Toru di Nimodipinu
Cuntenutu
Nimodipino hè un medicamentu chì agisce direttamente nantu à a circulazione sanguigna di u cervellu, aiutendu à prevene è trattà i cambiamenti cerebrali, cume spasmi o restringimentu di i vasi sanguigni, in particulare quelli chì si verificanu dopu à u sangu.
Questu medicamentu funziona causendu a dilatazione di i vasi sanguigni in u cervellu, affinchì a circolazione sanguigna possa fluire più facilmente, ciò chì aiuta à prutege i neuroni da i danni causati da l'ischemia cerebrale. Dunque, hè ancu utile in u trattamentu di i cambiamenti cerebrali causati da l'invecchiamento.
Nimodipino si trova in a dosa di 30 mg, è pò esse in a so forma generica o cù nomi cummerciali, cum'è Vasodipine, Miocardil, Miocardia, Noodipina, Eugerial, Nimobal, Nimotop o Nimopax, per esempiu, è pò esse acquistatu in u principale farmacie, prescription, per un prezzu chì varieghja da R $ 15 à R $ 60, secondu a marca è a quantità di pillule in l'embiu.
Per chì ghjè
A nimodipina hè un ingrediente attivu adupratu in a prevenzione è u trattamentu di e carenze neurologiche da causa di l'ischemia causata da spasme di i vasi sanguini cerebrali, in particulare quella chì si verifica per via di l'emorragia subaracnoidea per via di una rottura di aneurisma. Capite megliu e cause è cume identificà l'emorragia cerebrale.
Cum'è Nimodipino prutegge i neuroni è stabilizza e so funzioni, questu medicamentu pò ancu esse indicatu per u trattamentu di cambiamenti cerebrali risultanti da l'invecchiamento, cume cambiamenti in memoria, concentrazione, comportamentu, labilità emotiva o ridotta capacità mentale.
Cumu piglià
A dosa raccomandata hè 1 compressa di nimodipina, 3 volte à ghjornu.
Ùn hè micca necessariu di piglià cù i pasti, è a tableta ùn deve micca esse masticata. A dosa di a medicazione pò varià secondu l'indicazione medica, secondu e necessità di u paziente.
Quale ùn deve micca aduprà
Questa medicina ùn deve esse aduprata da zitelli, adolescenti, donne incinte o donne chì allattanu.
Possibili effetti collaterali
L'effetti collaterali più cumuni chì ponu esse causati da nimodipina includenu fastidiu gastrointestinale, nausea, vomitu, vertigini, mal di testa, insonnia, sensazione di debolezza, inquietudine, calata di pressione sanguigna o frequenza cardiaca, pelle rossastra, gonfiore in e gambe è caduta di piastrine livelli in u sangue.