Chì manghjà per perde a panza
Cuntenutu
Per perde a panza hè impurtante di manghjà cibi chì aiutanu à brusgià u grassu, cum'è u zenzeru, è di luttà contra a stinzia, cum'è u linu, per esempiu.
Oltre à seguità una dieta bassa in calorie, ricca di fibre è bassa in alimenti chì causanu gasu, hè di primura fà esercizii fisichi specifici per brusgià u grassu di u ventre.
Per amparà di più nantu à l'esercizii di u ventre vedi: 3 Esercizii semplici da fà in casa è perde u ventre.
Alimenti da perde a panza
L'alimenti per a perdita di u ventre aiutanu à accelerà u metabolismu, brusgianu grassu, diminuenu a ritenzione di fluidi è u gonfiore di u ventre, è cuntrullanu a funzione intestinale diminuendu a stinzia. Alcuni di sti alimenti sò:
- Zenzeru, cannella, pepe rossu;
- Caffè, tè verde;
- Aubergine;
- Sesame, ananas, zucca, sedano, tomate;
- Semi di lino, avena.
Oltre à manghjà unu di sti cibi à ogni pastu, hè necessariu manghjà frutti o ligumi 5 volte à ghjornu perchè anu fibre, chì in più di regulà l'intestinu, riduce ancu a fame.
Chì ùn manghjà per perde a panza
I cibi chì ùn si ponu manghjà quandu si vole perde a panza sò alimenti grassi è zuccherati, cume salsicce, fritti, dolci o dolci, per esempiu.
In più di questi alimenti, e bevande alcoliche è e bibite anu da esse ancu eliminate perchè l'alcol hà assai calorie è u zuccheru facilita l'accumulazione di grassi.
Per amparà di più nantu à una dieta per perde a panza vedi: Dieta per perde a pancia.