I novi studii mostranu chì i supplementi di calciu ùn aiutanu micca veramente i vostri ossi
![I novi studii mostranu chì i supplementi di calciu ùn aiutanu micca veramente i vostri ossi - Vita Di Vita I novi studii mostranu chì i supplementi di calciu ùn aiutanu micca veramente i vostri ossi - Vita Di Vita](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/keyto-is-a-smart-ketone-breathalyzer-that-will-guide-you-through-the-keto-diet-1.webp)
Cuntenutu
![](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/new-studies-show-that-calcium-supplements-dont-actually-help-your-bones.webp)
Sapete da quandu erate zitellu chì duvite beie u to latte per cresce grande è forte. Perchè? U calciu aiuta à rinfurzà i vostri ossi è riduce u risicu di fratture. In verità, a ricerca hà cuminciatu à detronà sta idea, cumprese dui novi studii, publicati in BMJ, chì mostranu a dosa cutidiana raccomandata da 1.000 à 1.200 mg di calciu ùn furnisce micca un veru benefiziu per e nostre ossa.
In u primu studiu, i circadori in Nova Zelanda anu guardatu a densità minerale di l'osse in l'omi è e donne di più di 50 anni è truvaru chì in un periudu di cinque anni, quelli chì anu pigliatu a dosa cunsigliata di supplementi di calciu anu avutu solu un aumentu di 1 à 2 per centu in a salute di l'osse. micca abbastanza significativu medicale per dì chì aiuta à prevene i fratture, secondu i circadori. I ricercatori anu passatu ancu studii passati nantu à l'ingestione di calciu è u risicu di frattura per testà a validità chì aumentà l'ingestione di calciu riduce u risicu di fratture. U risultatu? I dati per sustene sta idea sò debuli è incoerenti senza evidenze convincenti chì uttene 1,200 mg di calciu - sia da una fonte dietetica naturale o da un supplementu - beneficerà a vostra salute ossea in a linea.
Questa nutizia vene dopu un altru studiu in BMJ l'annu scorsu hà trovu chì troppu latte puderia in realtà feritu a nostra salute ossea, postu chì quelli chì beianu più latte avianu livelli più alti di stress ossidativu, chì pò causà gravi prublemi cardiaci è anu avutu in effetti una incidenza più alta di fratture.
Avete cunfusione?
Ebbè, sicondu l'ultime analisi, a ricerca passata chì hà custruitu u casu per u calciu hà avutu unu di dui difetti: o hè stata fatta in una piccula populazione chì era digià in risicu di fratture, o l'aumentu di a densità di l'osse era marginale, cum'è ciò chì u primu studiu neozelandese hà trovu. Hè per ùn dì chì tutte e ricerche cunflittuali sò illegali - ancu u studiu di u 2014 hà trovu a cunnessione dannosa in u latte, micca in calciu specificamente. (Dumandate à u Duttore Dieta: Periculi di Latte.)
"Sfurtunatamente à misura chì u tempu avanza in u mondu di e scienze di a salute, ci sò assai ricerche cuntrastanti, ma basta à piglià tuttu cù un granu di sale", dice Lisa Moskovitz, nutrizionista di New York, ancu se u calciu aghjuntu vanta micca hà aghjustatu benefici d'ossi, hè sempre un nutriente impurtante, in particulare per a gestione di u pesu, u cuntrollu PMS, è ancu a prevenzione di u cancheru di u senu, aghjusta, allora duvete sempre riempielu, solu per altri motivi.
Ella ricumanda di mira per duie o trè porzioni di calciu à ghjornu (circa 1.000 mg), chì hè faciule da puntuà naturalmente attraversu alimenti micca lattichi cum'è amandule, aranci, è verdi à foglia scura cum'è spinach. A menu chì ùn site in un gruppu d'altu risicu cum'è a donna post-menopausa, piglià supplementi o sneaking in più porzioni hè probabilmente eccessiva.