L'infirmiere marchjanu cù i manifestanti di a vita nera è furniscenu cure di primi aiuti
Cuntenutu
E proteste di Black Lives Matter accadenu in u globu dopu à a morte di George Floyd, un omu afroamericanu di 46 anni chì hè mortu dopu chì un ufficiale di pulizza biancu appicchessi u ghjinochju à u collu di Floyd per parechji minuti, ignurendu e ripetute richieste di Floyd per l'aria.
Trà i millaie di persone chì vanu in carrughju per prutestà a morte di Floyd - è ancu l'assassini di Breonna Taylor, Ahmaud Arbery, è innumerevoli morti più inghjusti in a cumunità Nera - ci sò infermieri. Malgradu à passà ore longhe, instancabili à risicà a so propria salute à l'uspidale chì cura i malati di coronavirus (COVID-19) frà altri in bisognu, parechje infirmiere è altri travagliadori sanitarii andanu direttamente da i so turni à e manifestazioni. (Relativu: Perchè stu mudellu infermiera-turned unitu à a prima linea di a pandemia di COVID-19)
L'11 di ghjugnu, centinaie di travagliadori di l'uspidale in California marchjanu à u San Francisco City Hall, induve si sò pusati in silenziu per ottu minuti è 46 secondi - a quantità di tempu chì l'uffiziale hà avutu u ghjinochju nantu à u collu di Floyd, secondu u Cronaca di San Francisco.
Infermieri à a protesta di u Municipiu anu parlatu di a necessità di riforme micca solu in l'applicazione di a legge, ma ancu in l'assistenza sanitaria. "Duvemu esigene l'ugualità in a salute", hà dettu un oratore senza nome à a prutesta, riporta u Cronaca di San Francisco. "L'infirmieri devenu esse travagliadori di prima trinca in a lotta per a ghjustizia razziale".
L'infermieri facenu più cà solu marchjendu in e strade. Un video in Twitter, publicatu da l'utilizatore Joshua Potash, mostra parechji travagliadori sanitari in una manifestazione di Minneapolis, dotati di forniture "per aiutà à trattà e persone colpite cù gas lacrimogeni è balle di gomma", Potash hà scrittu in u so tweet. Trà e pruviste c'eranu buttiglie d'acqua è galloni di latte, presumibilmente per aiutà quelli colpiti cun spray di pimentu o gas lacrimogenu durante e proteste. "Questu hè stupente", hà dettu Potash.
Benintesa, micca tutte e proteste sò diventate violente. Ma quandu anu avutu, i travagliadori sanitarii si sò ancu ritruvati in a fila di focu mentre trattanu i manifestanti feriti.
In una intervista cù CBS News affiliata WCCO, una infermiera di Minneapolis hà dettu chì a polizia hà assaltatu una tenda medica è hà apertu u focu cù balle di gomma mentre travagliava per trattà un omu chì sanguinava male da una ferita di bala di gomma.
"Pruvava à fighjà a ferita è ci tiravanu à noi", hà dettu l'infermiera, chì ùn sparte micca u so nome, in u video. L'omu feritu hà pruvatu à prutezzione di ella, disse, ma eventualmente, hà decisu di lascià. "Li aghju dettu chì ùn l'abbandunaraghju micca, ma l'aghju fattu. Mi sentu tantu male. Eranu sparati. Aviu a paura", hà ricurdatu ella trà e lacrime. (Assuciatu: Cumu u Razzismu Affetta a Vostra Salute Mentale)
L'altri infermieri anu purtatu à e social media per sensibilizà a ghjente di i gruppi chì offrenu aiutu medico gratuitu per i feriti durante e prutestazioni.
"Sò una infermiera licenziata cù un gruppu organizatu di medichi in prima linea", hà tweetatu un travagliadore medico basatu in Los Angeles. "Semu tutti i travagliadori sanitari (medici, infermieri, EMT) è furnimu spazii sicuri di cure di primu aiuti per tutti quelli chì puderanu avè ferite minori ligati à a prutesta di a polizia. Priuritàmu a cura per i Neri, Indigeni è Persone di Culore (BIPOC). ."
In più di questi atti individuali altruisti, l'Associazione Infermiera di Minnesota - parte di National Nurses United (NNU), a più grande urganizazione di infermieri registrati in i Stati Uniti - hà publicatu una dichjarazione chì affronta a morte di Floyd è hà dumandatu una riforma sistemica.
"L'infirmieri si occupanu di tutti i pazienti, indipendentemente da u so sessu, razza, religione o un altru statutu", dice a dichjarazione. "Aspettemu u listessu da a pulizza. Sfortunatamente, l'infermiere continuanu à vede l'effetti devastanti di u razzismu sistematicu è di l'uppressione chì dirigenu e persone di culore in e nostre cumunità. Esigemu ghjustizia per George Floyd è una fermata à a morte inutile di l'omi neri à e mani. di quelli chì li devenu prutege ". (Assuciatu: Ciò chì hè veramente piace à esse un travagliu essenziale in i Stati Uniti durante a Pandemia di Coronavirus)
Di sicuru, a morte di Floyd hè unu di assai manifestazioni orribili di razzisimu chì i manifestanti anu prutestatu dapoi decennii-è i prufessiunali sanitarii anu avutu una storia di sustegnu à ste pruteste tramindui l'assistenza medica è l'attivismu. Durante u muvimentu di i Diritti Civili in l'anni 60, per esempiu, un gruppu di vuluntarii sanitarii urganizati per creà u Cumitatu Medicu per i Diritti Umani (MCHR) specificamente per furnisce servizii di primu aiutu per i manifestanti feriti.
Più recentemente, in 2016, l'infermiera di Pennsylvania, Ieshia Evans, hà fattu i tituli per affruntà in silenziu ufficiali di pulizza durante una prutesta di Black Lives Matter dopu à i tiri fatali di a polizia di Alton Sterling è Philando Castile. Una foto icònica di Evans a mostra chì sta stoicamente davanti à ufficiali assai armati chì si avvicinavanu per arresta.
"Solu-Aviu bisognu di vedeli. Aviu bisognu di vede l'ufficiali", disse Evans CBS in una intervista à u mumentu. "Sò umanu. Sò una donna. Sò una mamma. Sò una infermiera. Puderaghju esse a vostra infermiera. Puderaghju esse cura di voi. Sapete? I nostri figlioli puderanu esse amici. Tutti importamu. . Ùn ci vole micca à supplicà per impurtanza. Simu impurtanti. "