In a New Sport Grid, Monique Williams Regna Suprema
Cuntenutu
Monique Williams hè una forza da cuntà, micca solu perchè u Floridian di 5'3'', 136 libbra di 24 anni, hè un atleta impressiunanti in u so propiu dirittu, ma perchè da sola mette un novu sportu nantu à l'. mappa.
Ma prima di cunnosce Williams, avete bisognu di cunnosce Grid. A National Pro Grid League - chì hè custituita da ottu squadre in tuttu u paese - hà iniziatu a so stagione inaugurale in 2014, è si descrive cum'è "corsa strategica di atletica di squadra". Traduzzione: Durante una partita, duie squadre coedite di sette omi è sette donne corse testa à testa per duie ore, cumplettendu 11 corse di quattru à ottu minuti chì testanu tuttu, da a velocità è a strategia à l'abilità è a resistenza attraversu una varietà di pesi è elementi di pisu corpu. Fattu divertente: un omu è una donna in ogni squadra devenu avè più di 40 anni. Pensate à questu cum'è CrossFit on crack (chì hà un sensu, postu chì u fundatore Tony Budding era un anzianu impiegatu di CrossFit Inc.). (Incuntrà l'Atleti I più Fearless di i Ghjochi CrossFit 2015).
Williams hè statu in Grid da u principiu. Un atleta a maiò parte di a so vita, Williams gravitava constantemente à sporti dominati da maschili cum'è u basket, u football di bandiera, è u campu di atletica. Hè u so amore per l'ultime chì hà propulsatu a so carriera atletica à u prossimu livellu - ella hà ricevutu una borsa di studiu di pista è campu à l'Università di u Sud di Florida, induve hè diventata duie volte campione di Big East in u saltu longu è u triplu saltu. .
Dopu à l'università, Williams circava un novu sboccu atleticu. "Aghju fattu CrossFit, è u mo fidanzatu appartene à una casella in West Palm Beach", dice Williams. "Aviu intesu parlà di Grid per mezu di e social media, ma aghju avutu veramente una sensazione di u sportu in l'aostu 2014 quand'ellu hè ghjuntu in casa cù i biglietti per a partita Miami vs New York tenuta in Coral Gables. ciò chì si passava in a partita, ma era chjaru per mè chì tutti i cuncurrenti avianu tantu piacè. Mi hà ricurdatu a mo squadra di atletica in l'università è tuttu u divertimentu chì avemu avutu inseme ".
Ispiratu da quellu incontru, Williams s'unì à l'Orlando Outlaws, una squadra di lega minore in a Southern Amateur Grid League (SAGL). Dopu avè effettuatu i test di specialità Grid, chì misuranu a velocità, a putenza, a forza è i muvimenti di pesu corpu, hà decisu ch'ella era pronta per u prossimu livellu. "Aghju assistitu à u ghjornu pro in Miami, chì era u primu passu in a mostra di e mo cumpetenze per a cumpetizione prufessiunale", dice Williams. "Dopu, sò statu invitatu à a cumbinazione di u Maryland, chì era l'uccasione per e squadre prufessiunali di a lega di valutà è valutà e mo cumpetenze per vede s'e seria un bonu aghjuntu".
Hè stata una sperienza ispiratrice per Williams. "Vede tanti atleti fora determinati à pruvà ch'elli appartenenu à una squadra era cusì motivante è l'atmosfera m'hà datu tanta energia", dice. Cum'è Williams hà dimustratu e so diverse capacità atletiche, ùn ci era dubbitu ch'ella appartenessi à una squadra prufessiunale - hè stata scelta decima in generale in u draft, è scelta per unisce à u Regnu LA. (Sempre mi dumandate cumu e Atleti Femminili più Pagate Fanu i Soldi?)
Andà pro hà marcatu un puntu di svolta eccitante è cruciale in a carriera atletica di Williams, ma u trasferimentu da Florida à California ùn hè statu senza i so sacrifici. "A sfarenza di tempu è esse luntanu da u mo fiancé eranu e sfide più grandi", dice Williams. "È ghjucà à questu livellu più altu di cumpetizione era un assai più fiscale di ciò chì aghju capitu ".
Williams, inseme cù l'altri donne è omi in a squadra (tutti sò atleti pagati), passanu assai ore di sudore in campi di furmazione obligatorii è pratiche. "Praticemu principalmente lunedì-venneri, spessu da 8 ore à 4 ore, cù qualchì mezza ghjurnata occasionale u sabbatu secondu se avemu partite o micca", dice Williams. U calendariu di furmazione esatta tocca à u coach Max Mormont. Mormont ùn hè micca strangeru à l'atletica di altu livellu. Un atleta di a vita chì hà eccillatu in u sollevamentu di pesi-qualificatu per e prove olimpiche 2008 è 2012 in u sport-Mormont hè entratu in a stagione 2015 cum'è direttore di furmazione è strategia per u Regnu è subitu dopu hà pigliatu u capu di allenatore di a squadra.
Mentre Mormont sceglie ultimamente quale realizerà quali abilità durante u partitu, ogni persona hà bisognu à esse pronta à fà tuttu ciò chì hè necessariu per a squadra, soprattuttu se e cose ùn vanu micca esattamente in accordu cù u pianu. "Ogni cumpagnu di squadra deve sforzassi per compie ogni corsa u più prestu pussibule senza rallentà, chì a squadra vincente in ogni corsa riceve 2 punti, eccettu a corsa 11, chì hè 3 punti", sparte Williams. "Se ùn vincemu micca a corsa, avemu sempre bisognu di finisce prima chì u tempu finisci per guadagnà un puntu, postu chì ogni puntu guadagnatu nantu à a Griglia va versu u nostru scopu ultimu di vince a partita".
Ancu se ci sò 23 ghjucatori totali in a squadra, solu sette omi è sette donne sò nantu à u campu - o à a reta - à a volta (e squadre sò permesse sostituzioni di ghjucadori illimitate per a maiò parte di e gare). Generalista autodescritta, Williams hà avutu l'uppurtunità di mustrà e so cumpetenze à bastanza larga, cumpetendu in ogni partita chì a squadra hà avutu. "Giocà una partita porta à tempu eccitazione è nervosità", dice Williams. "Nanzu à una partita, u Coach Max mi ricorda sempre di surrisu, perchè à a fine di a ghjurnata simu quì per passà un bellu tempu è per sustene ci l'altri".
L'aspettu di a squadra hè ciò chì urigine hà suscitatu l'interessu di Williams in u sport, è hè sempre qualcosa chì ama di Grid finu à oghje. "Hè fantasticu di vede l'atleti mette in mostra e so cumpetenze senza pregiudiziu di genere", dice Williams. "Cum'è qualcunu chì hà sempre participatu à sporti suprattuttu duminati da l'omi, mi sò spessu dettu chì ùn possu micca saltà cusì luntanu o ùn possu micca alzà assai cum'è i mo omologhi maschili. Grid mi dà l'uppurtunità di dimustrà elli sbagliati-cun un surrisu ".
Ma e regule di parità di opportunità di Grid è regimi di furmazione strazianti ùn anu micca calmatu l'odi. "Quant'è trovu cumenti cum'è" l'omi sò più forti cà e donne "dispiacenti, ùn lasciu micca chì mi preoccupa", dice Williams. "E persone anu u dirittu di e so opinioni. Per mè, furnisce motivazione per continuà à excelà in u sport". (Psst ... Stu Golfista di 20 anni Pruvede u Golf Ùn hè micca solu un ghjocu di Guy.)
È eccelle chì face-dopu à a partita di campionatu National Pro Grid League (NPGL) u 20 di settembre, Williams hè statu ufficialmente nominatu Rookie of the Year 2015 NPGL. "Sò veramente eccitata è grata di esse ricunnisciuta, soprattuttu trà tanti atleti incredibili", dice ella. "Credu veramente chì travaglià duru, stà umile è impegnassi à fà qualcosa per a squadra hè ciò chì mi hà messu in pusizione di riceve stu premiu".
U so travagliu duru l'hà messu ancu in pusizione di difende u muvimentu pusitivu di u corpu guidatu da atleti kickass cum'è campione UFC Ronda Rousey, Amanda Bingson, lanciatore di martelli olimpichi, è ancu di più (cunnosce e Donne Forti chì Cambianu u Face di #GirlPower). "Forte ùn hè micca una parolla solu per discrive l'omi", dice Williams. "Essa forte si senti empowering. Pensu chì hè bellu maravigghiusu chì e donne cum'è mè avà anu l'uppurtunità di avè una carriera cum'è atleta è micca solu sognu nantu à questu ".