Benefici per a Salute di a gratitudine

Cuntenutu
A gratitudine hè u sintimu di felicità è piacè chì si pò sente quandu ringrazià qualcunu o qualcosa, purtendu à a liberazione di ormoni rispunsevuli di u sintimu immediata di benessere.
Quandu ringraziemu per qualcosa o valurizemu e piccule cose da ghjornu à ghjornu, ci hè l'attivazione di una regione di u cervellu cunnisciuta cum'è u sistema di ricumpensa, cù a liberazione di dopamina è ossitocina, chì hè un ormone rispunsevule per a sensazione di bè- esse è felicità. Cusì, quandu ci sentimu grati per qualcosa, avemu subitu una sensazione aumentata di piacè è, di conseguenza, una diminuzione di i penseri negativi. Amparate più nantu à l'effetti di l'ossitocina nantu à u corpu.
A gratitudine deve esse praticata ogni ghjornu, ne face una abitudine, affinchì si possa avè una vita più leggera è felice.

U putere di gratitudine
A gratitudine hà parechji benefici per a salute, cume:
- Migliora a sensazione di benessere è di piacè;
- Aumenta l'autostima;
- Diminuisce u stress è i sentimenti negativi, cum'è rabbia, angoscia è paura, per esempiu;
- Migliora u sistema immune;
- Diminuisce a pressione sanguigna;
- Aumenta u sintimu di generosità è di cumpassione.
A gratitudine pò esse interpretata cum'è un statu di mente, in cui a persona ricunnosce e piccule cunquiste di u ghjornu à ghjornu è cumincia à apprezzalli.
Cumu aumentà a gratitudine
U sentimentu di gratitudine pò esse stimulatu da piccule attitudini cutidiane, cume u svegliu cù penseri pusitivi, per esempiu, è à a fine di a ghjurnata riflettendu nantu à i successi.
Hè ancu impurtante di fighjà nantu à u penseru in l'ora è di cundizionà a felicità à penseri specifici, chì provoca penseri positivi nantu à a vita in generale.
Ringrazià e piccule cose è fà qualcosa per l'altre persone stimula ancu u sintimu di gratitudine, di benessere è di piacè.