À chì serve l'Onagra
Cuntenutu
Onager hè una pianta medicinali di a famiglia Onagraceae, cunnisciuta ancu cum'è Círio-do-norte, Erva-dos-burros, Enotera o Boa-tarde, ampiamente usata cum'è rimediu casanu per i disordini femminili, cum'è a tensione premenstruale o a cisti in l'ovariu .
Questa hè una pianta originaria di l'America chì si pò truvà in forma salvatica in paesi cun clima moderatu, ancu s'ella hè attualmente un'erba cultivata à grande scala per estrarre l'oliu da i so semi, l'oliu di primula.
U nome scientificu di Onagra hè Oenothera biennis è pò esse acquistatu in negozi di alimenti sanitari, farmacie, mercati aperti è alcuni mercati.
Per chì ghjè
Onager aiuta à trattà i prublemi di a pelle, i mal di testa associati à a tensione premenstruale, l'asma, cicatrici, ritenzione di fluidi, sterilità, cisti ovariani, endometriosi, cumuli di senu, impotenza, unghie deboli, artrite reumatoide, diabete, colesterolu altu, flebite, emorroidi, malattia di Crohn, colite, stinzia, urticaria, depressione, acne, pelle seca è malattia di Raynaud.
Inoltre, Onagra pò ancu esse adupratu per cumbatte l'effetti di l'intossicazione da alcolu, postu chì stimula a rigenerazione di u fegatu dannatu è aiuta u paziente à lascià l'alcol, essendu indicatu per a depressione causata da l'alcolismu.
Chì pruprietà
Onagra hà proprietà astringenti, antispasmodiche, sedative, antiossidanti, antiallergiche, antiinfiammatorie, antiallergiche, di circulazione sanguigna è di regulazione ormonale.
Cumu aduprà
E parti aduprate nantu à Primula Serale sò e so radiche, chì ponu esse aduprate per fà insalate, è e sementi ponu esse aduprate per fà capsule d'oliu Primula Serale.
A dosa raccomandata di oliu d'onagra in capsule hè di 1 à 3 g à ghjornu o secondu e indicazioni di u vostru duttore. Hè cunsigliatu di aduprà a primula sera cù a vitamina E, per una megliu assorbimentu.
Possibili effetti collaterali
L'effetti secundarii di a Primula Sera includenu nausea è una cattiva digestione.
Quale ùn deve micca aduprà
Onagra hè contraindicatu per e donne incinte, donne chì allattanu è pazienti cù una storia di epilessia.