Chì significanu i cambiamenti in a caca di i zitelli

Cuntenutu
Cambiamenti in u latte, infezioni intestinali o prublemi in u stomacu di u zitellu ponu causà cambiamenti in e feci, è hè impurtante chì i genitori sianu cuscenti di e caratteristiche di a caca di u zitellu, postu chì pò indicà cambiamenti in u statu di salute di u zitellu.
Cusì, hè impurtante cunsultà u pediatricu ogni volta chì appariscenu cambiamenti bruschi di feci, sopratuttu quandu sò accumpagnati da altri sintomi cum'è diminuzione di l'appetitu, vomitu o irritabilità, affinchì u zitellu sia valutatu è cumencia subitu u trattamentu adattatu.
A stinimentu pò indicà disidratazione, cambiamentu di tolleranza à u latte o cunsumazione aumentata di alimenti chì sò difficiuli à digerisce, cum'è sementi, fagioli è granu.
Cosa da fà: Offre à u zitellu più acqua è vede se a cunsistenza migliora. Inoltre, se u zitellu manghja digià cibi solidi, pruvate à offre più frutti è ligumi cotti per aumentà a quantità di fibra in a dieta. Tuttavia, se a stinzia persiste per più di 3 ghjorni, un pediatre deve esse cercatu. Vede altri segni à: Segni di disidratazione in i zitelli.
Diarrea
Hè carattarizatu da a presenza di almenu 3 sgabelli liquidi in più di u normale, è pò indicà prublemi cum'è infezioni da virus o allergie à u latte o qualchì alimentu.
Cosa da fà: Offre à u zitellu assai acqua per evità a disidratazione è furnisce alimentu facilmente digeribile se u zitellu manghja dighjà solidi, cum'è u porridge di granu, u pullastru o u risu cottu. Hè ancu impurtante di vede un duttore per valutà a causa di a diarrea, soprattuttu s'ellu ci hè ancu febbre o vomitu o se u zitellu hà menu di 3 mesi. Vede più nantu à: Cumu trattà a diarrea in u zitellu.