Pietra di Rene: Cause, Sintomi è Cumu Eliminà
Cuntenutu
- Sintomi di petra renale
- Trattamentu di Pedra di Rene
- Trattamentu naturale per a petra renale
- Cause di calcoli renali
Una petra di u rene, chjamata ancu petra di u rene, hè una massa simile à e petre chì si ponu formà in ogni locu di u sistema urinariu. Generalmente, a petra renale hè eliminata attraversu l'urina senza causà sintomi, ma in certi casi si pò attaccà in i canali di l'urina, causendu dolore severu è sangue in l'urina.
U trattamentu hè generalmente fattu cù assunzione di fluidi è medicazione, è in casi più severi a chirurgia pò esse necessaria.
Sintomi di petra renale
Se suspettate chì pudete avè calcoli renali, selezziunate i sintomi:
- 1. Dolore severu in u spinu inferiore, chì pò limità u muvimentu
- 2. Dolore chì irradia da u ritornu à l'inguine
- 3. Dolore quandu urinate
- 4. Urina rosa, rossa o bruna
- 5. Urge frequente per urinate
- 6. Sensazione di malatu o vomitu
- 7. Febbra sopra à 38º C
In certi casi, l'individui pò ancu sperimentà una mancanza di urina se a petra ostacula u so canale di passaghju. Per amparà di più nantu à i sintomi di calciu renale vedi: Sintomi di calciu renale.
Trattamentu di Pedra di Rene
U trattamentu per i calcoli renali si face di solitu in casa è include riposu, assunzione di fluidi è usu di medicinali indicati da u duttore, cume analgesici o antispasmodici, cum'è Paracetamol o Buscopan.
Inoltre, quelli chì anu calciu renale devenu ancu esse attenti cù i so alimenti, evitendu u sale è beie un bichjeru di suchju d'aranciu ogni ghjornu, per esempiu. Per amparà di più nantu à a cura di l'alimentu per quelli chì anu calciu renale vedi: Alimentu per calcoli renali
In certi casi, i pazienti ponu optà per una chirurgia laser per i calcoli renali, chì ponu eliminà e pietre finu à 5 mm, evitendu chì si blocchinu è causanu dolore. In ogni casu, in i casi più severi, l'uspitalisazione di u paziente per iniezioni di rimedii analgesici, cume Tramadol, o chirurgia per calcoli renali pò esse indicata.
Trattamentu naturale per a petra renale
Un bonu trattamentu naturale per a petra di u rene hè u tè chì rompe a petra perchè hà un'azione diuretica è facilita l'eliminazione di e pietre. Amparate à preparà stu tè à: Rimediu naturale per i calcoli renali.
In a maiò parte di i casi a petra di u rene hè eliminata naturalmente attraversu l'urina senza chì a persona sia cuscente, in ogni casu e petre ponu bluccà e vie urinarie pruvucendu tamantu dulore è fastidiu, in quale casu hè necessariu andà à l'uspidale u più prestu pussibule . Amparate à sapè se avete pietre di rene in Cumu sapè se aghju pietre di rene.
Cause di calcoli renali
E cause di e pietre à i reni, cunnisciute ancu cum'è pietre à i reni, ponu esse ligate à una bassa assunzione di fluidi, alimentariu, fattore geneticu è ponu esse aggravate per via di alcune malatie. Cusì, alcune di e cause di calcoli renali includenu:
- Calciu renale di calciu: d'urigine ereditaria è deve esse trattatu cù una dieta povera di sodiu è di proteine, è si consiglia di piglià diuretici. U trattamentu pò esse fattu riducendu u cunsumu di alimenti ricchi in ossalatu è grassi, pigliendu un supplementu di calciu per facilità a fissazione di l'ossalatu in l'intestinu.
- Calculu renale di l'acidu uricu: pò esse causatu da un cunsumu eccessivu di alimenti ricchi di proteine chì causanu un aumentu di l'acidu uricu in u sangue. In questu casu, u trattamentu pò esse fattu cù allopurinol è una dieta bassa in purina.
- Pietra di cistina renale: d'origine ereditaria, pò esse trattatu cù quantità massicce di liquidi, alcali è D-penicillamina, quandu hè necessariu.
- Pietra di struvita renale: pò esse cagiunatu per via di una cumplicazione di un'infezzione in u sistema urinariu. U so trattamentu pò esse fattu pigliendu antibiotici è chirurgia per rimuovere e pietre, chì tendenu à esse grandi.
Quandu eseguisce e prove chì diagnostichi a petra di u rene, u duttore puderà identificà chì tippu di petra hà l'individuu, facendu un'analisi di a so cumpusizione, è cusì indicendu u megliu trattamentu. Per tutti i tippi di calcoli renali, u trattamentu principale raccomandatu hè l'assunzione di circa 3 litri d'acqua à ghjornu è assai riposu, postu chì l'uspitalisazione ùn hè micca sempre necessaria, chì e pietre ponu esse espulse naturalmente da u corpu.
Inoltre, i calcoli renali ponu ancu esse causati da malatie rare cum'è iperossaluria primaria o secondaria, per esempiu. Queste malatie prumove l'accumulazione di Oxalate in u corpu per carenze in alcuni enzimi chì digeriscenu questu compostu, sovraccaricendu cusì i reni, ciò chì porta à l'apparizione di pietre. Queste malatie ponu esse trattate cù supplementi probiotici chì cuntenenu a batteria viva Oxalobacter formigenes, chì produce energia attraversu u cunsumu di Oxalate, è hè dunque assai efficace in a so eliminazione.