7 passi per amparà à piace i vegetali
![7 passi per amparà à piace i vegetali - Salute 7 passi per amparà à piace i vegetali - Salute](https://a.svetzdravlja.org/healths/7-passos-para-aprender-a-gostar-legumes-e-verduras.webp)
Cuntenutu
- 1. Persiste, ùn rinuncià
- 2. Varendu i ricevuti
- 3. Principià cù picculi quantità
- 4. Mischjà cù l'alimenti chì ti piace
- 5. Fà belli piatti
- 6. Mette erbe aromatiche
- 7. Evite alimenti dolci è grassi eccessivi
Per amparà à manghjà tuttu è cambià l'abitudini alimentari, u più impurtante ùn hè micca di rinuncià è sapè chì u gustu richiede un pocu di tempu per cambià è accettà novi alimenti cum'è chayote, zucca, jiló è broccoli, per esempiu .
Hè di primura amparà à varià a dieta è risicà novi sapori, perchè ancu i cibi apparentemente cattivi cum'è jilò è u broccoli sò ricchi di nutrienti chì contribuiscenu à u funziunamentu currettu di u corpu.
I cunsiglii per amparà à manghjà tuttu sò:
1. Persiste, ùn rinuncià
Per pudè piace un alimentu, pò esse necessariu persiste almenu 10 à 15 volte, affinchì u palatu si abbituessi è perda l'aversione per l'alimentariu. Ancu se a persona ùn li piace micca l'alimentu e prime volte chì u gustanu, ùn anu micca bisognu di escludere quellu alimentu da a dieta. Hè cunsigliatu di pruvà torna dopu à pochi ghjorni.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/7-passos-para-aprender-a-gostar-legumes-e-verduras.webp)
2. Varendu i ricevuti
Un altru cunsigliu hè di fà varià u modu di preparà l'alimentu, cambiendu u sapore è e cumbinazioni cù spezie è altri piatti laterali nantu à u piattu, postu chì ci sò più possibilità di colpisce è di piacè à u palatu. Per esempiu, se a persona ùn hà micca piaciutu u chayote cottu, pudete pruvà per aghjunghje pezzi di chayote quandu si face carne di pote, per esempiu. Se ùn ti piace micca a barbabietola cruda in l'insalata, pudete pruvà à manghjà a barbabietola cotta è fredda in l'insalata o cucinà cù i fasgioli.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/7-passos-para-aprender-a-gostar-legumes-e-verduras-1.webp)
3. Principià cù picculi quantità
Per pruvà novi alimenti o pruvà à piace qualcosa chì avete normalmente avversione, duvete cumincià pruvendu à manghjà in piccule quantità. Mette una cucchiaiata di barbabietola o di broccoli nantu à u piattu hè abbastanza per i primi ghjorni di prova, postu chì insistendu nantu à grande quantità pò ancu aumentà u rigettu.Un'altra bona punta hè di mette un pezzu di verdura è batte u frullatore cun suchju d'aranciu, per esempiu. Poi solu filtrà è beie dopu.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/7-passos-para-aprender-a-gostar-legumes-e-verduras-2.webp)
4. Mischjà cù l'alimenti chì ti piace
Mischjà un cattivu alimentu cù un bonu hè un ottimu tippu per amparà à piace u novu sapore. U cibu gustosu aiuterà à mudificà u gustu di a preparazione, aumentendu l'accettazione di u cattivu alimentu. Per esempiu, se una persona ùn li piace micca e melanzane cotte perchè trova chì a cunsistenza sia strana, pò pruvà à mette qualchì fetta di melanzana in una lasagna.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/7-passos-para-aprender-a-gostar-legumes-e-verduras-3.webp)
5. Fà belli piatti
A preparazione di l'alimentu cù un bellu aspettu stimula u desideriu è u desideriu di manghjà. Dunque, un suggerimentu per migliurà l'aspettu di i piatti, hè di preparà alimenti culuriti, cù dettagli in u furmatu è aghjunghje salse per aumentà l'appetitu. Per esempiu, s'ellu hè difficiule à piace l'insalate, pudete pruvà à preparà un piattu cù lattuga, pomodoro, cipolla, rucola è poi aghjunghje pezzi di frutta chì a persona li piace, spruzzendu cù una salsa di a vostra scelta. À pocu à pocu, si consiglia di riduce a quantità di salsa per diminuisce e calorie di u piattu è di abituassi à u gustu di e verdure.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/7-passos-para-aprender-a-gostar-legumes-e-verduras-4.webp)
6. Mette erbe aromatiche
Oltre à avè un bellu aspettu, hè impurtante pruvà à fà preparazioni cù un bon aroma, aghjunghjendu erbe è spezie chì aumentanu l'appetitu, cum'è limone, zenzero, curry, prezzemolo, erba cipollina o coriandru. L'ideale hè d'avè ste erbe in casa, da coglie nant'à u locu, postu chì l'aromu serà ancu megliu. Tuttavia, se a persona puzza assai forte mentre cucina, duvete pruvà à riduce a quantità chì state aduprendu, perchè ciò chì conta hè u risultatu finale.
Vede i benefici di l'erbe aromatiche è cumu cultivà.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/7-passos-para-aprender-a-gostar-legumes-e-verduras-5.webp)
7. Evite alimenti dolci è grassi eccessivi
L'alimenti dolci è grassi sò faciuli à piace è aghjunghjenu à u gustu, pruvucendu novi sapori à esse rifiutati. Dunque, si deve evità u cunsumu di bibite analcoliche, fast food è dolci per chì u palatu amparessi à piace i cibi cù sapori menu intensi.
Hè faciule fà chì un zitellu li piaci i biscuttini è e patatine fritte è pò sembrà difficiule di fà li manghjà frutti è ligumi. Tuttavia, tutti questi suggerimenti ponu esse aduprati per aiutà i zitelli à manghjà più sani è più nutritivi, adattendu u so gustu.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/7-passos-para-aprender-a-gostar-legumes-e-verduras-6.webp)
Tuttavia, se ancu dopu persistendu abbastanza, l'alimentu continua à esse rifiutatu è causanu disagiu durante u pastu, pudete investisce in altri alimenti sani chì sò ancu nutritivi, perchè u secretu di una alimentazione sana si trova in a varietà, è micca solu in i dui prudutti .
Fighjate a video quì sottu è vedi cunsiglii per fà chì i zitelli è l'adulti manghjinu ciò chì ùn li piace micca è avè una dieta variata.