Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 19 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
Acrocianosi: chì hè, cause possibili è trattamentu - Salute
Acrocianosi: chì hè, cause possibili è trattamentu - Salute

Cuntenutu

L'acrocianosi hè una malattia vascolare permanente chì dà à a pelle una sfumatura bluastra, di solitu chì affetta e mani, i pedi è à volte a faccia di manera simmetrica, essendu più frequente d'invernu è in donne. Stu fenomenu accade perchè a quantità di ossigenu chì ghjunghje à l'estremità hè assai bassa, rendendu u sangue più scuru, ciò chì dà à a pelle un tonu bluastu.

L'acrocianosi pò esse primaria, chì hè cunsiderata benigna è ùn hè assuciata à alcuna malattia o hà bisognu di trattamentu, o secundaria, chì pò esse un segnu di una malattia più grave.

Chì sò i segni è i sintomi

L'acrocianosi affetta generalmente e donne di più di 20 anni è s'aggrava cun tensione fredda è emotiva. A pelle di e dite o di i pedi diventa fredda è bluastra, sudata facilmente, è pò gonfà, tuttavia sta malattia ùn hè micca dolorosa o provoca lesioni cutanee.


Cause pussibili

L'acrocianosi si manifesta di solitu à temperature inferiori à 18 ° C, è a pelle diventa bluastra per via di i bassi livelli d'ossigenu in u sangue.

L'acrocianosi pò esse primaria o secundaria. L'acrocianosi primaria hè cunsiderata benigna, ùn hè assuciata à alcuna malattia è generalmente ùn hà micca bisognu di trattamentu, mentre chì l'acrocianosi secondaria pò esse causata da qualchì malattia, in quale casu hè cunsiderata grave è u trattamentu consiste in a diagnosi di a malattia chì causa l'acrocianosi è u trattamentu - culà.

Alcune di e malatie chì ponu causà acrocianosi sò ipossia, malatie pulmonari è cardiovascolari, prublemi di tessuti connettivi, anorexia nervosa, cancru, prublemi di sangue, alcuni medicinali, cambiamenti ormonali, infezioni cum'è HIV, mononucleosi, per esempiu.

Acrocianosi in u neunatu

In i neonati, a pelle di e mani è di i pedi pò avè una tinta bluastra chì sparisce in poche ore, è pò riapparisce solu quandu u zitellu hè fretu, pienghje o pettu.


Questa culurazione hè duvuta à un aumentu di a rigidità di l'arteriole periferiche, chì cunduce à una congestione di sangue bassa in ossigenu, rispunsevule di u culore turchinu. In questi casi, l'acrocianosi neonatale hè fisiologica, migliora cù u riscaldamentu è ùn hà alcuna significazione patologica.

Cumu hè fattu u trattamentu

Generalmente per l'acrocianosi primaria, u trattamentu ùn hè micca necessariu, ma u duttore pò raccomandà à a persona di evità di espone si à u fretu è pò ancu prescrivere farmaci di bloccu di i canali di calciu, chì dilatanu l'arterie, cume amlodipina, felodipina o nicardipina, ma hè stata osserva chì questu hè una misura inefficace per riduce a cianosi.

In i casi di acrocianosi secondaria à altre malatie, u duttore deve circà di capisce se u culore indica una grave situazione clinica, è in questi casi u trattamentu deve focalizassi nantu à a malattia chì pò esse a causa di l'acrocianosi.

Articuli Interessanti

Mantene a vostra pelle idratata cun Psoriasi Avanzante

Mantene a vostra pelle idratata cun Psoriasi Avanzante

è ite campatu cù p oria i per un bellu pezzu, apete probabilmente chì a cura di a vo tra pelle hè una parte impurtante di a ge tione di a vo tra ituazione. Mantene a vo tra pelle ...
Perchè a mo anca mi ferisce quandu mi tengu in piedi o caminu, è cumu possu trattà?

Perchè a mo anca mi ferisce quandu mi tengu in piedi o caminu, è cumu possu trattà?

U dulore à l'anca hè un prublema cumunu. Quandu diver e attività cum'è tà o camminà aggravanu u vo tru dolore, pò dà indizii nantu à a cau a di u d...