Ninfoplastia (labiaplastia): cosa hè, cumu si face è ripresa
Cuntenutu
- Per quale hè indicatu
- Cumu hè fatta a cirurgia
- Benefici di riduce i labbra minori
- Cumu hè a recuperazione da a chirurgia
- Quandu possu vede u risultatu finale?
- Cumu fà l'igiene lucale?
- Cume riduce u dolore è l'infiammazione?
- Ci hè restrizioni in u periodu postoperatoriu?
- Quale ùn deve micca esse operatu
A ninfoplastia o labiaplastia hè una chirurgia plastica chì cunsiste à riduce e piccule labbra vaginali in e donne chì anu ipertrofia in quella zona.
Questa chirurgia hè relativamente rapida, dura circa 1 ora è di solitu a donna passa solu 1 notte in ospedale, essendu dimessa u ghjornu dopu. A recuperazione hè un pocu scomoda, perciò si consiglia di stà in casa, è di ùn andà micca à travaglià per i primi 10 à 15 ghjorni dopu a chirurgia.
Per quale hè indicatu
A Ninfoplastia, chì hè a riduzione di e piccule labbra vaginali, pò esse realizata in e seguenti situazioni:
- Quandu i picculi labbra vaginali sò assai grandi;
- Provocanu disconfort durante i rapporti sessuali;
- Provocanu disconfort, vergogna o bassa autostima.
In ogni casu, prima di decide di avè a chirurgia, duvete parlà cù u duttore è chiarisce ogni dubbitu.
Cumu hè fatta a cirurgia
A chirurgia hè fatta in un ambulatoriu cù anestesia lucale, anestesia spinale, cù o senza sedazione, è dura circa 40 minuti à un'ora. Durante a procedura, u duttore taglia e labbra chjuche è cusce i so bordi per ùn vede una cicatrice.
A sutura hè fatta cù fili assorbibili, chì finiscenu per esse assorbiti da u corpu, dunque ùn hè micca necessariu di vultà à l'uspidale per caccià i punti. Tuttavia, in certi casi u duttore pò optà per punti cumuni, chì devenu esse eliminati dopu 8 ghjorni.
In generale, a donna hè licenziata u ghjornu dopu a prucedura, pudendu vultà à u travagliu è e so attività cutidiane circa 10 à 15 ghjorni dopu. Tuttavia, duvete aspittà circa 40-45 ghjorni per fà sessu è esercità torna.
In a prima settimana dopu a cirurgia, ùn hè micca cunsigliatu di pusà, hè più indicatu di stà chjinatu, cù e gambe leggermente più alte di u restu di u troncu per facilità u ritornu venosu, è per riduce u dolore è u gonfiore di a regione genitale .
Benefici di riduce i labbra minori
A ninfoplastia migliora l'autostima di e donne chì si vergugnanu di u so corpu è chì si sentenu male per avè labbre più grande di u normale, prevene infezioni perchè e labbre chjuche cun grande volume ponu purtà à l'accumulazione di secrezioni d'urina chì ponu causà infezioni è perchè ci hè un attritu più grande è furmazione di ferite.
Inoltre, migliora ancu e prestazioni sessuale, postu chì e labbre assai grande ponu causà dolore durante u cuntattu intimu o imbarazzamentu di a donna prima di u so cumpagnu. Dopu a cirurgia, a donna si sente più còmuda cù tutti i tipi di vestiti, ancu s'elli sò stretti, perchè e labbra vaginali ùn seranu più cusì impurtanti finu à u puntu di molestassi in mutandine di pizzo o jeans, per esempiu.
Cumu hè a recuperazione da a chirurgia
Dopu a cirurgia hè nurmale chì a regione intima diventi abbastanza gonfia, rossu è cù tracce viulente, essendu cambiamenti nurmali è previsti. A donna duveria ripusassi per circa 8 ghjorni, stesa nantu à u lettu o u divanu cù u sustegnu di cuscini, è purtà panni leggeri è sciolti.
Hè ancu cunsigliatu di fà drenaje linfaticu parechje volte durante u ghjornu per riduce u gonfiore, è dunque u dolore, è facilità a guarigione è a ripresa cumpleta.
Quandu possu vede u risultatu finale?
Ancu se a recuperazione ùn hè micca listessa per tutte e donne, di solitu a guarigione cumpleta si face circa 6 mesi dopu, chì hè u mumentu quandu a guarigione hè finita cumpletamente è si pò osservà u risultatu finale, ma picculi cambiamenti ponu esse osservati ghjornu dopu ghjornu. U cuntattu sessuale deve accade solu trà 40-45 ghjorni dopu a chirurgia, è s'ellu ci hè a furmazione di briglie, impedendu a penetrazione, una altra piccula chirurgia di correzione pò esse fatta.
Cumu fà l'igiene lucale?
Durante a recuperazione, l'area vaginale deve rimanere pulita è secca è e compresse fredde ponu esse piazzate nantu à u situ, soprattuttu in i primi ghjorni, per alleviare l'infiammazione è luttà contr'à u gonfiore. E cumpresse fredde devenu esse poste 15 minuti, 3 volte à ghjornu.
Dopu avè urinatu è defecatu, a donna deve sempre lavà a zona cù acqua fredda o soluzione salina, è applicà una soluzione antisettica cun un tampone di garza pulita. U duttore pò ancu raccomandà di mette un stratu di unguentu curativu o azzione battericida, per evità u pruritu chì si verifica durante a guarigione, è per prevene chì sia infettatu. Questa cura deve esse effettuata dopu ogni visita à u bagnu per almenu 12 à 15 ghjorni.
Un pad intimu morbidu deve esse adupratu, chì pò assorbe u sangue u più pussibule, ma senza mette pressione nantu à a regione. A mutandina duveria esse di cuttone è larga abbastanza per sentesi cunfortu per i primi ghjorni. Ùn hè cunsigliatu di purtà panni stretti cum'è leggings, collant o jeans per i primi 20 ghjorni.
Cume riduce u dolore è l'infiammazione?
A donna pò piglià 1g di paracetamol ogni 8 ore per alleviare u dolore è cunfortu per i primi 10 ghjorni. O pudete scambià 1g di paracetamol + 600 mg di Ibuprofene, ogni 6 ore.
Ci hè restrizioni in u periodu postoperatoriu?
Cunduce in i primi ghjorni dopu a chirurgia ùn hè micca raccomandatu perchè a posizione di u cunduttore hè sfavorevule è pò causà dolore è sangu. Ùn duvete ancu micca fumà o cunsumà bevande alcoliche finu à 10 ghjorni dopu a chirurgia.
Vede ciò chì manghjà per accelerà a guarigione di guarigione
Quale ùn deve micca esse operatu
A ninfoplastia hè contraindicata prima di l'età di 18 anni, per e persone chì anu diabete incontrollatu, ipertensione o insufficienza cardiaca. Ùn hè micca cunsigliatu di avè una chirurgia durante a menstruazione o assai vicinu à u ghjornu di a prossima menstruazione, perchè u sangue menstruale pò rende a regione più umida, è favurisce l'infezioni.