Quantu dura un dente per nasce (è cosa fà se ci vole)
Cuntenutu
- Perchè u dente permanente piglia troppu tempu per esse natu?
- 1. U dente di latte hè cascatu prima di u periodu ideale
- 2. Ùn ci hè micca un dente permanente
- Cumu hè fattu u trattamentu
- Cosa da fà mentre u dente ùn hè micca natu
Quandu u dente di latte casca è u dente permanente ùn nasce micca, ancu dopu à 3 mesi d'attesa, u zitellu deve esse purtatu ind'è u dentistu, soprattuttu s'ellu hà sintomi cume u malu di denti, cambiamenti di e gengive è l'alitu malu, per esempiu .
U dentistu deve piglià in contu l'età di u zitellu, a dentizione è fà un esame panoramicu à raggi X, chì hè cunsigliatu solu da 6 anni di età, per verificà tuttu l'arcu dentale è se u dente à nascita si trova piattu in altri lochi di a bocca .
Normalmente, ci vole circa 1 mese per nasce u dente permanente, tuttavia, s'ellu ùn apparisce ancu dopu à 1 annu, pò esse necessariu mette un fermatore per mantene u spaziu necessariu per a crescita di i denti permanenti. L'impianti dentali ùn sò micca raccomandati in a zitellina, chì ponu compromettà u sviluppu di i denti permanenti.
Perchè u dente permanente piglia troppu tempu per esse natu?
Alcune di e ragioni per chì u dente piglia troppu tempu per nasce sò:
1. U dente di latte hè cascatu prima di u periodu ideale
U dente permanente pò piglià tempu per esse natu, perchè u dente di criaturu pò esse cascatu prima di u periodu ideale, per via di un colpu o per a presenza di cavità, per esempiu. In questu casu, u dente permanente deve apparisce solu à u tempu previstu, chì pò accade trà 6 è 12 anni, secondu u dente influenzatu.
I denti di latte, in a maiò parte di i casi, cadenu in l'ordine seguente:
2. Ùn ci hè micca un dente permanente
Quandu u zitellu hà passatu 6 anni è hà cuminciatu à perde i denti di latte, ma micca tutti i denti permanenti emergenu, unu deve aspettà finu à 3 mesi per andà à u dentistu, affinchì ellu / ella possi fà una valutazione, per per verificà se u germe di u dente hè presente, chì hè una struttura embrionale da a quale u dente hè derivatu.
In certi zitelli, hè pussibule chì u dente di u zitellu falessi è un altru dente ùn sia micca natu, perchè ùn hà micca un dente di rimpiazzamentu, una situazione chjamata anodonzia. In questu casu, hè necessariu accumpagnà un dentistu.
Anodontia pò esse suspettata quandu ci sò altri casi in a famiglia è quandu u dente di u zitellu hè cascatu più di 2 anni fà è quellu definitivu ùn hè ancu natu. Tuttavia, in certi casi, u dente pò esse situatu in un'altra regione di a bocca è solu una radiografia panoramica di a bocca pò indicà a so situazione.
Cumu hè fattu u trattamentu
Quandu u dente ùn hè micca natu, ma hè prisente in a gomma, u dentistu pò sceglie di mette un apparechju ortodonticu per tirà i denti, fendu spaziu à u dente permanente per pudè pusiziunassi è nasce.
Se ùn ci hè micca un dente di riserva in a gomma, u dentistu pò raccomandà di mette bretelle nantu à i denti in modo chì l'altri denti restanu in a so posizione ideale, è in u futuru, quandu u zitellu hà circa 17 o 18 anni, un impianto pò esse postu dentale permanente. Tuttavia, quandu i denti si stabiliscenu bè, malgradu a mancanza di l'altru dente, u trattamentu pò esse micca necessariu perchè, in questu casu, ùn impedisce micca a masticazione o l'aspettu.
Cosa da fà mentre u dente ùn hè micca natu
Per assicurà a salute orale, i zitelli devenu esse insegnati à lavà i denti accuratamente per evità cavità è gengivite. I denti devenu esse spazzolati almenu 3 volte à ghjornu, dopu i pranzi è sempre prima di dorme. Se u zitellu hà un bellu spartimentu trà i denti, u filamentu ùn hè micca necessariu, ma se i denti sò troppu vicini, duvianu filu prima di l'ultimu lavu di a ghjurnata. Amparate à lavà i denti currettamente.
Altre precauzioni impurtanti sò di manghjà cibi ricchi di calciu per chì i denti è l'osse sianu forti è per evità di manghjà cibi dolci perchè favuriscenu e cavità.