A cunnessione trà PCOS è IBS

Cuntenutu
- Chì sò PCOS è IBS?
- A Cunnessione trà IBS è PCOS
- Chì duvete fà se pensate chì avete PCOS è IBS?
- Cumu uttene diagnosticatu è trattatu
- Rivista per
Se una verità nova, potente hè emersa da e tendenze alimentarie è sanitarie in l'ultimi anni, hè chì hè pazzu quantu l'impattu di u microbioma di u vostru intestinu influenza a vostra salute generale. Ma pudete esse sorpresu cumu hè ancu cunnessu à u vostru sistema riproduttivu, ancu, in particulare, se avete u sindromu di l'ovariu poliquisticu.
Sicondu u Dipartimentu di Salute è Servizii Umani di u SU, u sindromu di l'ovariu polichisticu (PCOS) affetta à 1 donne nantu à 10 in i Stati Uniti. È u sindrome di l'intestione irritabile (IBS) hè unu di i prublemi intestinali più cumuni, chì affettanu finu à u 20 per centu di a pupulazione, dice Carolyn Newberry, MD, gastroenterologu di New York-Presbyterian è Weill Cornell Medicine.
Cume cumunu cume ognuna di queste sò per contu soiu, ci hè ancu più sovrapposizione: Finu à 42 per centu di i pazienti cun PCOS anu ancu IBS, secondu un studiu di u 2009 publicatu in a rivista Malatie Digestive è Scienze.
Chì dà? Sicondu l'esperti, l'un-dui pugni di un diagnosticu di PCOS è IBS hè reale. Eccu tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a cunnessione, è chì fà se pensate chì l'avete.
Chì sò PCOS è IBS?
Prima, uttene un picculu corsu introduttivu in e duie condizioni.
Sindrome di l'ovariu polichisticu hè un disordine ormonale chì affetta e donne senza alcuna vera causa o cura, "ancu s'ellu ci hè probabilmente una cumbinazione di fattori genetichi è ambientali in ghjocu", dice Julie Levitt, M.D., ob-gyn à The Women's Group of Northwestern in Chicago. I segni rivelatori di u SOP includenu a mancanza di ovulazione, livelli alti di ormoni maschili (androgeni) è picculi cisti ovariani, ancu se e donne ùn ponu micca prisentà cù i trè. Hè ancu una causa cumuna di sterilità.
Sindrome di l'intestione irritabile hè una cundizione carattarizata da "mudelli anormali intestinali crunulichi è dolore addominale in e persone chì ùn anu un'altra spiegazione per i sintomi (cum'è una infezzione o una malatia infiammatoria)", dice u duttore Newberry. E cause esatte di IBS sò scunnisciute, ma probabilmente hà da fà cù una sensibilità aumentata di e terminazioni nervose in l'intestinu, chì pò esse alterata da fattori ambientali esterni cume dieta, stress è mudelli di sonnu.
A Cunnessione trà IBS è PCOS
Mentre u studiu di u 2009 hà trovu un ligame putenziale trà i dui, era una dimensione di campione chjucu, è (cum'è di solitu vera in medicina) l'esperti credenu chì deve esse fatta più ricerca per pruvà chì u ligame hè assolutamente definitivu.
"Ùn ci hè un ligame cunnisciutu trà IBS è PCOS; in ogni modu, e duie cundizioni toccanu spessu e donne giovani, è dunque parechje persone cun una cundizione ponu ancu avè l'altra", dice u duttore Newberry. (Hè veru: IBS è altri prublemi GI sò sproporzionalmente più cumuni in e donne).
È, dopu tuttu, IBS è PCOS anu sintomi assai simili: gonfiore, stinzia, diarrea, dolore pelvicu è addominale, dice u duttore Levitt.
Una di e ragioni pussibili per l'interazione hè chì e questioni ormonali legate à u SOPC ponu influenzà ancu u vostru intestinu: "Hè biologicamente plausibile chì i pazienti cun SOPC possanu sintomi IBS, postu chì u SOPC hè assuciatu à quantità eccessive di ormoni androgeni (cum'è testosterone) è anomalie in u sistema endocrinu / ormonale pò alterà a funzione intestinale ", dice John Pandolfino, MD, capu di gastroenterulugia à u Centru Digestivu di Salute di a Medicina di u Norduveste.
L'altri sintomi di u PCOS ponu ancu pruvucà prublemi digestivu. Casi più severi di PCOS sò associati à a resistenza à l'insulina (quandu e cellule cumincianu à resistere o ignoranu i segnali da l'ormone insulinicu, chì influenza cumu u vostru corpu gestisce u zuccherinu in sangue) è l'infiammazione, chì pò manifestassi in i batteri chì campanu in l'intestinu tene, dice Dr. . Levitt. Un eccessivu di quella batteria (chì pudete cunnosce cum'è SIBO) hè strettamente legatu à IBS.
À u turnu, un sbilanciamentu di i batteri in u vostru intestinu pò causà inflammazioni è peghju i sintomi di u PCOS, trasfurmendu u ligame IBS / PCOS in una sorta di ciculu vicious. "Questa inflamazioni pò cuntribuisce à a resistenza à l'insuline, chì pò agisce nantu à l'ovari per a produzzione di testosterone, chì à u turnu disturba u ciclu menstruali, è impedisce l'ovulazione", dice u duttore Levitt. (Related: 6 Signs You're Produce Excess Testosterone)
Ancu e cose fora di u vostru addome ponu influenzà e duie condizioni. "U stress assuciatu à u PCOS puderia ancu aggravà sintomi cum'è l'ansietà è a depressione, chì pò ancu purtà à u dulore abdominal è cambiamenti in l'abitudini intestinali per via di l'interazzione delicata trà u sistema nervu cintrali è l'intestinu", dice u duttore Pandolfino.
Mentre chì ci sò parechji fatturi chì li liganu, i circadori anu sempre pruvatu à indicà s'ellu ci hè una correlazione diretta trà PCOS è IBS, è esattamente a causa.
Chì duvete fà se pensate chì avete PCOS è IBS?
Siccomu parechji di i sintomi di l'IBS è u PCOS ponu sovrappone, hè impurtante di parlà cù u vostru duttore. tuttu di i vostri sintomi.
"Se avete sintomi anormali gastrointestinali (inclusi cambiamenti in l'abitudini intestinali, dolore addominale, gonfiori, nausea, o vomitu), duvete visità u vostru duttore per determinà se avete bisognu di teste supplementari è quali sò e vostre opzioni di trattamentu", dice Dr. Newberry. Sì i vostri sintomi sò coerenti cù IBS, puderete cunsiderà modifiche di stile di vita, tecniche di gestione di u stress, cambiamenti in dieta, o medicazione cum'è trattamentu.
È u listessu vale se sospettate chì avete PCOS.
U SOPC pò avè sintomi simili, cumpresi u dolore addominale, gonfiore è periodi anormali, è duveria ancu esse verificatu da un duttore, dice u duttore Newberry. Puderanu determinà s'ellu hè necessariu un test supplementu è / o quali medicamenti sò dispunibili per cuntrullà i sintomi.
Se pensate chì avete i dui, "alcuni medicazione chì trattanu a sofferenza addominale ponu esse efficaci per entrambe e condizioni", dice. "Ma assai di i trattamenti trattanu una cundizione o l'altru".
Cumu uttene diagnosticatu è trattatu
Ci hè uni pochi di cambiamenti chì pudete fà sè suspettate d'avè IBS o PCOS chì puderanu aiutà à allevà i sintomi.
"Puderete cunsultà prima u vostru ginecologu per i sintomi putenziali di l'IBS, ma in fine un riferimentu di gastroenterulugia seria u prossimu passu per aiutà à e modifiche dietetiche o à a gestione medica", dice u duttore Levitt.
I cambiamenti dietetichi sò un grande fattore in u trattamentu di l'IBS è u PCOS.
"E donne cun PCOS ponu trattà i sintomi relativi à l'IBS fendu modifiche dietetiche (specificamente, una dieta bassa FODMAP), evitendu cibi chì ponu esse fattori scatenanti per i sintomi di u dolore di gasu è di gonfiore, attenzione à l'abitudini intestinali, è aduprendu un pianu di eserciziu regulare per riduce pesu, s'ellu hè un prublema, "dice u duttore Levitt.
In più, l'eserciziu pò aiutà cù IBS. E persone chì anu esercitatu per 20 à 30 minuti trè à cinque volte à settimana anu segnalatu significativamente miglioratu i sintomi di l'IBS paragunatu à i participanti chì ùn anu micca esercitu, secondu un studiu di u 2011 in u Revista Americana di Gastroenterologia.
Altre terapie di salute mentale è olistiche ponu aiutà. (Eccu cumu truvà u terapeuta adattatu per voi.)
I terapii di cumportamentu cum'è l'ipnosi sò stati dimustrati per aiutà cù l'IBS, dice u duttore Pandolfino. A terapia psichiatrica o cumportamentale pò ancu esse utile per u PCOS, postu chì e donne cù a cundizione anu una tendenza aumentata à luttà cù prublemi di salute mentale, cumprese l'ansietà, a depressione è i disordini alimentari.
Sè vo site preoccupatu chì pudete avè u PCOS è l'IBS, parlate cù u vostru duttore, chì pò aiutà cù u diagnosticu è truvà u pianu di trattamentu adattatu per voi.