U Modellu Amputatu Shaholly Ayers Rompe Ostaculi à a Moda
Cuntenutu
Shaholly Ayers hè nata senza u so avambracciu dirittu, ma questu ùn l'ha mai ritirata da i so sogni di esse mudellu. Oghje hà pigliatu u mondu di a moda per tempesta, posendu per innumerevoli riviste è cataloghi, hè l'imbasciadore di a marca per Incapacità Globale Inclusione, è hè diventata u primu amputatu à marchjà a New York Fashion Week senza prutesi. (Assuciatu: NYFW hè diventatu una Casa per a Pusitività è Inclusione di u Corpu, è Ùn pudemu micca esse Fieri)
"Da zitellu, ùn sapia mancu chì era diversu", ci dice Ayers. "Aviu 3 anni a prima volta chì aghju intesu a parolla "disabilità".
Ancu tandu, ùn hà micca capitu ciò chì a parolla significava veramente finu à ch'ella era in terza scola. "Hè quandu aghju cuminciatu à esse intimuritu è pigliatu perchè eru diversu", dice ella. "E questu durò finu à u liceu è un pocu in u liceu".
Per anni, Ayers hà luttatu per affruntà u fattu chì a ghjente a trattava male solu per via di a so disabilità. À quellu tempu, ùn ci era nunda ch'ella ùn daria micca per cambià a so percepzione. "Mi ricordu di esse sedutu in a classa in u liceu sta volta è di cuntemplà veramente d'esse diversu perchè à l'epica ùn c'era micca Amy Purdy in u mondu - o almenu ùn sò micca presentati, chì m'hà fattu sentu cum'è un forasteru cumpletu. "Ayers hà ricurdatu. "Tutti mi pigghiavanu, da i mo cumpagni di classi à i mo prufessori, è m'hà fattu sentu cum'è una persona orribile ancu s'ellu sapia chì ùn era micca. Era in quellu mumentu chì pensu: "Chì possu fà per cambià a mente di a ghjente. nantu à mè è cumu si guardanu a disabilità? ' è sapiu chì duvia esse qualcosa di visuale ".
Hè stata a prima volta chì l'idea di mudellà li hè passata in mente, ma ùn serebbe più tardi ch'è ella avessi agitu in fatti.
"Avia 19 anni quandu aghju avutu u curaghju di marchjà in un'agenzia di mudelisazione", hà dettu. "Ma subitu, m'hà dettu chì ùn aghju mai fà in l'industria perchè aghju avutu solu un bracciu".
U primu rifiutu hà fattu male, ma hà datu à Ayers solu a forza di cuntinuà à avanzà. "Hè u mumentu u più grande per mè perchè hè quandu aghju saputu chì devu fà, per dimustrà li sbagliati è tutti l'altri chì mi dubitavanu male", hà dettu. È hè esattamente ciò chì hà fattu.
Dopu aderita à a so carriera per anni, hà finalmente avutu a so prima grande opportunità in 2014 quandu hè stata presentata in u catalogu di Vendite Anniversarii di Nordstrom. "Sò super grata d'avè una opportunità cusì fantastica di travaglià cù Nordstrom", dice. "Mi anu dumandatu torna parechje volte in tuttu l'anni è questu mi mostra solu quantu sò dedicati à fà un cambiamentu è prova u so investimentu in diversità". (Relativu: Sò un Amputatu è Trainer-Ma ùn aghju micca pede in a palestra finu à 36 anni)
Ayers hè stata appena prisentata in u so terzu catalogu Nordstrom, induve hè stata vista purtendu a so protesi per a prima volta.
Mentre hè stupendu di vede una marca enorme cum'è Nordstrom rapprisentà un mudellu disattivatu, Ayers nota chì hè unu di pochi à fà un sforzu solidu. "Nordstrom hè statu un pionieru ma l'ubbiettivu hè chì l'altre grandi cumpagnie a seguitinu", dice. "Hè una cosa di cumprende mudelli disabili da u puntu di vista di a raprisentazione, ma da una prospettiva cummerciale è finanziaria, i disabili sò unu di i più grandi gruppi minoritari in u mondu. Una persona nantu à cinque hà una disabilità è cumpremu prudutti, dunque in stu rispettu hè un win-win per altri grandi marchi chì mancanu attualmente diversità in e so campagne naziunali ".
Ayers spera chì, cum'è a diversità è a rapprisintazioni in u mondu di a moda aumentanu, e persone, disabili o micca, diventeranu più accettate di i so difetti è di e differenze. "Tutti ci sentimu cum'è u stranu in un certu puntu di a nostra vita", dice ella. "Ma quantunque hè difficiule di campà cù e nostre stranezze, aghju amparatu chì hè sempre megliu solu di abbraccialli è di ùn avè vergogna".
"Hè un viaghju chì vene à u puntu induve site cunfortu in a vostra pelle", hà spartutu, "ma cuntinueghja à travaglià nantu à questu è vi ghjunghjerà".