L'unica cosa chì Gigi Hadid ammette ch'ella hè orribile

Cuntenutu
Gigi Hadid pare un unicornu magicu di un umanu: Hè magnifica (hè per quessa ch'ella hè pagata à u mudellu, obv), hè bella feroce in un ring di pugilatu (basta à fighjà), è sà esattamente cumu sbatte l'odi di i social media è mette i trolls in i so lochi. (Hà ancu rottu e so cumpetenze di pugilatu fora di u ring per pugnà un tippu chì a meritava cumpletamente.) Parlà di una tripla minaccia.
Ma mentre u so feed Instagram puderia fà sembrà assolutamente impeccabile, stu novu video per a campagna #PerfectNever di Reebok mostra un Hadid relattivu è normale cum'è u vostru megliu amicu. (Hè qualcosa chì Hadid hà in cumunu cù l'altre selezioni di Reebok #PerfectNever, cum'è a ginnasta olimpica Aly Raisman, l'addestratore Lauren Boggi, è Ronda Rousey.)
Ella succhia ancu qualcosa-iè, veramente. In u video, Hadid hè dumandatu à sceglie trà e cose cum'è "city chic" o "beach babe" è "burpees" o "wall balls". Face à a decisione terribilmente dura di "mossi di ballu" o "pose di yoga", Hadid ammette chì hè una "danzatrice orribile" è opta per qualchì "vibrazioni di yoga" invece, cumpletu cù un ballu imbarazzante ma adorable intornu à u sgabello ch'ella hè. à pusà nantu.
Fighjate u video cumpletu per vede chì muvimentu di allenamentu ama è odia, è chì pezzu di attrezzatura di allenamentu ùn li puderete micca pagà per passà u tempu. (Arrubate questu allenamentu ispiratu da Hadid stessa).