Paralympian Melissa Stockwell nantu à l'orgogliu americanu è prospettive inspiratori
Cuntenutu
S'ellu ci hè una cosa chì Melissa Stockwell si sente in questu mumentu, hè gratitudine. Davanti à i Ghjochi Paralimpici st'estate in Tokyo, i Stati UnitiU veteranu di l'armata era statu feritu in un incidente di bicicletta dopu avè sbulicatu una filiera è perde u cuntrollu di a bicicletta. Stockwell hà amparatu da i medichi chì hà patitu una ferita à a schiena chì l'averia pruibita di furmazione per uni pochi di settimane. Malgradu u spaventu severu, l'atleta di 41 anni hà sappiutu cumpete in i Ghjochi, piazzendu quintu in a cumpetizione di triathlon femminile. À mezu à un annu pienu di sfide fisiche è afflittu da a pandemia di COVID-19, Stockwell hè ringraziatu per l'esperienza in Tokyo.
"Vogliu dì, era un Ghjocu assai diversu, ma pensu chì l'hà fattu ancu più speciale", dice Stockwell Forma. "[Hè stata] una celebrazione di sport, ghjunghjendu à Tokyo. Solu per esse quì, era stupente". (In cunnessione: Anastasia Pagonis hà vintu a prima medaglia d'oru di i Stati Uniti à i Paralimpiadi di Tokyo in moda record)
Stockwell, medaglia di bronzu di i Ghjochi 2016 di Rio, hà participatu à l'eventu di triathlon PTS2 in Tokyo st'estate, cù Allysa Seely di u Team USA chì hà vintu l'oru. Per l'avvenimenti paralimpici, l'atleti sò raggruppati in diverse classificazioni basate annantu à e so disabilità per assicurà una cumpetizione ghjusta in tuttu. Stockwell hè in u gruppu PTS2, chì hè una di e classificazioni per i cuncurrenti chì utilizanu una protesi, secondu NBC Sports.
In u 2004, a vita di Stockwell hè stata mudificata per sempre quandu ella hè diventata a prima donna suldata americana à perde un membru in a Guerra di l'Iraq. U veiculu chì ella è a so unità stavanu cunducendu à u mumentu hè statu culpitu da una bomba in strada in e strade di l'Iraq. "Aghju persu a mo gamba 17 anni fà, aghju andatu in l'uspidale, è aghju veramente capitu quantu sò furtunatu", dice. "Eru circundatu da altri suldati cù ferite assai peghju, cusì era difficiule per mè di dispiace mi, è mi pare chì stu tippu mette e cose in perspettiva per tutti l'aspetti di a mo vita. Aghju sempre gattivi ghjorni? Assolu, ma sò capace di circà intornu è di capì quant'è furtunati simu d'avè e cose chì avemu. "
Stockwell hè stata ritirata medicamente da l'Armata in u 2005 dopu a so ferita. Hà ricivutu ancu un Cuore Purpura, chì hè attribuitu à quelli uccisi o feriti mentre servenu in l'armata, è a Stella di Bronzu, chì hè attribuita per a realizazione eroica, u serviziu, o u merituu successu o serviziu in una zona di cumbattimentu. Ddu stessu annu, hè statu ancu presentata à i Paralimpici da John Register di u Paralimpicu Militare è Veteranu di u Cumitatu Olimpicu di i Stati Uniti, chì hà presentatu à i Ghjochi à u Walter Reed Medical Center in Maryland. Stockwell era intrigatu da l'idea di ripresentà i Stati Uniti di novu, ma cum'è atleta, secondu NBC Sports. Cù i Paralimpiadi di Pechino di u 2008 solu trè anni fora à l'epica, Stockwell si hè girata versu l'acqua è hà natatu in u quadru di a so riabilitazione in Walter Reed. (Relativu: Natatore Paralimpicu Jessica Long hà priurità a so salute mentale in un modu completamente novu prima di i Ghjochi di Tokyo)
Stockwell eventualmente si trasferì in Colorado Springs, Colorado in u 2007 per cuntinuà à furmà à u Centru di Formazione Olimpica di i Stati Uniti in Colorado Springs.. Un annu dopu, hè stata numinata à a squadra di natazione paralimpica di i Stati Uniti 2008. Ancu s'ellu ùn hà micca medaglia à i Ghjochi di u 2008, Stockwell hà cambiatu u focu in triathlon (un sport chì cunsiste in corsa, ciclismu è nuoto) è hà pigliatu un postu in a squadra inaugurale di para-triathlon di Team USA in u 2016. È mentre Stockwell va per dà si qualchì tempu à digerisce prima di capisce i so piani futuri dopu à Tokyo, a mamma di dui figlioli aspetta di passà u tempu cù i so figlioli, u figliolu Dallas, 6 anni, è a figliola Millie, 4 anni, è u maritu Brian Tolsma.
"I mo mumenti preferiti sò cù a mo famiglia, è questu weekend andemu in campeghju", dice ella. "È i picculi cosi cum'è andà per spassighjate in u circondu cù a mo famiglia è u cane. Esse in casa è esse circundatu da e persone chì sò i mo più vicinu sò trà e mo cose preferite per fà ".
Al di là di u so più vicinu è caru, l'armata tene per sempre un locu speciale in u core di Stockwell. Questu veranu, hè diventata ambasciatrice di a marca per ChapStick - di quale hè una fan di longu tempu, BTW - postu chì a marca cuntinueghja à campà l'eroi americani. ChapStick hè ancu onore è sustene i primi rispunsevuli militari per mezu di una cullaburazione cù l'Operazione Gratitudine, una impresa senza prufittu chì permette à l'Americani di sprime u so apprezzamentu per l'armata, i veterani è i primi rispunsevuli via lettere è pacchetti di cura. A marca hà lanciatu pocu fà un set di bastoni in edizione limitata (Buy It, $ 6, chapstick.com) cun imballu di bandiera americana è per ogni bastone vendutu, ChapStick donarà un bastone à Operazione Gratitude. Inoltre, ChapStick (chì hà supportatu e truppe americane dapoi a Siconda Guerra Munniali) hà impegnatu $ 100,000 à traversu donazioni di prudutti è monetarii à l'Operazione Gratitudine, chì aiutanu à riempie è spedite pacchetti di cura à l'eroi americani.
"Sò un fan di ChapStick da tantu chì mi ricordu", dice Stockwell. "L'aghju sempre in giru, hè sempre cun mè, hè un tippu di circondu per esse un ambasciatore di marca".
Cù u 20esimu anniversariu di l'11 di settembre di u 2001, avvicinendu si, Stockwell hà ancu riflettutu nantu à a resistenza di l'America è ciò ch'ella hà spartutu cù i so zitelli. "L'11 di settembre hè un ghjornu chì celebreraghju ogni annu. Pensu chì celebrà a resilienza di l'America; celebrate quelli americani chì, invece di scappà da un edifiziu ardente, anu scontru in ellu per salvà i so cumpagni americani. mostra a Pride of America ", dice ella. "I mo figlioli, sò ovviamente 4 è 6 [anni] è cumincianu. Per capisce e cose, ma, u più spessu chì possu, sparte cun elli ciò chì facenu i nostri militari, ciò chì avemu fattu, ciò chì quelli chì eranu in l'uniforme anu sacrificatu in a speranza chì si capiscenu quantu sò furtunati di campà induve elli ".