione ormonale, è dannu cellulare-è oxybenzone hè aghjuntu à quasi u 65 per centu di i filtri solari non minerali in a basa di dati di u filtru solare 2017 di l'EWG, u duttore Jacknin rimarca. È un novu studiu fora di Russia publicatu in a rivista Chemosfera hà trovu chì, mentre una chimica cumuna di filtru solare, l'avobenzone, hè generalmente sicura da sola, quandu e molecule interagiscenu cù l'acqua clorurata è a radiazione UV, si scompone in cumposti chjamati fenoli è acetilbenzeni, chì sò cunnisciuti per esse incredibilmente tossici.
Un'altra chimica inquietante: u retinil palmitatu, chì pò scatenà u sviluppu di tumori è lesioni di a pelle quandu hè adupratu nantu à a pelle à u sole, aghjusta. Ancu in una pagina menu alarmista, oxybenzone è altri chimichi tendenu à causà prublemi cù reazzioni è irritazioni di a pelle, mentre a maiò parte di i minerali ùn, micca, dice Dr. .
Allora sò tutte e creme à base di minerali megliu?
I creme minerali sò più naturali, ma ancu i so ingredienti più puliti passanu per un prucessu chimicu durante a formulazione, u Dr Bodemer clarifica. È assai filtri solari à basa minerale anu ancu in elli bloccanti chimichi. "Ùn hè micca raru di truvà una cumminazione di bloccanti fisichi è chimichi", aghjusta.
Dittu chistu, postu chì sapemu cusì pocu di ciò chì facenu veramente i bloccanti chimichi in i nostri corpi, entrambi i sperti sò d'accordu chì a vostra megliu scumessa hè di ghjunghje à i filtri solari minerali cù bloccanti fisici, soprattuttu se avete a pelle sensibile.
A prutezzione superiore vene quantunque à un prezzu superficiale, quantunque: "Un grande svantaghju hè chì parechji filtri solari naturali cun alte concentrazioni di zincu è diossidu di titaniu sò assai bianchi è ùn sò micca piacevuli cusmeticamente", dice Dr. Jacknin. (Pensate à i surfisti cù a striscia bianca in u nasu.)
Fortunatamente, a maiò parte di i pruduttori anu cuntrastatu questu sviluppendu formule cù nanoparticule, chì aiutanu u diossidu di titaniu biancu à sembra più trasparente è in realtà offre una migliore prutezzione SPF, ma à u prezzu di una peghju prutezzione UVA, dice Dr. Jacknin. Idealmente, a formula hà un equilibriu di particule di ossidu di zincu più grande per una maggiore prutezzione UVA, è particelle più chjuche di diossidu di titaniu per chì u pruduttu continuerà à esse chjaru.
Cosa da circà
Mentre i filtri solari minerali sò tipicamente megliu per a vostra pelle, cumu assai megliu dipende veramente da ciò chì altru hè dentru. Cum'è cù l'imballaggi alimentari, a parolla "naturale" nantu à l'etichetta ùn hà veramente un pesu. "Tutti i sunscreens anu chimichi in elli, s'ellu sò cunsiderati naturali o micca. Quantu naturali sò veramente depende di a marca ", dice Dr Bodemer.
Fighjate i sunscreens cù ingredienti attivi oxidu di zincu è diossidu di titaniu.Truverete forse a megliu selezzione in un magazinu à l'aria aperta o in un magazinu specializatu di alimenti salutari, ma ancu marche onnipresenti cum'è Neutrogena è Aveeno anu formule à base minerale. Se ùn pudete micca truvà questi nantu à u largu, u prossimu megliu hè di evità quelli cù i chimichi chì a scienza dice chì sò i più dannosi: oxybenzone, avobenzone è retinyl palmitate. (Suggerimentu pro: Se avete a pelle sensibile, cercate buttiglie etichettate per i zitelli, sparte u Duttore Bodemer.) In quantu à l'ingredienti inattivi, u Duttore Bodemer raccomanda di circà buttiglie etichettate "sport" o "resistenti à l'acqua" piuttostu chè una basa specifica , cum'è questi stanu più longu à traversu u sudore è l'acqua. È mentre a maggior parte di noi hè insegnata à circà SPF, ancu a FDA chjama altu SPF "intrinsecamente ingannevuli". U EWG indica chì hè assai più efficace per applicà una crema solare à bassa SPF currettamente ch'è una più alta à mezu core. U duttore Bodemer conferma: Ogni filtru solare si sparirà, allora ùn importa u SPF o l'ingredienti attivi, avete bisognu di riapplicà almenu ogni duie ore. (FYI eccu alcune opzioni di filtru solare chì si sò opposti à a nostra prova di sudore.)
E ancu se puderia esse più di un fastidiu da mette, site megliu à attaccassi à a lozione - quelle nanoparticule chì minimizanu a gessatura sò generalmente sicure, ma puderanu causà danni pulmonari se li inalate da una formula spray, aghjusta Dr. Jacknin. Un'altra applicazione impurtante FYI: Siccomu a crema solare minerale pruteghja furmendu una barriera, vulete schiuma da 15 à 20 minuti prima di andà fora - prima di cumincià à muvimenti è sudari - per assicurà chì avete una pellicola uniforme nantu à a vostra pelle una volta toccu u sole. , Dice u duttore Bodemer. (Per u tippu chimicu, mettelu nantu à 20 à 30 minuti prima di esposizione à u sole, dunque hà u tempu di immergersi.)
U EWG valuta ogni marca di filtru solare per efficacia è sicurezza, allora verificate a so basa di dati per vede induve casca a vostra formula preferita. Alcune di e nostre marche preferite chì rispondenu à e linee guida di questi derms è di l'EWG: Al di là di a Protezione Solare Attiva Costiera, Protettore Solare Tintatu Badger è Protettore Solare Zincu Puru Neutrogena.
Arricurdatevi puru chì in un pizzicu, alcunu tipu di sunscreen hè megliu cà Innò filtru solare. "Sapemu chì a radiazione UV hè un carcinogenu umanu - certamenti pruvucarà cancers di a pelle di tipu non melanoma, è i brusgii in particulare sò assai assuciati cù u melanoma. Esce in u sole hà una probabilità assai più alta di pruvucà u cancru cà di mette un filtru solare nantu à a vostra pelle. "Aghjusta u duttore Bodemer.