Cosa da fà se vi scurdate di piglià u vostru antibioticu
Cuntenutu
- Cosa da fà se vi scurdate di piglià 1 tableta
- Cosa da fà se vi scurdate di piglià parechje pillule
- Cunsiglii per ùn scurdassi di piglià l'antibioticu
Quandu vi scurdate di piglià l'antibioticu à u mumentu ghjustu, duvete piglià a dosa mancata in u mumentu chì vi ricurdate. Tuttavia, se hè menu di 2 ore prima di a prossima dose, hè raccomandatu di saltà a dose mancata è piglià a prossima dose à u mumentu currettu, per evità di aumentà u risicu di effetti collaterali per via di una doppia dose, cume una diarrea grave , dulore addominale o vomitu.
Ideale, l'antibioticu deve esse sempre presu à u stessu tempu, di solitu 8 o 12 ore, per assicurà chì ci sia sempre un livellu fissu di a droga in u sangue, impedendu u sviluppu di batteri chì ponu aggravà l'infezzione.
Cosa da fà se vi scurdate di piglià 1 tableta
In a maiò parte di i casi, quandu solu una tableta hè dimenticata, hè cunsigliatu di piglià a tableta appena si ricorda, sempre chì ùn mancate micca menu di 2 ore per a prossima. Tuttavia, hè impurtante di leghje sempre u pacchettu di u medicamentu, chì pò varià secondu u tippu d'antibioticu o a dosa aduprata.
Verificate e struzzioni per l'antibiotici più usati:
- Penicillina;
- Amoxicillina;
- Clindamicina;
- Ciprofloxacina;
- Metronidazole.
Inoltre, hè ancu pussibule di cuntattà u duttore chì hà prescrittu l'antibioticu per cunfirmà u megliu modu per agisce dopu dimenticatu.
Cosa da fà se vi scurdate di piglià parechje pillule
Mancà più di una dosi di l'antibioticu pò compromettà u funziunamentu di a droga, dunque hè sempre impurtante informà u duttore chì hà prescrittu l'antibioticu nantu à quante dosi sò state mancate. In parechji casi, u duttore cunsiglierà di ricumincià u trattamentu cù un novu pacchettu d'antibiotici, per assicurà chì tutte e batterie sianu eliminate in modu currettu, evitendu chì a malattia riprisessi.
Ancu se hè pussibule di ricumincià u trattamentu cù un altru pacchettu, hè assai impurtante di pruvà à evità u scurdamentu, perchè durante u periodu quandu smette di piglià l'antibioticu currettamente, i batteri sò capaci di sviluppà l'immunità, diventendu più resistenti è rendendulu difficiule per trattà una nova infezzione in u futuru.
Cunsiglii per ùn scurdassi di piglià l'antibioticu
Per evità di dimenticà di piglià una dosi d'antibiotici ci sò qualchi suggerimenti simplici è assai efficace, cum'è:
- Unisce l'assunzione di antibiotici cù altre attività di ogni ghjornu, cum'è dopu avè manghjatu o dopu avè pigliatu un altru medicamentu, cum'è una medicina per a pressione sanguigna alta;
- Fate un registru cutidianu di assunzione di antibiotici, indicendu e dosi prese è e mancanti, è ancu u calendariu;
- Crea una alarma annantu à u vostru telefunu o urdinatore per arricurdassi di u mumentu bonu per piglià l'antibioticu.
Questi cunsiglii sò impurtanti per mantene una ingesta curretta è regulare di l'antibioticu, accelerendu a guarigione di u prublema è impedendu l'apparizione di effetti collaterali cum'è nausea, vomitu o diarrea, per esempiu.
Scuprite dinò 5 dumande più cumuni nantu à l'usu di l'antibiotici.