Cumu sapè se u colesterolu altu hè geneticu è chì fà
Cuntenutu
- Segni di altu colesterulu geneticu
- Cumu hè fattu u trattamentu
- Cume Abbassà u Colesterolu Geneticu Infantile
Per diminuisce i valori di u colesterolu geneticu, si deve cunsumà alimenti ricchi di fibre, cume verdure o frutti, cù eserciziu cutidianu, per almenu 30 minuti, è piglià i medicamenti indicati da u duttore ogni ghjornu.
Queste raccomandazioni devenu esse mantenute per tutta a vita, per evità u sviluppu di gravi prublemi cardiaci, cum'è un attaccu di core o un colpu, chì ponu ancu cumparisce in a zitellina o l'adolescenza, in casu chì u colesterolu ùn sia micca cuntrullatu.
Generalmente, u colesterolu altu hè acquistatu per tutta a vita, per via di abitudini alimentari malsane è di un stilu di vita sedentariu, tuttavia, l'ipercolesterolemia familiare, famosamente cunnisciuta cum'è colesterolu altu familiale, hè una malattia ereditaria chì ùn hà micca cura è dunque questu, a persona hà u colesterolu altu da a nascita , per via di un cambiamentu di u genu chì porta à malfunzionamentu di u fegatu, chì ùn hè micca capace di caccià u colesterolu male da u sangue.
Segni di altu colesterulu geneticu
Alcuni segni chì ponu indicà chì a persona hà ereditatu u colesterolu altu includenu:
- Colesterol totale più grande di 310 mg / dL o colesterolu LDL più grande di 190 mg / dL (colesterolu male), in un test di sangue;
- Storia di un parente di primu o secondu gradu cù malatie cardiache prima di l'età di 55 anni;
- Noduli grassi dipositi in i tendini, principalmente in e cavichje è e dite |;
- Cambiamenti d'ochji, chì includenu un arcu opacu biancastru in l'ochju;
- Bole di grassu nantu à a pelle, in particulare nantu à e palpebre, cunnisciute cum'è xantelasma.
Per cunfirmà a diagnosi di ipercolesterolemia familiare, hè necessariu andà à u duttore per fà un test di sangue è verificà i valori di u colesterolu tutale è di u colesterolu male. Scuprite chì sò i valori di riferenza per u colesterolu.
Cumu hè fattu u trattamentu
Ancu se u colesterulu ereditariu ùn hà micca cura, u trattamentu indicatu da u duttore deve esse seguitu per mantene a quantità normale di colesterolu totale, chì deve esse menu di 190 mg / dL è / o LDL (colesterolu cattivu) menu di 130 mg / dL, per evite a chance di sviluppà a malatia cardiaca prima. Cusì, unu deve:
- Cunsumate cibi ricchi di fibre cume verdure è frutti ogni ghjornu perchè assorbenu u grassu. Cunnosce altri alimenti ricchi di fibre;
- Evite in scatula, salcicce, cibi fritti, dolci è stuzzichini, postu chì anu assai grassu saturatu è trans, chì aggravanu a malatia;
- Praticà eserciziu fisicu, cum'è a corsa o a natazione, ogni ghjornu per almenu 30 minuti;
- Ùn fumate micca è evite u fumu.
Inoltre, u trattamentu pò ancu includere l'usu di medicazioni indicati da u cardiologu, cum'è simvastatin, rosuvastatin o atorvastatin, per esempiu, chì deve esse presu ogni ghjornu per prevene l'iniziu di malatie cardiovascolari.
Cume Abbassà u Colesterolu Geneticu Infantile
Se u diagnosticu di ipercolesterolemia hè fattu in a zitiddina, u zitellu deve principià una dieta bassa in grassu da 2 anni di età, per cuntrullà a malatia è, in certi casi, pò esse necessariu cumplementà i fitosteroli di circa 2g, chì sò i cumpunenti di e piante , chì aiutanu à calà u colesterolu in sangue.
Inoltre, in a maiò parte di i casi, hè ancu necessariu piglià droghe per abbassà u colesterolu, tuttavia, stu trattamentu farmacologicu hè cunsigliatu solu da l'età di 8 anni, è deve esse mantenutu per tutta a vita. Per sapè ciò chì u vostru zitellu pò manghjà, vedi una dieta chì abbassa u colesterolu.
Per scopre chì alimenti evità, fighjate u video: