Aghju Seguitatu una Dieta Senza Cook per una Settimana è Era Più Dura Di L'aspettu
Cuntenutu
Certi ghjorni sì completamente stancu. D'altri, site andatu senza interruzzione per ore. Qualunque sia a ragione, simu stati tutti quì: Entrate in casa vostra è l'ultima cosa chì vulete fà hè cucinà un pastu interu. Fortunatamente per voi, tutta a cosa senza cucinu hè una cosa. E ricette senza cucina prumettenu di risparmià tunnillati di tempu in a cucina, è manghjà più crudi (in particulare frutti è ligumi) ponu riduce u risicu di certe malatie.
Cue a mo sfida auto-imposta senza cucinà, in a quale sò andatu senza cucinu per una settimana intera. E no, questu ùn significa micca da asportà ogni notte-significa manghjà crudi, largamente cibi senza trasfurmazioni. Saraghju suddisfatu di campà una vita senza sauté pan? Eccu ciò chì aghju amparatu.
1. L'insalati ponu esse diliziosi (ma ancu noia).
Disclaimer: Amu l'insalate. Cum'è, amate veramente. Dicu quattru nantu à cinque ghjorni di a settimana, i manghju per pranzu. Cena, però, hè una storia diversa. In particulare quandu a vostra insalata di cena, chì pudemu tutti accordu hè di solitu una parte più grande di una insalata di pranzu, ùn implica micca proteine cotte di alcun genere.
Dopu avè manghjatu e mo prime insalate di cena (l'aghju manghjate ogni notte di sta sfida), sò statu subitu insatisfettu. Malgradu i carichi cù una quantità di i mo pimentari rossi è verdi, cum'è tomba, edamame sbuchjatu per proteine, carote è cucumari, mi ne vulia di più. Mi sò prestu annoiatu malgradu pruvà diverse cumbinazioni, aghjunghjendu frutti è vestenduli unu sfarente da l'altru.
Mi sò trovu à cercà l'anacardi crudi entro 10 minuti di cena ogni notte, mi dumandassi chì altru puderia manghjà chì era crudu in u mo appartamentu. Dopu à ùn avè micca pruvatu à carricà i snack crudi in a buttrega, a risposta à sta dumanda era nunda. Risultatu: A maiò parte di e notti sò andatu in lettu fami. Risultu secundariu: mi sentu abbastanza slim in tutta a settimana quandu mi svegliu a matina.
2. E culazioni senza coce sò dure.
Pensate à ciò chì manghjate di solitu per colazione, è guasi vi garantiscu chì nove volte nantu à 10, hè cucinatu. E mo opzioni di scelta, cum'è uova, granola è farina d'avena, eranu tutti fora. Ciò chì significava andà in questa sfida, aghju ricunnisciutu chì a maiò parte di a mattina consisterebbe in frullati è frutti. Hè finu à ch'e aghju decisu di sperimentà cù l'avena di a notte (pruvate sta ricetta per Brownie Batter Overnight Oats).
Lasciami cuntà un pocu di qualcosa nantu à l'avena di a notte: Un saccu di persone anu opinioni nantu à elli. Dopu avè publicatu una storia d'Instagram nantu à a mo prima avena di notte fallenu (eranu acquosi è à u primu muzzicu, l'aghju cunsideratu inedible), aghju avutu 22-sì, 22-DMs cù suggerimenti è cunsiglii di ricette per fà megliu. A mo ricetta vincitrice hà utilizatu a mità di a quantità di liquidu chì aghju utilizatu u primu ghjornu, una dosa di PB2 è una banana tagliata. Hà avutu un gustu di dessert. Dessert di colazione! È era tutalmente socialmente accettabile! Vincitore, vincitore. A verità serà detta, amparà à fà l'avena da a notte à a manera ghjusta hè stata probabilmente a più grande vittoria di tuttu questu esperimentu.
3. "Catturà cibu" hè difficiule quandu ùn si pò cucinà.
A quarta notte di a mo settimana senza cucinari, u mo raghju è eiu ci simu scontri vicinu à u so appartamentu è avemu decisu d'andà à piglià manghjà. Andemu in una buttrega locale, è aghju capitu rapidamente quantu limitate eranu e mo opzioni. Tutti l'articuli preparati avianu una sorta di articulu cottu à l'internu, chì varieghja da l'amandule tostate à u pollo grillatu.Ancu u buffet avia opzioni crude limitate, è aghju lasciatu u magazinu cun un'altra insalata triste mentre passava cù ogni verdura cotta chì avessi sunniatu circa duie ore dopu.
4. A preparazione di i pasti piglia menu tempu quandu ùn stai cucinendu nunda.
A mo settimana senza coccia, a preparazione di i pasti era simpliciamente affettata di verdure per tutte quelle insalate, mischjendu avena durante a notte, è lampendu banane in u congelatore per frullati. Dentru à 20 minuti, aghju avutu cuntenitori chì fodranu u mo frigorifero pienu di vegetali sfarenti, rendendu più faciule di lanciare insalata dopu una longa ghjurnata invece di avè da cumincià da zero. (Vede ancu: A guida essenziale per a preparazione di i pasti per i principianti)
Vulariu Fà Di novu?
Onestamente: eru piuttostu grachju tuttu u tempu ch'e campava sta vita senza cucinà. Mentre aghju aghjuntu fonti vegetali di proteine à e mo insalate, cum'è noci è semi, bramava di più. Aghju amparatu chì per mè per sentirmi 100, avia bisognu di più sustanza di ciò chì stava ottenendu da stu tipu di dieta-almenu cumu l'aghju eseguita durante stu sperimentu. Cum'è qualchissia chì travaglia spessu, bramava più carburante.
In una nota pusitiva: Aghju realizatu chì manghjatu tipicamente una tonna di dolci in tuttu u ghjornu, assai di quali sò processati è cotti, è rinunzià quelli per a settimana m'hà fattu sentu grandi. Malgradu chì mi sentu magru tutta a settimana è menu gonfiatu di u normale, diceraghju sempre chì a sensazione costante di "FAMI ME" di fame schiaccia quellu benefiziu.
Duverebbe ancu esse menzionatu chì mi hà fattu sente super restrittu quandu faciu piani. Aghju odiatu esse a persona chì l'altri avianu da accoltà. Una bella persona cù u flussu, ùn puderia micca solu vai cun ella. Ci serianu insalate culà? S'ellu hè veganu, eccezziunale, ma ci sò opzioni vegane crude? E dumande eranu abbondanti. Mi sentia schiacciatu socialmente. È chì era ruvida.
Incorporaraghju più di stu stilu di vita senza cucina in u mo stilu di vita full-cook? Di sicuru. In u mare di DM chì aghju avutu per tutta a settimana, sò statu impressiunatu da e donne chì m'anu datu un gridu per dì mi chì si sentianu astronomicamente megliu dopu à esse crudi per settimane à volta. Sò totalmente dispostu à pruvà più ricette senza cucina. Ma diciamu solu chì, mentre a mo mente hè aperta, ùn aghju micca sguassatu cù quella padella à pocu tempu.