Un novu studiu cunfirma perchè ubriacu vulete tuttu l'alimentu
Cuntenutu
Se l'avemu intesu una volta, l'avemu intesu mille volte prima: Se vulete perdiri pesu, duvete veramente taglià l'alcohol. Hè perchè non solu pigliemu tonnellate di calorie addiziunali quandu bevemu (spessu senza rendeci contu), ma ancu perchè e nostre abitudini alimentari mentre sò inebriati sò di solitu bè ... menu di stellari. (Ùn v'inchietate, pudete beie alcolu è perde sempre pesu, basta chì ne sia intelligente.)
Allora perchè hè cusì? Ebbè, a ricerca passata hà dimustratu chì l'alcolu pò daveru aumentà u nostru appetite è fà ci vole à manghjà più cibi ricchi di calori (ciao, patatine fritte grasse!), Ma un novu studiu dà un'altra spiegazione. L'alcol pò esse ligatu cù un consumu di calorie aumentatu (è un successivu guadagnu di pesu) micca per via di e voglie accentuate, cume certi ricercatori anu sustinutu, ma per via di compromissione in autocontrolu chì ci face agisce impulsivamente, secondu una nova ricerca publicata in a rivista Psicologia di a Salute. Hà assai sensu per noi. Quale pò dì nò à una seconda fetta di pizza à dui bibii in fondu ?
Per pruvà a so teoria chì l'alimentazione indotta da l'alcohol hè causata da una disfunzione specifica di u nostru cuntrollu inibitori - vale à dì, a nostra capacità di cuntrullà i nostri pinsamenti è u cumpurtamentu, è annullà e nostre reazzioni automatiche - i circadori avianu 60 donne di u liceu prima cumpiendu un alimentu. questionnaire de craving, puis boire soit une boisson à la vodka, soit une boisson placebo imprégnée de vodka sur le verre afin qu'elle sente et goûte l'alcool. (Un novu modu geniale per limità i vostri amichi quandu si diventanu un pocu sbulicati à a vostra prossima festa ?!)
E donne sò state poi dumandate di cumplettà un altru questionariu di brama alimentaria è un test di cunflittu di culore sfida chì richiede un altu livellu di autocontrolu. Dopu, a parte divertente: E donne anu datu biscotti à a cicculata è li anu dettu di pudè manghjà quant'è o quantu vulianu per 15 minuti.
Ùn hè micca troppu surprisante, e donne chì anu avutu a bevanda alcohòlica anu fattu peghju in u compitu di culore cumparatu cù e donne in u gruppu placebo è anu ancu sceltu di manghjà più cookies, cunsumendu dunque più calori. (Senza cuntà e calorie di l'alcolu stessu!)
U peghju chì e donne anu fattu in u compitu di u culore, più cunsumanu biscotti, dimustrendu una cunnessione tra u cuntrollu inibitorio è l'alimentazione malsana indotta da l'alcol, spiega l'autore di u studiu principale Paul Christiansen, Ph.D., psicologu à l'Università di Liverpool.
Curiosamente, u studiu hà truvatu chì l'alcoholu ùn avia micca affettu nantu à a fame auto-riportata di e donne o u desideriu propiu di manghjà i cookies (cum'è determinatu per mezu di i questionarii di craving prima è dopu) - malgradu a ricerca precedente chì l'alcoolu pò stimulà i nostri appetiti.
Ci era una fodera d'argentu, almenu per alcuni. Per e donne classificate cum'è "manghjatori riqualificati" (quelli chì anu riferitu di limità quantu anu manghjatu per guardà o mantene u so pesu in un questionariu iniziale di restrizione dietetica), l'alcol ùn hà micca influenzatu quanti biscotti anu manghjatu - ancu se a donna hà sempre sperimentatu u listessu indebulimentu in u so cuntrollu inibitori.
Christiansen spiega chì questu pò esse dovutu à a pratica chì questi "manghjatori restretti" anu cù u cuntrollu di a so aportazione calurica, chì li permette di resistere automaticamente à l'alimentu.
"Queste scoperte mettenu in evidenza u rolu di u cunsumu d'alcol cum'è contribuente à l'aumento di pesu è suggerenu chì hè necessaria una ricerca ulteriore nantu à u rolu di restrizione in u cunsumu alimentariu induttu da l'alcol", conclude u studiu.
Allora induve ti lascia se ùn site micca in questa categoria "manghjatore restrittu"? Ùn v'inchietate, ogni speranza ùn hè micca persa. Avemu cupertu cù questi 4 Modi di Pianu Avanzatu per Prevene i Munchies Drunk (è mentre simu in questu, eccu 5 Ricette di Cura di Hangover Sani per a matina dopu!).