Autore: Randy Alexander
Data Di Creazione: 23 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
Il gruppo Pazienti Leucemia Mieloide Cronica
Video: Il gruppo Pazienti Leucemia Mieloide Cronica

Cuntenutu

Capisce a leucemia mieloide cronica

Amparà chì avete u cancheru pò esse schiacciante. Ma e statistiche mostranu tassi di sopravvivenza pusitivi per quelli chì anu una leucemia mieloide cronica.

A leucemia mieloide cronica, o CML, hè un tipu di cancheru chì principia in a midula ossea. Si sviluppa pianu pianu in e cellule chì formanu sangue in a midolla è si sparghje infine in u sangue. E persone anu spessu CML per un bellu pezzu prima di nutà sintomi o ancu di capisce chì anu u cancer.

CML pare esse causatu da un genu anormale chì produce troppu di un enzima chjamatu tirosina chinasi. Ancu s'ellu hè genetica in origine, CML ùn hè micca ereditariu.

Fasi di CML

Ci hè trè fasi di CML:

  • Fase cronica: Durante a prima fase, e cellule tumorali crescenu lentamente. A maiò parte di a ghjente hè diagnosticata durante a fase cronica, di solitu dopu à analisi di sangue fatte per altri motivi.
  • Fase accelerata: E cellule di leucemia crescenu è si sviluppanu più rapidamente in a seconda fase.
  • Fase blastica: In a terza fase, e cellule anormali sò cresciute fora di cuntrollu è stanu affullendu cellule normali è sane.

Opzioni di trattamentu

Durante a fase cronica, u trattamentu di solitu si compone di medicinali orali chjamati inibitori di tirosina chinasi o TKIs. I TKIs sò aduprati per bluccà l'azzione di a proteina tirosina chinasi è impedisce à e cellule tumorali di cresce è di multiplicassi. A maiò parte di e persone chì sò trattate cù TKIs entreranu in remissione.


Se i TKI ùn sò micca efficaci, o smettenu di travaglià, allora a persona pò passà à a fase accelerata o blastica. Un trapianto di cellule staminali o di midollo osseu hè spessu u prossimu passu. Questi trasplante sò l'unicu modu per curà in realtà CML, ma ci ponu esse gravi complicazioni. Per questa raghjone, i trasplante sò generalmente fatti solu se i medicazione ùn sò micca efficace.

Outlook

Com'è a maiò parte di e malatie, e prospettive per quelli chì anu CML varieghjanu secondu parechji fattori. Alcuni di questi includenu:

  • in quale fase sò
  • a so età
  • a so salute generale
  • conti di piastrine
  • sì a milza hè ingrandata
  • quantità di danni ossi da a leucemia

Tassi di sopravvivenza generale

I tassi di sopravvivenza di u cancheru sò tipicamente misurati in intervalli di cinque anni. Sicondu l'Istitutu Naziunale di u Cancer, i dati generali mostranu chì guasi u 65,1 per centu di quelli chì sò diagnosticati cun CML sò sempre vivi cinque anni dopu.

Ma novi farmaci per luttà contr'à CML sò sviluppati è testati assai rapidamente, aumentendu a probabilità chì i tassi di sopravvivenza futuri ponu esse più alti.


I tassi di sopravvivenza per fasi

A maiò parte di e persone cun CML restanu in a fase cronica. In certi casi, e persone chì ùn ricevenu micca un trattamentu efficace o ùn rispondenu micca bè à u trattamentu passanu à a fase accelerata o blastica. L'Outlook in queste fasi dipende da quali trattamenti anu dighjà pruvatu è chì trattamenti i so corpi ponu tollerà.

A prospettiva hè piuttostu ottimista per quelli chì sò in fase cronica è chì ricevenu TKIs.

Sicondu u grande studiu di u 2006 di una droga più nova chjamata imatinib (Gleevec), ci era un 83% di percentuale di sopravvivenza dopu cinque anni per quelli chì anu ricevutu sta droga. Un studiu 2018 di i pazienti chì piglianu cunzistenti a droga imatinib hà trovu chì u 90 per centu campava almenu 5 anni. Un altru studiu, realizatu in u 2010, hà dimustratu chì una droga chjamata nilotinib (Tasigna) era significativamente più efficace di Gleevec.

Entrambi questi farmaci sò diventati trattamenti standard durante a fase cronica di CML. I tassi di sopravvivenza in generale sò previsti per aumentà quandu più persone ricevenu queste è altre droghe novi, assai efficaci.


In a fase accelerata, i tassi di sopravvivenza varienu assai secondu u trattamentu. Se a persona risponde bè à i TKI, i tassi sò guasgi boni cum'è per quelli in fase cronica.

In generale, i tassi di sopravvivenza per quelli in fase blastica passanu sottu à u 20 per centu. A migliore furtuna di sopravvivenza implica l'usu di droghe per rende a persona torna in a fase cronica è poi pruvà un trapianto di cellule staminali.

A Nostra Recomandazione

Misurazione riduce u travagliu di gel?

Misurazione riduce u travagliu di gel?

U gel riduttore hè un pruduttu cu meticu ampiamente adupratu per riduce e mi ure, tuttavia que tu pruduttu hè olu in gradu di aiutà à riduce e mi ure quandu hè a uciatu à...
Cume trattà a candidiasi recurrente (cronica)

Cume trattà a candidiasi recurrente (cronica)

A candidia i cronica hè caratterizata da l'occurrenza di 4 o più epi odi di infezioni per e pezie di Candida p. In u te u annu. Generalmente, a candidia i diventa cronica quandu a o cau ...