Cumu a Tecnulugia Aiuta a Comunità di Diabete di Tipu 2
Cuntenutu
Illustrazione di Brittany England
Cumu l'applicazione T2D Healthline pò aiutà
Quandu Mary Van Doorn hè stata diagnosticata cun diabete di tippu 2 più di 20 anni fà (à 21 anni) hà pigliatu assai tempu per piglià a so situazione in seriu.
«Ùn avia micca sintomi. In fatti sò statu diagnosticatu quandu sò andatu per una routine fisica è u mo duttore hà insistitu chì facciu travagliu di sangue postu chì era statu un bellu pezzu ", dice.
Van Doorn hà fattu eventuali passi per gestisce a so situazione, è avà piglia insulina di longa durata. Fighjula ancu ciò chì manghja è esercita ogni ghjornu.
Tuttavia, da u principiu di u so viaghju, hà bramatu u sustegnu di altre donne chì passanu a stessa cosa.
Dopu impegnatu in parechji gruppi di supportu in linea, induve hà scontru critiche è attitudini negative, Van Doorn hè stata ispirata per creà a so propria cumunità basata annantu à u calore, a cumpassione è a sorellanza. Hè quandu hà iniziatu u blog Sugar Mama Strong è un gruppu Facebook solu per e donne.
Avà, utilizeghja ancu l'app gratuita T2D Healthline per truvà supportu.
"Assai gruppi fora ponu esse divisivi", dice Van Doorn. "Hè cusì bellu d'avè un locu specificamente per e persone cù u tippu 2 per sentesi sicuri di sparte e so sperienze senza preoccupassi cumu e so sperienze seranu ghjudicate da altri in a cumunità diabetica o d'altri fora di a cumunità diabetica".
Li piace particularmente a funzione di partita di l'app chì cullega l'utilizatori cù membri simuli, chì li permettenu di mandà missaghji è ancu di sparte e foto.
"Hè difficiule di viaghjà solu sta strada, è cù l'app chì ci cunnessa, ùn avemu micca da fà", dice Van Doorn.
Mila Clarke Buckley, chì blogge nantu à a vita cun diabete di tip 2 in Hangry Woman è hè una guida di a cumunità in l'app T2D Healthline, pò esse in relazione. Quandu hè stata diagnosticata à l'età di 26 anni, si hè sentita annacquata è cunfusa - cusì si hè girata versu i social media per aiutu.
"Inizialmente, aghju cercatu alcuni gruppi nantu à Facebook, ma ciò chì aghju trovu in quelli hè chì si trattava veramente di persone chì cuntrollavanu cù i so numeri di pressione sanguigna è era pienu di dumande dettagliate chì un duttore avia da risponde veramente, allora ùn hà micca fattu Sempre mi sentu u locu ghjustu per avè una discussione ", dice Buckley.
In u so rolu di guida d'applicazione T2D Healthline, Buckley aiuta à guidà discussioni di gruppu ogni ghjornu pertinenti à a vita cù u diabete di tip 2.
I temi includenu:
- dieta è nutrimentu
- eserciziu è fitness
- Sanità
- medicazione è trattamenti
- cumplicazioni
- relazioni
- viaghjà
- salute mentale
- salute sessuale
- gravidanza
- tantu di più
"Aghju a pussibilità di aiutà e persone cun diabete cum'è avia bisognu à u principiu. Speremu chì nimu altru ùn abbia da sente solitudine o cunfusione per esse diagnosticatu cun diabete di tipu 2 ", dice Buckley.
A parte più bona di l'app, aghjusta, hè chì l'utenti ponu esse anonimi è aduprà à a so cunvenzione.
"Dà à a ghjente a capacità di piglià i so telefoni è di verificà", dice. "Invece di avè da accede à un situ web o esce da a so manera di truvà una cumunità, a cumunità hè quì à a vostra portata."
Scaricate l'app quì.
Cathy Cassata hè un scrittore freelance specializatu in storie nantu à a salute, a salute mentale è u comportamentu umanu. Hà un sapè fà per scrive cun emozione è cunnessione cù i lettori in un modu perspicace è impegnativu. Leghjite più di u so travagliu quì.