Autore: Sara Rhodes
Data Di Creazione: 11 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
Novu Studiu: l'Americani merendanu più chè mai - Vita Di Vita
Novu Studiu: l'Americani merendanu più chè mai - Vita Di Vita

Cuntenutu

Sicondu un novu studiu, u spuntinu cuntinueghja à cresce trà l'Americani, è conta oramai più di u 25 per centu di l'assunzione media di calorie d'oghje. Ma hè una cosa bona o una cosa mala quandu si tratta di l'obesità è a salute? A verità hè chì dipende di cumu fate.

Stu studiu particulari hà guardatu l'abitudini alimentari di l'Americani trà l'anni 1970 à l'oghje è hà truvatu chì in quellu tempu i snacks sò veramente cresciuti in ciò chì i circadori chjamanu "eventi di manghjà cumpletu", o un quartu pastu, cù una media di circa 580 calori ogni ghjornu. Hà trovu ancu chì passamu più tempu à snacking. Solu in l'ultimi anni, u tempu passatu à manghjà a colazione, u pranzu è a cena sò rimasti consistenti à circa 70 minuti à ghjornu, ma u tempu passatu spuntinu hè radduppiatu, da 15 minuti ogni ghjornu in 2006 à quasi 30 minuti in 2008. È alcuni di i più impurtanti i dati in stu studiu eranu nantu à e bevande. U tempu passatu à beie hà saltatu guasi 90 per centu è e bevande contanu avà per circa 50 per centu e calorie cunsumate per spuntinu.


U prublema cù e bevande hè chì parechje persone ùn li pensanu micca cum'è cibu, quandu in realtà una bevanda da caffè, tè à bolla, frullatu o ancu una grande soda o tè ghiacciatu zuccheratu pò imballà tante calorie quant'è qualcosa cum'è una ciambella o ancu un sandwich. Ma dopu avè abbattutu una bevanda calurica, site menu prubabile di cumpensà riducendu a vostra alimentazione solida.

Dunque significa chì ùn duverebbe manghjà? Di sicuru micca. Quasi u 100 per centu di l'Americani in tutte e fasce d'età manghjanu una merendella ogni ghjornu, è ghjè in realtà una bona cosa, perchè hè l'uppurtunità di allargà a vostra assunzione di nutrienti. A maiò parte di l'Americani ùn mancanu di frutta, verdura è porzioni di granu integrale, è i snacks sò un modu grandile per cumpiendu u spaziu. Dunque ùn si tratta micca di taglià, ma piuttostu di sceglie opzioni più sane cum'è una banana cun amandule invece di biscotti o verdure è hummus invece di patatine fritte è immersione.

È quandu si tratta di smoothies, fate elli stessu, cusì pudete cuntrollà esattamente ciò chì è quantu entra in questu. Eccu uni pochi di reguli per custruì li bè:


1. Aduprate frutti freschi o congelati, senza zuccheri - in certi negozi di smoothie, u fruttu hè pusatu in un bagnu di sciroppu di zuccaru. Se aduprate frutti freschi ghjittassi in una manata di ghiacciu.

2. Aghjunghjite yogurt senza grassu, latte scrematu, tofu di seta organicu o una alternativa di latte cù proteine ​​cum'è u latte di soia organicu. A proteina hè stata dimustrata per aiutà à rinfurzà u metabolismu. È un frullatu tuttu fruttu, soprattuttu se u zuccheru hè aghjuntu, pò lascià torna a fame in qualchì ora. Questa aghjunta allarga ancu a vostra ingesta di nutrienti per include u calciu è vi mantene più pienu più longu - ancu cù menu calori.

3. Aghjunghjite una piccula quantità di grassu sanu cum'è uni pochi di cucchiai di burru d'amanduli, una cucchiaiata d'oliu di lino o ancu avocatu frescu. I grassi sò assai sazianti, cusì quandu include grassu in un smoothie si senti più saziatu - una volta ancu cù menu calori. È i grassi aumentanu l'assorbimentu di alcuni di l'antioxidanti più impurtanti, alcune ricerche mostranu da almenu 10 volte.

4. Toss in some natural seasonings like fresh ginger grated, ment leaves o seccu, cannella macinata o cardamom. In u mo ultimu libru mi riferiscu à l'erbe è e spezie cum'è SASS, chì significa Condimenti Dimagranti è Satiante. Hè perchè ste meraviglie naturali ùn aghjunghjenu micca solu sapori è aromi à ogni pastu - i studii mostranu chì imballanu un pugnu abbastanza putente di perdita di pesu 1-2-3. Vi aiutanu à brusgià più calori, aumentanu a sazietà per chì vi sentite più sanu mentre slimming down è sò ricchi di antioxidanti, chì una nova ricerca eccitante hà ligatu à i pesi di u corpu più bassu, ancu senza manghjà menu calori.


5. E finarmenti, se pensate chì un smoothie pò esse più di ciò chì avete bisognu cum'è un snack tie-over, investite in qualchi muffa di popsicle, pour u smoothie in and freeze. Crea una merendella cuntrullata in parte chì si pò piglià è andà è piglianu più tempu per manghjà!

Cynthia Sass hè una dietista registrata cù un master in scienze di a nutrizione è in salute publica. Spessu vista in TV naziunale hè una redattore SHAPE chì cuntribuisce è cunsultante nutrizionale à i New York Rangers è Tampa Bay Rays. U so ultimu best seller di u New York Times hè Cinch! Cunquistà Cravings, Drop Pounds è Lose Inches.

Rivista per

Publicità

Cunsigliatu

Alta creatinina: 5 cause principali, sintomi è cosa fà

Alta creatinina: 5 cause principali, sintomi è cosa fà

L'aumentu di a quantità di creatinina in u angue hè principalmente ligatu à cambiamenti in i reni, perchè ta u tanza, in cundizioni nurmali, hè filtrata da u glomerulu ren...
Autismu: chì hè, sintomi, cause è trattamentu

Autismu: chì hè, sintomi, cause è trattamentu

L'Auti mu, cientificamente cunni ciutu cum'è Auti m pectrum Di order, hè una indrome carattarizata da prublemi di cumunicazione, di ocializazione è di cumpurtamentu, di olitu di...