Autore: Mark Sanchez
Data Di Creazione: 8 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Maghju 2024
Anonim
Come puoi calmare la mente? | Sadhguru Italiano
Video: Come puoi calmare la mente? | Sadhguru Italiano

Cuntenutu

Alzate a manu se avete mai assistitu à una classa di yoga, avete intesu a parolla "chakra", è poi avete intrutu subitu in un statu di cunfusione totale in quantu à ciò chì u vostru instructore dice in realtà. Ùn esse timida-tramindui di e mo mani sò alzate. Cum'è qualchissia chì face u yoga solu ogni tantu, sti cosiddetti "centri energetichi" sò sempre stati un grande misteru per mè, malgradu u fattu chì furniscenu a basa per a pratica di yoga à tutti i livelli. (Altrettantu impurtante: a meditazione. Scuprite tutti i modi per uttene zen pò aiutà.)

Prima, i fatti: L'idea di un centru energeticu pò sona un pocu hokey per voi, ma i chakras anu guadagnatu u so nome per una bona ragione. "Tutti i principali chakra si trovanu in i punti chjamati omologhi fisici, i siti di e grappule principali di arterie, vene è nervi. Queste macchie, dunque, catturanu una quantità enorme di energia grazie à a quantità di flussu di sangue è di terminazioni nervose chì si cunnettanu è si concentrenu quì ", spiega Sarah Levey, cofundatrice di Y7 Yoga Studio in New York.


Mentre ci sò assai flussi di energia minori in tuttu u nostru corpu, i sette chakra primari correnu longu à a nostra colonna spinale, partendu da a nostra coda è andendu finu à a cima di a nostra testa, è anu u più grande impattu annantu à u nostru benessere fisicu è emotivu. Li sparteremu per voi:

U Chakra Radice: U scopu quì hè a cunnessione à a terra, spiega Levey. Pose chì si focalizanu nantu à u sensu di a terra sottu à voi, cum'è a muntagna, l'arburu, o qualsiasi di e pusizioni di guerrieri, spingenu u nostru corpu à ricentrà, attirendu a nostra attenzione à quelle cose chì pudemu cuntrollà piuttostu chè quelle chì ùn pudemu micca.

Chakra sacrale: Mirendu i nostri fianchi è u sistema ripruduttivu, stu chakra pò esse accessu da mezu culombu è rana (frà altre grandi pose d'apertura d'anca). Mentre apremu l'articuli di l'anca, ci apremu ancu noi stessi à pensà à a nostra propria espressione di sè è a creatività emotiva, dice Heather Peterson, Senior Vice President di Programmazione per CorePower Yoga.


Chakra di u Plexus Solare: Truvatu in fondu à u ventre, u plessu solare marca un'intersezione particulari massiccia di nervi. Quì, truvamu u nostru putere persunale (pensate à a frasa "vai cù u to gut"), dice Levey. Di conseguenza, i tratti chì sfidanu è torcenu u core, cume a barca, a falce di mezzaluna è i giri seduti, aiutanu à apre questa zona è à ristabilisce a circolazione in i nostri reni è ghiandole surrenali (queste sò ancu alcune di e Best Yoga Poses for Abs Flat) . À sente Peterson, cume i nostri ormoni si bilancianu, cusì face a nostra capacità di avvicinà u mondu chì ci circonda cun una perspettiva di testa, menu egoista.

Chakra di u Cori: In ogni classa di yoga, senterete riferenze à u vostru core o à u spaziu di u core, l'idea hè chì mentre aprite u to pettu, diventate ancu più apertu à amà quelli chì vi circondanu è amassi voi stessi. Quandu u nostru pettu, e spalle è a manu sò strette, sentimu chì a nostra vuluntà di amà incondizionalmente diminuisce, dice Peterson. A pusà à una scrivania tuttu u ghjornu chjude stu spaziu, cusì fucalizza nantu à i backbends è l'equilibriu di u bracciu, cum'è a rota, u corbu è a manu, per truvà l'equilibriu è cambià u flussu di sangue suffucatu.


Chakra di a Gola: Tuttu quì torna à a cumunicazione. Se vi sentite frustrati versu l'altri, puderia esse chì sperimentate tensione in a gola, a mascella, o l'area di a bocca. Per cumbattà sta resistenza, pruvate una postura di spalla o di pisci posa per stende u collu.

Chakra di u Terzu Ochju: Peterson descrive u Terzu Ochju cum'è u locu chì trascende e sensazioni fisiche è ci permette di fighjà nantu à a nostra intuizione. Per cuncilià veramente a nostra natura intuitiva cù u nostru cervellu attivu, raziunale, pusà à gambe incrociate cù e mani in lotus o entre in fronte à posa di ghjinochju.

Chakra di a Corona: Quandu ghjunghjemu à a cima di a nostra testa, vulemu impegnà cù u nostru viaghju più grande è staccate da pensà solu à u nostru ego è à noi stessi, incuraghjenu Levey. Grandi nutizie: Savasana hè u modu più faciule per fà questu, chì hè per quessa chì generalmente finiscinu a pratica cù questa pose per stabilisce u vostru cursu per u ghjornu. (Se site pressatu per u tempu, De-Stress in 4 Minuti Cù Questa Facile Yoga di routine.)

Mentre ogni yogi sperimenterà queste pose è chakra in modu diversu, u scopu finale hè di stimulà questi centri di energia cambiendu u flussu di sangue è aprendu spazii novi in ​​u nostru corpu fisicu. Ùn importa micca u vostru livellu di sapè in yoga, voi fate questu, è truverete più equilibriu solu pensendu à questi centri mentre passate per u vostru flussu è truvate u vostru zen. L'ultima liberazione? "Durante Savasana, senti quella sensazione post-yoga classica è incredibile.Hè quandu si sà chì e vostre pose è i chakra funzionanu veramente ", dice Peterson. Namaste!

Rivista per

Publicità

I Nostri Publicazioni

Emorragia cerebrale: sintomi, cause è sequenze pussibuli

Emorragia cerebrale: sintomi, cause è sequenze pussibuli

L'emorragia cerebrale hè un tippu di colpu (ictu ), chjamatu ancu colpu, in cui u anguinamentu i produce intornu o in u cervellu per via di a rottura di un va cellu anguinu, di olitu un'a...
Limfoma non-Hodgkin: chì hè, sintomi è trattamentu

Limfoma non-Hodgkin: chì hè, sintomi è trattamentu

U linfoma non-Hodgkin hè un tipu di cancheru chì affetta i nodi linfatichi, prumove a o cre cita, è affetta principalmente e cellule di dife a di tip B. I intomi di a malattia apparenu ...