Dimenticate i tavulini-Crawling Just Might Be the Best Core Exercise Ever
Cuntenutu
I tavulini sò salutati cum'è u Santu Graal di l'esercizii core - micca solu perchè sculpite u vostru core, ma perchè reclutanu altri musculi in tuttu u corpu. Per esse maravigghiusu, puderia esse solu una nova mossa in cità: u crawl.
Questa ùn hè micca una idea pazza di novu chì qualcunu hè ghjustu ghjuntu cun-avemu tutti cuminciatu à fà prima di pudemu camminà, dopu tuttu (duh). Striscà da un adultu hè statu ripresu in u 2011 da Tim Anderson, cofundatore di a Forza Originale è autore di u libru Diventà Bulletproof. Crawling aiuta i zitelli à sviluppà un mudellu di andatura sana, è quandu l'adulti (chì passanu tuttu u so tempu nantu à dui membri, micca quattru) si scurdanu di stu mudellu pò esse u dulore, dice, secondu a Washington Post.
In più, striscà, scalà, ecc., Tocca i mudelli di muvimentu chì l'omi sò stati cuncipiti, dunque hè chjave d'incorpore in a vostra rutina di forma fisica-basta chiede à Adam Von Rothfelder, chì tuttu u so metudu di furmazione hè basatu annantu à u muvimentu naturale. (Eccu esattamente ciò chì significa è un esempiu di allenamentu chì mette in prova u vostru cervellu è u vostru corpu.) U muvimentu ùn beneficia micca solu u vostru corpu; striscà cù a forma curretta è u muvimentu coordinatu manu-pedi pò esse sorprendentemente difficiule ancu per a vostra mente.
A diversità di a manu è di i ghjinochji striscianti di i zitelli, quandu si tratta di striscià per a forma fisica, hè più mani è pedi. Pruvate questi diversi esercizii di crawling per cortesia di l'addestratore Kira Stokes, è sentite i benefici in tuttu chì vi mancava.
Pane di Pantera
A. Pone i polsi sottu à e spalle è i ghjinochji sottu i fianchi.
B. Mantenendu una schiena piatta, alza i ghjinochji à 2 centimetri da a terra. Mantene sta pusizioni, alluntanendu da u pianu.
(Questu hè solu una di e numerose variazioni di tavulinu Kira Stokes hè stata cun questa sfida di tavola di 30 ghjorni.)
Pantere Muventi
A. Principià à quattru pedi, cù i ghjinochji chì volanu 2 centimetri sopra à a terra.
B. Mantenendu u pianu è u core strittu, muviti u bracciu oppostu è a gamba in avanti 2 pollici, girate u gomitu in, è tuffate versu u pianu. Repetite cù l'altra parte.
C. Avanzate per 4 passi totali, poi retrocede per 4 passi.
(Per più muvimenti di scultura di bracci, pruvate u restu di sta sfida di 30 ghjorni di bracci sculpiti).
Pantera Laterale
A. Assumite a pusizioni di a plancia di pantera: i polsi sottu à e spalle è i ghjinochje sottu à i fianchi, cù una schiena plana è i ghjinochji chì si stendenu à 2 pollici da a terra.
B. Mantenendu una schiena piatta è tenendu i ghjinochji à 2 centimetri da a terra, move u corpu à a diritta muovendu simultaneamente a manu dritta è u pede dirittu à diritta à pochi centimetri, poi a manu manca è u pede manca à a diritta.
C. Move a diritta per 4 passi, poi movi a sinistra u listessu modu per 4 passi.