8 Terapie Naturali è Cumplementarii per l'Amiloidosi
Cuntenutu
- 1. Muvimentu
- 2. Terapia di u sonnu
- 3. Dieta di sali ridottu
- 4. Sostituzioni di pastu
- 5. Altri cambiamenti dietetichi
- 6. Ajustamenti di u fluidu
- 7. Diuretici
- 8. Massaggio di i pedi
- U takeaway
Per prevene a progressione di amiloidosi è i danni chì pò causà, u vostru duttore deve raccomandà un pianu di trattamentu chì include certi medicamenti o procedure. Eppuru, u trattamentu per l'amiloidosi ùn deve micca firmà cù a medicina convenzionale.
Ci hè manere di allevà i vostri sintomi è di migliurà u vostru benessere cù terapie naturali è cumplementarie. Eccu ottu per inizià.
1. Muvimentu
L'amiloidosi pò causà fatigue è debule, allora l'ultima cosa chì pudete vulete fà hè eserciziu. Inoltre, i prublemi cardiaci ponu fà intensi allenamenti fora di a dumanda. Corsa è altri esercizii di alta intensità ponu esse sfida cù amiloidosi, ma questu ùn significa micca chì duvete smette di muvassi cumpletamente.
Hè megliu attaccà cù esercizii di intensità leggera o moderata - tuttu ciò chì aiuta à mantene vi muvimentu senza esse troppu faticosu.
Parlate à u vostru duttore nantu à:
- Tai chi
- yoga
- addestramentu di pesu
- prugrammi di marchja
Esercitendu regularmente, pudete aiutà à luttà contr'à u dolore è a fatica in relazione à l'amiloidosi. A chjave, però, hè di esercità in modu sicuru. Truvà un amicu di allenamentu pò aiutà.
2. Terapia di u sonnu
A fatica di u ghjornu pò rende difficiule à dorme di notte, soprattuttu se pigliate assai sonnette. Dopu, l'insonnia pò aggravà a fatica durante u ghjornu. Questu hè un cicculu viziosu chì pò esse aggravatu da u dolore è l'inconfortu in mezu di a notte.
Sì avete prublemi cù insonnia è fatica di ghjornu, parlate cù u vostru duttore nantu à a terapia di u sonnu. A meditazione è l'eserciziu di respirazione prufonda prima di dorme ponu ancu aiutà à addurmintassi più faciule.
3. Dieta di sali ridottu
Riduce a quantità di sale in a vostra dieta pò aiutà cun gonfiore da l'accumulo di fluidi in u corpu.
Cù amiloidosi, i vostri reni ùn puderanu micca cunservà e proteine in modu efficace. A capacità di u to core di pompa u sangue pò ancu esse compromessa. Inseme, questu pò causà gonfiore, in particulare in l'estremità inferiori cum'è e gambe è i pedi.
Troppu sale pò aggravà tali prublemi. U vostru duttore pò raccomandà di seguità una dieta bassa in sale per aiutà cun gonfiore. Questu pò ancu prutege u vostru core è i reni da ulteriori danni.
4. Sostituzioni di pastu
E persone chì campanu cù amiloidosi spessu ùn ricevenu nutrienti adeguati da l'alimentu. Questu pò esse dovutu à gonfiore di lingua, difficoltà à inghiottire, perdita di appetitu, o disfunzioni intestinali.
Mentre di tantu in tantu saltà un pastu ùn causerà micca necessariamente danni, ùn manghjà micca abbastanza durante settimane è mesi pò purtà à malnutrizione. Per via di questu, l'amiloidosi pò ancu conduce à perdita di pesu involuntaria.
Duvete cunsiderà di parlà cù u vostru duttore nantu à i frullati o i frullati di rimpiazzamentu di i pasti se manghjà i pasti tradiziunali ùn vi piace micca. In questu modu, pudete uttene i nutrienti chì u vostru corpu hà bisognu per mantene l'energia è a funzione cerebrale è musculare.
5. Altri cambiamenti dietetichi
Mentre ùn ci hè micca una dieta clara di amiloidosi, e modifiche dietetiche anu aiutatu alcune persone à sentesi megliu.
Ùn ci hè micca assai ricerca in questu spaziu, ma duvete tene à una dieta equilibrata. Ciò include proteine magre, grassi sani, fibre, è frutti è verdure.
Inoltre, se sperimentate sintomi intestinali, hè una bona idea di astene da caffè, alcolu è spezie. Quessi ponu tutti aggravà un trattu gastrointestinale delicatu.
Ci hè ancu alcuni studii nantu à l'impatti neurologichi putenziali di u tè nantu à l'amiloidosi. Sicondu, i polifenoli in tè sò stati dimustrati per prevene possibbilmente l'aggregazione di proteine amiloide è a deposizione quandu si cunsumanu in quantità elevate. Eppuru, più ricerca deve esse fatta per determinà i benefici.
6. Ajustamenti di u fluidu
Mentre hè impurtante di beie assai acqua, pudete avè bisognu à esse attenti à ùn beie troppu assai acqua. Questu hè sopratuttu veru sè avete trattatu cù prublemi di cori ligati à l'amiloidosi.
Per l'amiloidosi cardiaca, u Centru Naziunale di Amiloidosi raccomanda micca più di un litru è mezu di fluidi à ghjornu. Questu funziona per esse circa 50 once, o pocu più di sei tazze per ghjornu. Mantenendu questu equilibriu di assunzione di fluidi, pudete nutà sintomi ridotti di gonfiore di a gamba. Questu pò ancu aiutà cù a mancanza di respiro.
7. Diuretici
I diuretici (chjamati ancu "pillole d'acqua") ponu aiutà à alleviare a ritenzione di fluidi liata à l'amiloidosi. Quessi sò dispunibuli per prescrizione.
Verificate prima cù u vostru duttore per vede se i diuretici sò adatti, è quantu duvete piglià. Pudete nutà miglioramenti significativi in u gonfiore di l'estremità inferiore, soprattuttu quandu si combina cù una dieta bassa in sale.
8. Massaggio di i pedi
Trà u dulore è u gonfiore, pò pare qualchì volta chì i vostri pedi ùn possinu piglià una pausa.
Ancu se portate calzature cunfurtevuli, pudete sempre sperimentà dolore è cunfortu. Hè quì chì un massaghju di i pedi pò aiutà. Pò aumentà u flussu di sangue per alleviare i vostri sintomi.
Se ùn site micca appassiunatu di fà chì altre persone toccanu i vostri pedi, vi pudete ancu fà un massaghju di i pedi.
U takeaway
Ancu se pigliate medicazione o sottumessu à altri trattamenti per l'amiloidosi, e terapie cumplementarie ponu aiutà. Quandu si usanu in cungiunzione cù a medicina convenzionale, queste terapie ponu fà più faciule per trattà i vostri sintomi è effetti collaterali di medicazione.
Parlate cù u vostru duttore nantu à queste terapie per pudè esse in u vostru modu per una migliore qualità di vita.