Pruprietà medicinali di Patchouli

Cuntenutu
U Patchouli, cunnisciutu ancu cum'è Patchuli, hè un'erba medicinale di a famiglia di a menta chì pò esse aduprata per migliurà l'aspettu di a pelle, riduce u disagiu addominale è a nausea, allevia u dolore o riduce u stress è l'ansietà.
U nome scientificu di sta pianta hè Pogostemon cablin, è i so fiori ponu esse aduprati in a preparazione d'olii essenziali, tè o tinture.

Per chì ghjè Patchouli?
Sta pianta medicinale pò esse aduprata per scopi diversi, chì includenu:
- Migliora l'aspettu di a pelle, aiutendu à curà a pelle aspra è invechjata;
- Aiuta à u trattamentu di prublemi di a pelle cum'è cellulite, eczema, nasturtium, acne, dermatite o micosi;
- Aiuta à u trattamentu di vari prublemi di stomacu cum'è u dolore addominale o l'inconfortu, gastrite, nausea o cattiva digestione;
- Allevia varii dolori in generale cum'è spasmi musculari, cefalee, còliche o angina di pettu;
- Aiuta à rilassassi è calmassi, allevendu l'agitazione, irritabilità, insonnia, stress è ansietà.
Inoltre, u so oliu hè ampiamente adupratu per riparà fragranze è aromi in a zona di a prufumeria, è pò ancu esse adupratu per mascherà l'odori indesiderati.
Patchouli Properties
In generale, e pruprietà di Patchouli includenu un bactericida, antifungali, espettoranti, antiinfiammatori, antisettici, analgesici, antiallergici, curativi, sedativi, ipotensivi, rigeneranti di a pelle è stimulanti di u stomacu, facilitendu a digestione è allevendu nausea è mal di mare.

Cumu aduprà
Generalmente, e foglie secche di Patchouli sò aduprate per preparà tè fatti in casa, è l'oliu essenziale di sta pianta o creme arricchite cù i so estratti si ponu truvà ancu nantu à u mercatu.
Tè Patchouli
U tè di sta pianta hà un effettu tranquilizante, sedativu, ipotensivu è analgésicu, essendu una grande opzione per trattà a cefalea o per alleviare u stress, per esempiu. Per preparà stu tè, si usanu e foglie secche di sta pianta è si prepara cusì:
- Ingredienti: 1 cucchiaia di foglie secche di Patchouli;
- Modu di preparazione: mette e foglie secche di a pianta in una padedda cù 1 litru d'acqua bullente, lascendu u mischju bollire per 10 minuti à focu mediu. Dopu stu tempu, spegne u focu, copre è lascia riposà per 10 à 15 minuti. Strain prima di beie.
Hè cunsigliatu di beie 2 à 3 tazze di stu tè à ghjornu, secondu u bisognu.
L'oliu essenziale di sta pianta per via di e so proprietà rilassante è rilassante pò esse adupratu per massà i massaggi o pò esse aghjuntu à i diffusori per prufumà a casa. Inoltre, pò ancu esse adupratu per applicà direttamente nantu à a pelle, aiutendu à curà a pelle aspra, secca, flaccida, devitalizzata o invechjata.