E donne incinte ponu piglià omeprazole?
Cuntenutu
- Rimedi naturali per l'ardori di stomacu in gravidanza
- Cura per prevene l'ardori di stomacu in gravidanza
Omeprazole in gravidanza pò esse adupratu, ma solu sottu guida medica è solu in i casi induve i sintomi di reflux gastroesofagicu sò difficiule da cuntrullà senza l'usu di droghe. In altre situazioni omeprazole deve esse cunsideratu solu quandu i benefici di u trattamentu cù a droga sò più grande di i rischi per u zitellu. Hè perchè ùn ci sò studii scientifichi nantu à e donne incinte chì dimustranu chì l'omeprazole ùn face micca male à u zitellu.
U megliu modu per cuntrullà l'ardori, i bruci o a gastrite durante a gravidanza hè di fà cambiamenti à a vostra dieta o d'investisce in rimedii naturali è casani per alleviare stu tipu di fastidiu, postu chì, durante a gravidanza, ogni tipu di medicamentu deve esse adupratu solu s'ellu hè adupratu .veru necessariu è sempre cù a guida di l'ostetricu. Vede tutte e linee guida nantu à l'usu di i medicinali durante a gravidanza.
Rimedi naturali per l'ardori di stomacu in gravidanza
I rimedii naturali per l'ardori di stomacu durante a gravidanza sò una grande opzione per prevene è allevà l'inconfortu è includenu:
- Pigliate bevande fredde cum'è limonata o acqua di coccu;
- Manghjate una mela o una pera in u cunchju;
- Eat sale è cracker d'acqua;
- Avè tè à u zenzeru.
Inoltre, manghjà un pezzu di pane seccu aiuta à assorbe u cuntenutu acidicu di u stomacu, riducendu u dolore gastricu è u disagiu, essendu efficace in pochi minuti è ùn hà micca controindicazioni.
Scuprite più opzioni di rimedii naturali per alleviare l'ardori di stomacu in gravidanza.
Cura per prevene l'ardori di stomacu in gravidanza
In più di i rimedii naturali, ci sò alcune precauzioni chì sò ancu impurtanti per prevene chì l'ardori di stomacu si ripetinu cusì spessu, cume:
- Masticate bè u vostru cibu;
- Manghjate porzioni chjuche è à intervalli minori;
- Evite di beie liquidi durante i pasti;
- Ùn chjinà si 30 minuti dopu manghjatu;
- Alzate a testa di u lettu, circa 15 cm;
- Evite di manghjà a cicculata o di beie u caffè;
- Evite l'alimenti piccanti o assai grassi.
Inoltre, unu deve esse cusciente di ciò chì causa o aggrava i bruci di stomacu per evità u disagiu è avè una gravidanza più pacifica.
Per evità cumplicazioni, hè impurtante chì a donna pigliessi solu medicazione sottu guida medica, cumpresi quelli chì sò normalmente indicati chì ponu esse ottenuti senza ricetta. In questu modu, hè pussibile evità malformazioni in u zitellu, nascita prematura è abortu.
Vede u video seguente per più cunsiglii nantu à cumu prevene l'ardori di stomacu in gravidanza: